Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Siltsu Mikä tilanne? vieläkö vuoto on jatkunut ja onko viiva vahvistunut tai haalentunut? kiinnosta kovasti :) @Hipiti Mulla tosi samat fiilikset, mä oon yrittäny tsempata itteeni että ei oo viel järkeä testata ja että vasta sit ku menkat on myöhässä,mut vaikeeta on olla testaamatta. Kuinka...
  2. S

@Siltsu komppaan edelleen tota mun aiempaa vastausta, se että sulla vuotaa ei tarkoita että sulla olis menny kesken! Tiedän monia jolla on ollu normaalisti menkat useemman kuukauden eivätkä oo edes tietänyt olevansa raskaana.Kiinnostais nähä sun raskaustesti?
  3. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä Toivotaan! :ROFLMAO: Mä päivittelen tilannetta tänne kun alan tikuttamaan raskaustestejä. Tsemppiä muillekkin piinapäiviin ja kaikille muillekin:love:
  4. S

@Jennipä Mä oon tikuttanut joka ikinen päivä ihan vaan puhtaasta kiinnostuksesta. Tänää näkyy vaan haaleat viivat. Ekan oviksen jälkeen viivat katosivat heti huipun jälkeen muutamaksi päiväksi kokonaan ja sitten alkoivat haaleasti näkymään uudestaan ja lopulta viikon päästä tuli liuskatestiin...
  5. S

Mäkin nyt sit päivittelen mun kuulumisia, täällä kp 24/ 28-33. Mulla menossa dpo 10 tai dpo3 tai sitten molemmat ..En tiedä. Jos kukaan enää muistaa, niin tuskastelin täällä tosissaan siitä miten on mahdollista että saa samassa kierrossa kaks selkeetä ovisplussaa. Tuttava lääkärini varmisti...
  6. S

@Siltsu..Mun siskolla tuli normaalisti menkat vaikka hän olikin raskaana, eikä kyseessä ollut keskenmeno. Nyt hänellä on kuukauden ikäinen tyttövauva :) Älä luovuta toivoa!
  7. S

@kiuski Kiitos tsemppauksesta:) Peitot on kyllä heilunu tässä kuussa useemmin kun koskaan! myös eilen ja tänään.. Rankkaa:ROFLMAO: @Jennipä meillä on sama kiertopäivä käynnissä, toivon että sulle ilmaantuisi pian vahvat ovisviivat Mä en tosta Terolutista tiedä kun ei ole omia kokemuksia, mutta...
  8. S

@kiuski tein raskaustestin ja niin puhdas nega kun vaan olla voi :D Sun oire kuulostaa tutulta. Mulla myös naama kukkii! normaalisti ei finnejä tuu juuri ikinä! myös alavatsa on kipeä,nipistelee ja polttelee (ihan ku menkat olis alkamassa) vähän myös oksettaa ja päätä särkee. Mies kävi äsken...
  9. S

@annikata Niinpä! Se tää nyt kaikesta päätellen taitaa vihdoin olla. Täytyy nyt vaan toivoa että tää kierto on normaalia (n.28-32päivän) kiertoa pidempi, että ehtis kiinnittymään kunnolla.Välillä mulla heittelee kierto jopa viikonkin jos on ollu stressiä tai kipeenä tms.. Luulin tuntevani oman...
  10. S

@Baby_ lle onnea plussalta! @Kinder_Kitty ja @ajatuksissa paljon halauksia molemmille,oon varma että onni vielä suosii teistä molempia♡ Mulla menossa kp 22. Luulin että mulla oli ovulaatio 7-8 päivää sitten, mutta nyt on ovistestissä niin räikyvä viiva, joka on huomattavasti tummempi kuin...

Yhteistyössä