Jotenkin noloa, että pitää säästämällä säästää että voi tehdä lapsia, ja saadakseen olla heidän kanssaa kotona jopa neljä vuotta. Pienenä olet nuorimmaisen joutunut hoitoon laittamaan, sääli.
Tarkoitan siis esim. jonkin automerkin haalariin tmv?
Etsiskelin netistä haalareita ja törmäsin siellä traktorimerkkien nettikauppoihin ja niissä on myynnissä lapsillekin ( myös aikuisille ) haalareita. Tietojen perusteella voisivat olla ihan ok, mutta niissä lukee isolle se merkki tai on logo.
Inhottava tilanne.
Tääläl virallisesti päiväkotimme on auki 7-17, mutta tulevat jopa klo 6 jos joku lapsi tarvitsee vanhemman työn takia hoitoa aikaisemmin.
Väsyneenä? Nukkuisit yösi niin et olisi ollut väsynyt koululainen....
Mutta vakavasti, kun pakkaset alkaa ( toivottavasti pian ja toivottavasti ovat kunnon pakkasia) lapselle vain kunnolla päälle niin ei kasvotkaan palellu. Elämä on ja Suomikin on täynnä esimerkkejä ihmisistä, joita on...
Meillä olisi hassua alkaa kuskaamaan ekaluokkalaista kouluun tuo 1,5km mitä hänellä on matkaa, kulkee sen pyörällä. Olemme pyöräilleet hänen ja muidenkin lastemme kanssa hoitoon päivittäin ( sulallakelillä) 5km/suunta, joten tuo ei ole enää matka eikä mikään.
Nuorimmaisen kanssa pyöräilemme...
Ihan siitä että oletko onnellinen parisuhteessasi?
Itse voin vastata tähän että KYLLÄ, tällä hetkellä olen todella onnellinen. Puolivuotta sitten olisin vastannut toisin, mutta avauduin miehelleni suhteemme ongelmakohdista samoin hän minulle ja nyt olemme näiden kuukausien aikana saaneet...