Hakutulokset

1. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mulle voi päivittää kp.2/28-35 yk.2 Toivon,että tää kierto olis vähän lyhyempi kuin tuo edellinen kesti 35 päivää. En edes muista koska viimeks olis ollut noin pitkä kierto. Tässä kierrossa otan käyttöön kaikki niksit ja kikat. Yritän kuitenkin olla stressaamatta(joka on kylläkin helpommin...
  2. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulle voi päivittää kp2. yk2. :alien: @Nachsal Toi on ihan normaalia:) Jos kuitenkin epäilet oviksen tarkkaa ajankohtaa,niin kannattaa hyödyntää "talletellen" nuo "venyvän-liman-päivät". Eipä sitten ainakaan jää hampaankoloon se että onko nyt varmasti ovulaatio hyödynnetty. Sama tilanne oli...
  3. S

@Tuimatar Mun jännäilyt on tältä kierrolta ohi :( Toivottavasti sulla olis alkuviikosta parempia uutisia;) Täällä siis Dpo14. Aamulla tehty raskaustesti puhdas nega ja eilisestä asti on menkat tehneet hiljalleen tuloaan ja huomenna varmasti alkaa kp1. ja yrityskerta 2! Toinen kerta toden sanoo...
  4. S

Tänään menkkojan piti alkaa eli Dpo14. Raskaustesti nega. Eilen alkoi ns. tuhruvuoto ja tänään tullut jo vähän enemmänkin :( Harmittaa aika paljon, mutta eka yrityskertahan tää vasta olikin.. Huomenna melko varmasti hanat aukeaa kunnolla ja alkaa kp1. ja yk.2
  5. S

@Hernekikka kiitos tsemppauksesta, mä testasin siis just tolla one-stepin puikolla. Käyn varmasti ostamassa jonkun muun merkkisen testin jos ne menkat ei ala!
  6. S

Ärsyttää aika hitosti...Dpo12 ja negaa näyttää,vaikka kuinka vääntelee ja kääntelee..Menkkojen pitäis alkaa la tai su. Jos ei jostain syystä ala niin testaan uudestaan. Tässä vielä testi..Kyseessä on raskauskeijusta tilattu One Stepin puikkotesti. Voiko kyseiseen merkkiin luottaa?
  7. S

@Bertta83 Turhaan teet testin, siinä ei voi vielä näkyä tuollon mitään. Silloin munasolu ei oo välttämättä edes vielä kiinnittynyt. Joskus Dpo9-10 varmaan saattaa jotain hyvällä säkällä näkyä. @Sohwi84 Tervetuloa piinailemaan :) Oon ite käyttänyt noita one-stepin- ovulaatio liuskoja ja niillä...
  8. S

Vitutus maximus! Dpo12 ja negaa näyttää,vaikka kuinka vääntelee ja kääntelee..Menkkojen pitäis alkaa la tai su. Jos ei jostain syystä ala niin testaan uudestaan. Eiköhän tässä vaiheessa r-testissä jotain pitäisi jo näkyä??!:mad:
  9. S

@jokonyt Kuva on vähän epätarkka, mutta ihan kun jotain viivan tapaista silti näkisin, toivottavasti huomenna jo viivat vahvistuu :) @ouzeii Voihan harmi,harmittaa ihan sun puolesta:( Hyvä että ajattelet kuitenkin positiivisiakin puolia. Toi oviksen bongaaminenkin on kuitenkin tosi hyvä...
  10. S

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos! Joo, täällä kovat piinailut :D DPO10, enkä oo vieläkään uskaltanut testata! ei siinä testissä vielä mitään varmaan näkyisikään.. Huomenna tai torstaina mä testaan,laitan kyllä tänne sitten kuvaa. Tänään ja eilen on nännit ollu ihan törkeen kipeet ja mulla on ollut outoja...
  11. S

@Sokeripala käy hakemassa digitesti niin saat selvyyden. Plussaltahan toi näyttää(y)
  12. S

@Hernekikka Samoin tärppi-onnea sullekkin! En oo raskaustestillä testannut vielä ollenkaan ja mua jännittää ihan hitosti:oops: Tuntuu että aika matelee.. huomenna siis dpo10! testaan huomenna tai torstaina.Viimestään viikonloppun aikana viivojen täytyisi näkyä, jos on plussa...
  13. S

@Hernekikka Meillä on sit melkeen sama dpo menossa:) infoo tänne sitten miten kävi! Voikun mä niin toivon että mulla nyt tärppäsi:love:
  14. S

Toiveena vauva 2017-2018

@Sokeripala Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Onko mitään ovis-oireita? Aika hämmentävän tasavahvoja viivoja näyttäisivät olevan, vaikka osa onkin jo vanhoja ja kuivuneita..Veikkaan kuitenkin, että se ovis saattais olla hyvinkin juuri tulollaan. (Hymynaama- digitesti toki vahvistaisi sun...
  15. S

@maarit9916 Kiitos tsemppauksesta:) katotaan kuinka kauan jaksan/pystyn olla testaamatta :D Piinaavan pitkältä on tuntunut tää kierto. Mutta tällä viikolla se vihdoin selviää.:X3:
  16. S

@ouzeii Hei, toivottavasti olisi raskausoire,vaikka onkin tosi mälsä vaiva! @KatseKauas Ootko ihan varma että sulla on ollu ovis jo aijemmin? voi olla että se on jostain syystä siirtynyt ja onkin vasta nyt. Kuinka pitkä kierto sulla on normaalisti? Mulla tässä kierrossa hieman saman tapainen...
  17. S

Täällä kp. 28/ 28-35..tai jotain sinnepäin. Viime kierto oli 38 päivää pitkä,mutta normaalisti ollut noin 33 päivää . Nyt dpo14 tai 7.(molempina päivinä selkeät ovislimat ja hymynaamat/tikutukset,joten en todellakaan osaa sanoa kummasta lasken tuon dpo:n. Ei tällähetkellä minkäänlaisia...
  18. S

@annikata Harmittaa sun puolesta! toivottavasti tulis se ovis vaikka huomenna:) Mä en ees oo tiennyt että siinä cb:n digi-hymynaama ovistestissä olis vaihtoehtona vilkkuva hymynaama?! luulin et joko näyttää tyhjää tai naaman.
  19. S

@Yrittäjä J Haamu/viivahan se siinä on,toivottavasti lähtee voimistumaan!
  20. S

@Hipiti okei:) Temppiä testailuihin! tovotaan että tärppäisi ja menkat ei alkaisi. Mulla on kp.26/ 28-32 Varmaan viikonloppuna testaan..Tää odottelu on kamalaa! :(

Yhteistyössä