Nauttisitko sinä yksinään

• Viestiketjun aloittaja ieieiieieie
  • Ensimmäinen viesti
ajankohtaista
Itte asiassa olisin lähtenyt mökkeilemään yksin tuonne korpeen tänä viikonloppuna, mutta miehellä on liikaa töitä (=ei ehdi hoitaa vauvaa). Ja korpeen siinä mielessä että lähin kauppa tai ylipäätään mikään palvelu on 60km päässä eikä varmasti ole muita ihmisiä kuulomatkan päässä tähän aikaan vuodesta.

Minua puistattaa ajatuskin siitä, että joku on yksin mökillä.
Jossain joku karu järvenranta, metsää ympärillä ja palstamamma siellä yksin haahuilemassa, pimeyden keskellä.

Pelottava ajatus, mystistä suorastaan.

Yksin mökkeily on mun monivuotinen haave, en vaan saa sitä koskaan toteutettua. :)
Nukkuisin, sit kääntäisin kylkeä, sit vielä nukkuisin, lukisin lehtiä, söisin suklaata ja joisin kahvia. Katselisin syksyn värejä ja huurretta.

Paitsi että yöllä olisi vähän kalsea olla yksin...

Viimeksi muokattu:
sähköpaimenkoira harmaana
Yksin mökkeily olisi sinänsä ok. Saattaisin lukea pimeähkössä mökissä öljylampun valossa vielä kummitusjuttuja, jotta olisi vähän enemmän tunnelmaa. En kuitenkaan ymmärrä miksi moiseen ryhtyisin, paitsi jos lapset olisivat vaikkapa viikonlopun yli leirikoulussa ja mies jossain...

Kyllä nauttisin. mökkiä ei oo mutta vaunu pienellä metsäalueella. yksinkin siellä saa olla. Sisällä poltan ledtuikkuja ja pihalla kunnon tulia. Toisinaan se on kiva olla vaan ihan omassa seurassaan ja kuten huvittaa. Emmää tutussa paikassa pimeääkään pelkää.

[QUOTE="kas";30245189]En menisi yksin mistään hinnasta!! Yksinolo kotonakin (okt) pelottaa:/[/QUOTE]

Nii määkin oon pelänny. Jotenki kai tottunu kun joutunu olemaan yksinkin eikä mitää oo koskaa tapahtunu. Sieläkään tutussa pimeässä. Pelkäsin jo lapsena yksin kotona.

Yhteistyössä