Hakutulokset

1. Volmiira

Onko parisuhtessa olo samanlaista kuin elokuvat ja sarjat antavat ymmärtää?

Totttakai, kaikki mitä telkkarissa/ leffoissa näytetään on totta!
  2. Volmiira

Olen juntti ja haluan diskopallon

U-P-E-A! Mistä?
  3. Volmiira

Mies sanoo julmaksi äidiksi,voi hel...!

Sanomistahan ei luultavasti alunperin olisi tullutkaan, jos lapset olisi opetettu siivoamaan jälkensä.
  4. Volmiira

Jos asut pääkaupunkiseudulla, mikä näistä parin vuoden sisällä tulevista jutuista kiinnostaa eniten?

Ei oikein mikään ole sellainen "SE" juttu, mutta tuo lastensairaala ja Vallisaari.
  5. Volmiira

pizzaa,kebabbia, mitä ottaisit?

Tehtiin itse pitsaa, johon tuli tuoretta tonnikalaa, simpukoita, tomaattikastike( keitin tuoreistatomaateista ja maustoin tuoreilla yrteillä), mozarellaa. Kebabia en syö ikinä :x
  6. Volmiira

Mies sanoo julmaksi äidiksi,voi hel...!

Miksi sinä siivoat jäljet? Tuon ikäiset osaavat siivota jo itse.
  7. Volmiira

Jos olisi tällainen elvytystilanne, mitä tekisit?

Minulla laukussani pieni pussi jossa on sellainen suoja joka laitetaan elvytettäessä suun päälle. Käyttäisin sitä ja elvyttäisin. Kertakäyttöinen.
  8. Volmiira

Onko sulla joissain elämän eri asioissa pelkät kuoret mutta ei sisältöä?

Ei kyllä ole tuollaista osaa elämässäni. En esitä muuta kuin olen, työ on mielekästä ja rakastan sitä, parisuhde voi nyt todella hienosti, lapset on lapsia ja omia itsejään esittämättä parempaa kuin ovat, perheestämme näkee että voimme hyvin oikeasti, ei sitä tarvitse kuorella esittää.
  9. Volmiira

Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

Näin jollakin päiväkodilla tuollaiset ja piti kokeilla että osaako itse. Muksu tykkää! Toisista tein siniset niin voi vaihdella fiiliksen mukaan.
  10. Volmiira

Se on sitten syksy <3

Mun siskoki kaatoi 25vuotta sitten Karhun ja nyt niillä on karhunpentujakin....:D Huono vitsi:ashamed:
  11. Volmiira

Pukisitko lapsesi mainoshaalariin?

Plääh, ne oli loppuneet ja toimitetaan joskus.:kieh:
  12. Volmiira

Oli ennen Valmetti siis Valtra Jontikka on JohnDeer
  13. Volmiira

Ja olisihan se varma että muksu erottuisi joukosta meidänkin asuinalueellamme jos hänet pukisi Valtran haalariin, ticketti mammat tekisit ristinmerkkejä ja kiskoisivat lapsiaan kauemmaksi ettei junttius tartu. Kenties meille todellakin tänä talvena tuleekin tuollainen... :xmas:
  14. Volmiira

eipä uskois et kolmessa viikossa voi näin koti "tyhjentyä"

Se on syksy ja muuttolinnut lähtee :D Onneksi kotiin voi aina palata, jos elämä ei sujukaan omillaan. Ja on viikonloput ja lomat. :hug:
  15. Volmiira

Itse etsin ihan päiväkotiin haalaria ja samaa käyttävät sitten kotonakin. tuo valtran haalari on väreiltään kiva, tykkään. Ja voisin harkita, eikä edes kallis.
  16. Volmiira

Se on sitten syksy <3

:cool: Talonmiehet vei sen meidän ainoan puun niin omaa pihaa ei tarvi enää viikkoja haravoida. Tuota yhteistäkään ei tarvitse kun talonmiehet hoitaa sen.
  17. Volmiira

Kerro kymmenen asiaa joissa SINÄ olet hyvä

1. Olen hyvä kokki 2. Osaan leipoa 3. Olen hyvä kuski 4. Olen hyvä äiti 5. Hyvä puoliso 6. Olen hyvä ottamaan muut huomioon 7. Olen hyvä asiakaspalvelija 8. Olen sosiaalinen 9. Rakastan lähimäistäni 10. Osaan pitää ohjat käsissäni vaikeissakin tilanteissa 11. Olen hyvä organisoimaan...
  18. Volmiira

KIDS' WINTER OVERALLS http://www.johndeereshop.com/media/catalog/product/cache/123/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/M/C/MCS9060910xx_web.jpg

Yhteistyössä