Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä dpo7 ja pyyhittäessä tuli vähän kirkasta vertao_O voiko olla kiinnittymisvuotoa? Vähänkö oon innoissani :X3: ens viikolla testiostoksille! Hyvää joulua kaikille!
  2. S

@saaruska86 Mä en näköjään osaa lukea! Paska juttu:poop:,toivottavasti ei veny kauheen pitkäksi sun kierto @M89 Ihme juttu! Toi clearbluen testi on mun mielestä ihan selvä plussa.:eek: ei oo valitettavasti omaa kokemusta kun ei oo vielä kertaakaan tullut haamuja/plussia testeihin. En voi muuta...
  3. S

@Saaruska Toivottavasti sulla ne menkat pian alkais niin pääsisit uuteen kiertoon.Ootko millon viimeks testannu r-testillä? @Hipiti lle tsemppiä ultraan:) Kaikki on varmasti hyvin! Mun sisko vuoti raskautensa ensimmäisen 3kk ja selvisi että olikin odottanut kaksosia, joista toinen oli mennyt...
  4. S

@tänttähäärää Mä en olis tippaakaan huolissani, jos ootte eilenkin hommaillu niin hommahan on hoidossa:) tsemppiä! piinaillaan molemmat sit samoihin aikoihin loppukuusta;)
  5. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Hellou vaan kaikille:) Tiistaina aloitin tikuttelun ja nyt alkais kaikki merkit ja oireet viittaamaan siihen suuntaan että ovis on saapumassa:) Mitä mieltä ootte? Tänään on siis kp.15 :) Huomenna pakko viel testata,jos vaikka tulis vieläkin tummemmat viivat. Mies on kellistetty kolmena viime...
  6. S

Mitäs sanotte tästä oviksesta? eiks alkais jo olemaan ?:) kuvassa pregcheck ja onestepin liuskat. Tänään on siis kp15/28-34
  7. S

Kiitos tsemppauksesta @Unicorn !:love:,hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin, joten tuskin siitä johtuu:) ehkä lopetan tän "liiallisen" yrittämisen ja sitten saattaakin yllättäen tärpätä:) plussatuulia kaikille!
  8. S

Kovasta yrittämisestä ja täydellisestä kierrosta huolimatta mulla alkoi menkat kolme päivää sitten:cry: On itkettäny ja harmittanu aika paljon ja vasta nyt raahauduin asiasta tänne kertomaan. Kierron pituudeksi tuli 33 päivää. Ei tässä kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan,uutta yritystä vaan...
  9. S

Moikka taas kaikille,mä oon pysytellyt poissa täältä,että pysyis vauvahaaveet ja stressitaso kurissa. Viime kierto oli kaikin puolin onnistunut,en stressannut yhtään, ovis tuli oikeeseen aikaan ja viivat oli täydelliset ja hymynaamakin ilmestyi digi-ovistestiin.Harrastettiin seksiä joka toinen...
  10. S

Ihan hitosti polttelee noi raskaustestit tuol vessan kaapissa :D Sanokaan nyt joku että älä hullu nyt vielä testaa! huomenna dpo9 :X3:
  11. S

@Sofia90 , ei varmaan yhtään helpota vauvakuumetta tuo? :whistle: :D Tsemppiä piinailuun! Nojoo,Ei hirveesti helpota.Oikeestaan pahentaa vaan :D mutta mielelläni kuitenkin hoidan ja autan kun ollaan niin läheisiä ja tiiän että jos mä joskus tulevaisuudessa tarviin omalle lapselle hoitoapua niin...
  12. S

Ei mukaan mielestä oo vielä ovis,mutta saattaahan se vielä tulla vaik huomenissa. Ootko kokeillut muun merkkisillä o-testeillä?
  13. S

Hellou kaikille! Täällä kp 21 dpo5 ja kovasti odottelen että pääsis pian jo testailee. Raskaustestejä täytyis varmaan tilailla, kun viime kierrosta ei jäänyt jäljelle yhtään testiä:whistle: Ihan älyttömän hyvä fiilis ollu jo monta viikkoa. Oon hoitanut viikoittain mun kaksoissiskon 2kk ikäistä...
  14. S

Helou taas kaikille! Ihanan paljon on tullut plussia:love: Mulla menossa kp. 21 dpo5 ,joten ens viikonloppuna pääsee siis testailemaan:X3: Pakko viel hehkuttaa greippimehun tehoa. Aloitin juomaan lasillisen päivässä kp.1 lähtien ja bongasin selkeimmän oviksen kuin koskaan ennen. Ihan älytön...
  15. S

Heippa taas kaikille, oon muutaman viikon pitänyt "palstatonta" elämää ja tulinkin nyt kertomaan että ovis on bongattu:p tänään siis kp 16/28-36 yk2. Tässä kierrossa on ollut kaikki niksit ja jekut käytössä (ovitestit,limojen tutkimiset,foolihappo,greippimehu,aamulämpöjen mittaus, ja paljon...
  16. S

Huh olipas tänne kertynyt monta sivua sitten viime käyntikerran :geek: Tänään kp.16 /28-36 ja yk2. Tikutin tänään oviksen! Jee! :) Peitot on heilunu harvase päivä:LOL: Oon hyvin hämmentyny että ovis tuli jo nyt,kun viime kierrossa se tuli vasta kp.21 ja siksi viime kierrosta tulikin 36päivää...
  17. S

@pure love Tervetuloa ja toivottavasti tärppäisi pian:) @Hipiti Eiköhän se ovis sieltä vielä tuu ihan lähipäivinä,pidän peukut pystyssä(y) Ootko mittaillu aamulämpöjäs? niistä näkee selkeesti millon ovis on jo ohi. tai ootko bongannu limoja tai onko sulla oviskaramppeja tms oireita? Täällä kp.5...
  18. S

Melkeinpä joo,ei muuta kun peitot heilumaan;) saattaa siis olla vasta huomennakin, mutta kannattaa kuitenkin alotella "tallettelut" jo hyvissä ajoissa ettei mee ovis ainakaan ohi.
  19. S

Kiitokset kierron aloitus tsempeistä:love: @Jennipä Tosi hyvä, että bongasit oviksen! se kertoo siitä että kroppa toimii. Oon kuullut, että kierron mitalla ei sinänsä ole niin suurta merkitystä."Pitkäkiertolaisetkin" voivat raskautua ihan siinä missä muutkin. @Villisilmä Jee! pääset pian...
  20. S

Täällä myös vatsan alue kramppaa kipeästi ,joten ei voi olla huomaamatta.Saattaa kestää parikin tuntia tuo ovis-kipuilu. Menkkojen aikaan ei hirveemmin menkkakipuja,onneksi!:X3: Testasin viime kierrossa Dpo11 lähtien,mutta oli tosi vaikeeta olla testaamatta jo aijemmin..

Yhteistyössä