Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Piippaus, Sparkler tuossa selittikin jo kaiken. Jos indeksi on ylipainon puolella (vaikka vain lievänkin) olet tervetullut mukaan! Ja mäkin tahdon muistuttaa niitä, jotka ilmoittautuivat tähän ketjuun, mutta ovat eläneet hiljaiseloa sen jälkeen: ilmoittakaa ihmeessä loppupaino, olette yhä mukana...
  2. T

Mahtava tulos, SPHE! Vedit tähän asti ilmoittautuneista ennätyslukemat :flower:
  3. T

JellyJolly, yritä jaksaa, kyllä se siitä helpottaa :hug: Mä en ole nyt pitkään aikaan ollut kovin ymmärtäväinen miehiä kohtaan johtuen tosta omasta aivokääpiöstä, joka on myös esitellyt kaikkea muuta kuin hyviä puoliaan viime aikoina : / joten sympatiani on vahvasti sun puolella erityisesti...
  4. T

Hienoa, Njp, sä jatkoit meidän miinusputkea :flower: Olet ihan oikeassa, uuden jakson alkaminen joka kuun 1.päivä olisi selkeämpi systeemi kuin tämä nykyinen. Mitä muut ovat mieltä, tehdäänkö seuraavasta jaksosta vähän pidempi kuin tästä ensimmäisestä ja siirretään sillä tavalla tätä...
  5. T

Voi, kiitos :) Tässä porukassa onnistutaan, kaikki antavat oman panoksensa ja on niin sydäntä lämmittävää seurata kuinka kaikki tsemppaavat toisiaan ja auttavat yli vaikeista hetkistä. Muistetaan jatkossakin tukea niin työhuolista, unettomuudesta, mystisistä painojumeista, motivaation...
  6. T

Mahtavaa! Me ollaan kaikki selvästi miinuksella ja Sparklerille erityisonnittelut huikeasta pudotuksesta! Neljän ensimmäisen tuloksen jälkeen yhteenlaskettu pudotus on jo -11,2kg :flower: Harmaa pudottaja, aikaa ilmoittaa jakson lopullinen tulos on 24. päivään asti ja vasta silloin luon uuden...
  7. T

ENSIMMÄINEN JAKSO PÄÄTTYY! Herätys, tiimiläiset :kiss: Nyt alkavat ensimmäisen jakson viimeiset punnitukset. Viimeisen puntarikäynnin kunniaksi en ota käyttöön tuota aiempaa tuloslistaa vaan merkitsen 1.jakson tulokset tähän erilliseksi listaksi sitä mukaan, kun tuloksia tulee. Nyt...
  8. T

Hienoa, Puolimieli! Tälle ryhmälle tulee loistava yhteenlaskettu tulos 1.jaksolle. Jo meillä kahdella on yhteensä -6,4kg takana :D Alkaa tämä välillä kuihtumaan päin ollut motivaatio nostaa taas päätään!
  9. T

ENSIMMÄINEN JAKSO PÄÄTTYY! Herätys, tiimiläiset :kiss: Nyt alkavat ensimmäisen jakson viimeiset punnitukset. Viimeisen puntarikäynnin kunniaksi en ota käyttöön tuota aiempaa tuloslistaa vaan merkitsen 1.jakson tulokset tähän erilliseksi listaksi sitä mukaan, kun tuloksia tulee. Nyt...
  10. T

JellyJolly, olen tosi pahoillani huonoista uutisista :( Nuo on ihan kamalia juttuja ja on kyllä kurja olo, kun en pysty mitenkään helpottamaan oloa. Yritä silti syödä ja rauhoittua, asioilla on tapana järjestyä. Täälläkään ei mene kovin hyvin. Oikeestaan kaikki menee päin helvettiä ja mä kun...
  11. T

Huomenta! Tiitiäinen, älä lannistu :hug: kyllä sen painon on pakko jossain vaiheessa pudota. Ehkäpä näillä jumituksilla on jokin tarkoitus, jonka vain keho itse tietää. Mulla on paino noussut viime punnitukselta melkein kaksi kiloa, enkä keksi mikä siihen on syynä. Olen kyllä lisännyt syömisiä...
  12. T

Harmaa pudottaja, ei pienintäkään syytä pettymykseen! Mahtava tulos tuo on, iiisot onnittelut :flower:
  13. T

Endless Sacrifice, mä justiinsa sua peräänkuulutin tuolla edellisessä viestissä, onnea hienosta pudotuksesta :flower: Sullakin on ilmeisesti uuden puntarin hankinta edessä!
  14. T

Loistavia välituloksia JellyJolly ja Pulla :flower: Eihän tässä voi muuta kuin hehkuttaa ja kehua :D Mutta vielä odottelen josko tulee lisää vko37 välituloksia. Olisiko sieltä tulossa Pessimistiltä virallista välitulosta? Pakkohan ei ole virallisia välipunnituksia tehdä, voi heittää vaan jakson...
  15. T

Tutteli ei sovi vauvan vatsalle?

Tutteli ei sopinut meidänkaan lapselle aikoinaan. Vaihdettiin Nan:iin ja vatsavaivat loppuivat siihen.
  16. T

Mahtavia tuloksia Sadie ja Pomppi... ei kun Pomppu :D Hyvin menee, tuloslista sen kun kaunistuu!
  17. T

NeLif, sä olet koko ajan ollut porukassa, etkä takuulla putoa porukasta vaikka joku stoppi välillä tulisikin. Muistat vaan ilmoittautua tämän viikon jälkeen alkavalle kakkosjaksolle sitten uudestaan niin kuin me kaikki muutkin teemme. Olisiko sulle hyötyä noista ateriankorvike-dieeteistä? Se on...
  18. T

Eihän lapsella voi olla liikaa legginsejä? sis kuvan

Legginssit on varmaan aikuisilla oksettavin vaate mitä tiedän :D Mutta lapsille ne sopii hyvin.
  19. T

Mäkin haluan jumppapallon! Seuraavalla kauppareissulla ostan ihan varmasti. Mulla joskus olikin sellainen, mutta koira päätti vihata sitä yli kaiken. Luulen, että siinä oli niin voimakkaasti mun tuoksu, että koira tuli mustasukkaiseksi tai sitten se vaan purki siihen mua kohtaan tuntemiaan...
  20. T

JellyJolly, mä en taida tosta mun ukosta saada itselleni kesäromanssia, joten sun pitää hekumoida meidänkin puolesta :D Mun ukkoa vähemmän romanttista äijää saa kaivamalla kaivaa ja tyhjin käsin kaivuulta palaisi. Chef, onnea vauvasta :flower: Kumpi tuli? Lepäile koettelemuksistasi ja tule...

Yhteistyössä