Hakutulokset

1. Ford Prefect

Tälläinen kassi mulle

Siis ainakin toi viimeinen :whistle:
  2. Ford Prefect

kadonneet nikit, missä kukainenkin luuraa?

Mä muistan noi, harvemmin kerkee tänne enää itekään kun duunia pukkaa. :whistle:
  3. Ford Prefect

Jos mä tahtoisin tälläisen "nojatuolihkon" niin

Meillä tuntuu olevan puoli taloa välillä siinä. Lapset kantaa leluja, jotain ihme lehtiä/mainoksia, laseja. Jalat on yleensä ;) Ja kaukosäätimet on ne, mitä siinä PITÄIS vaan pitää. Ja jalat. Hmm. Jaloille tarvis jonkun nojatuolien eteen. Mites sellainen ISO-pikkujakkara, siis...
  4. Ford Prefect

Mitä teillä tapahtuu?

No se on vähän AD/HD, ei kauheesti sylissä viihdy, vaan pitää päästä lattialle vetää formulaa. :D Yöllä kuulee kun se tap-tap-tapsuttelee lujaa juoksupyörässä. Sitte se juoksee siitä pois ja ottaa vauhtia ja hyppää kyytiin.
  5. Ford Prefect

Jos mä tahtoisin tälläisen "nojatuolihkon" niin

Menin mä ja ooooon =)
  6. Ford Prefect

Mitä teillä tapahtuu?

No jaksoin kirjautua kun "huudeltiin" ja tossa avataressa on yks kuva. Tässä toinen. Nappi-neitonen:
  7. Ford Prefect

Käytkö yksityisellä vai kunnallisella hammaslääkärillä?

Yksityisellä. Viimeiseksi kunnallisella kun kävin kun vakihammasslääkäri jäi eläkkeelle, niin lähes tukehduin omaan vereeni. Ei kiitos.
  8. Ford Prefect

Tässä on mun mies

Se siirty sitte isompaan sairaalaan sen isän alaisuuteen. Sen isä on ylilääkäri. Sen oikea isä selvis heti ton perunakellariepisodin jälkeen.
  9. Ford Prefect

Tässä on mun mies

Tässä on meijen kotibileistä, mä oon tossa vasemmalla. Nää meni ihan hurjaks nää kemut ja paikalle tuli virkavaltaa.
  10. Ford Prefect

Tässä on mun mies

Se oli ennen puuseppä, mutta sai jonkun valaistumisen ja rupes lääkäriks: Mutta se meni jotenkin mönkään ja tuli oikeudenkäynti, syytettiin valelääkäriksi:
  11. Ford Prefect

Tässä on mun mies

Mun mies: Se on vähän katkera, kun syntyi jouluna, ei saa ikinä syntymäpäivälahjoja ja olivat todella köyhiäkin. Lisäksi sen isästä on vähän epäselvyyksiä, mutta isäpuoli oli tosi reilu jätkä. sitte se tykkää surffata, tässä kuvaa:
  12. Ford Prefect

Eikös ollut joku lääkitys, jos halusi siirtää kuukautisia?

Ok. Mut kun mie meinasin olla, ovela, ja kysästä töissä joltain lääkäriparalta, jos se kirjoittais.:D Ja olis jo nimi selvillä valmiiks. Ettei tarvis raahautua minneen tuon takia pelkästään. Tietty vähän tylsää, mut... :ashamed:
  13. Ford Prefect

Eikös ollut joku lääkitys, jos halusi siirtää kuukautisia?

Siis jos ei syö pillereitä normisti... :D Vaiko ihan vaan satsi e-pillereitä, ja sitte on taas kuuppa himmeänä kuukauden...
  14. Ford Prefect

Töihin paluu ja ärsyttävä työkaveri

Sä oot ehkä liikaa "kaveerannu" jos oot esimies, mutta silti jakanut tietoa, että ehkä joskus menet muualle. Sellaisia asioita ei kannata jakaa alaisille. Eikä oikeastaan työkavereillekaan, ELLEI ole tosi kaveri ja sitä tietoa ei käytetä ns. uhkailuna. (Tai pomoille)
  15. Ford Prefect

Laitetaas kuvaketjua pitkästä aikaan pystyyn

Noo jos mäkin sitte.:D Tässä meitin kolme "suurinta" orjuuttajaa:
  16. Ford Prefect

Töihin paluu ja ärsyttävä työkaveri

Ota vaan ihan asialinja. Ootteko te ihan tasa-arvoisia? Entä onko samoja työtehtäviä, onko niitä miten eroteltu? Voihan olla, että ko. ihminen vaan pelkää oman työnsä puolesta ja yrittää vähän väärällä tavalla päteä..
  17. Ford Prefect

Ehdotuksia: suihkutilan ikkunaan näköeste

Ihan lasi? Siis värillinen sellainen, jossa jotain kuviota? Tai tiffany/lyijylasityö siihen? Meillä on sellainen esim makkarin ikkunassa, missä on kaksi mun piirtämää ja äidin kasaamaa lohikäärmettä :heart: Tässä vinkki-linkkiä vähän suureellisemmin: Jalusta | Tunnistus käynnissä
  18. Ford Prefect

Miksi en siedä yhtään ajatusta kituvasta SIILISTÄ???

Kuva kertoo tuhat sanaa, eli en taatusti kestä :'(
  19. Ford Prefect

Tuli mieleen toisesta ketjusta... huonot geenit

Rodunjalostusta niinkun natsisaksassa?
  20. Ford Prefect

Mä olen niin loukkaantunut!

Mä oon sitte vanha akka ollu jo teininä. Sain alkosta Koskenkorvaa ennenkun oli ikää ;)

Yhteistyössä