Hakutulokset

1. Ford Prefect

Sisutusdilemma, en tahdo sohvaa

No kun yritin ite vikistä lisätietoo siihen kuvaan. Eli siis suorakaiteen muotoinen olohuone, tv:hen kohdistetut kaiuttimet 4kpl, osa sohvan sivuilla joka tv:n edessä ja loput 2 tv:n vieressä. Sohvan sivuilla nojatuolit. Ehjä seinä oikealla jossa vitriinihyllyt 3x. Tv:n takana ikkunat...
  2. Ford Prefect

:confused:
  3. Ford Prefect

Lahjoja synttärisankarin sisarukselle?

Meillä mun vanhemat tuo sankarille iiiiison lahjan ja sisarus saa sitte pikkuisen lahjan, ja oon aatellu, että samapa tuo, koska ero on sen verran huima.
  4. Ford Prefect

Uppis, kattooks kaikki töllöö :wave:
  5. Ford Prefect

Tiedätkö jo, ketä äänestät kuntavaaleissa?

Tietenkin. Saman vällyn alla koisitaan. =)
  6. Ford Prefect

Scriblink - Your Online Whiteboard Tässä pohjapiirros. Mahdollisimman monta nojatuolia olis kiva, mut saisko tuonne "pitkän nojatuolin" sellaisen kahdenistuttavan. Muita kamoja voi siirtää yms, mutta kaiuttimet pitää olla äänentoistollisesti järkevässä suunnassa toisiinsa nähden...
  7. Ford Prefect

Aina kannattaa valittaa vol...no aika mones (reklamaatioketju)

No mä valitin jokunen kk sitten, kun jäi lastenateriasta Heseltä ranskalaiset pois, (olin jo kotona kun huomasin), niin se myyjä sanoi, että saatte seuraavan kerran sitte isommat, tuplana tai jotain, en muista tarkemmin enään. Mutta MITEN tuon todistaa? En mä ainakaan viitti mennä kassalle...

Yhteistyössä