Hakutulokset

1. U

Heinäkuiset 2018

esteri_91: Onnea plussasta!
  2. U

Heinäkuiset 2018

Tiukuliina89: Onnea plussasta! Itse ajattelin varata ultran viikoille 7+ jotta syke näkyisi. Kauhean malttamattomasti jo odotan ultraa! En kyllä pystyisi odottamaan kunnalliseen saakka. Olisi hirveää hautoa tuulimunaa turhaan pakko saada mielenrauha.
  3. U

Heinäkuiset 2018

Haaveilija24: meillä onkin näköjään saman ikäiset lapset. :)
  4. U

Heinäkuiset 2018

Jos kaikki menee hyvin ikäeroa tulisi 1v 7kk. Ajateltiin että yrittämiseen menisi pidemmän aikaa ja tulisi suurempi ikäero. Nyt kävikin näin iloisesti.
  5. U

Heinäkuiset 2018

Unohdin sanoa että muakin ahdistaa ja pelottaa. Olisipa jo niin pitkällä että pääsis varhaisultraan. :( Yritän ajatella järkevästi mutta tunteet ottaa aina vallan.
  6. U

Heinäkuiset 2018

Rinde87: Mulla on ollut menkkamainen olo ja siihen sisältyy selkä+vatsakivut. Täälläkään ei ole mitään tuttuja oireita vaan oireet loistaa poissaolollaan. Pitäis varmaan olla onnellinen kun en oksenna. Esikoisen kanssa oksentaminen alko heti ja päättyi viikoilla 27. Painoa mulle on tullut...
  7. U

Heinäkuiset 2018

Mä voisin kans laittaa pyyntöä.
  8. U

Heinäkuiset 2018

Onnea uusille ja tietysti vanhoille plussanneille! tinka28: Itselläni myös eilinen ja tämä päivä oireettomampaa. Vähäisetkin oireet mitä oli on kaikonneet. Huoli siis täälläkin. Sanoin miehelle asiasta hän sanoi että musta on tulossa taas " raskaus psykopaatti"
  9. U

Heinäkuiset 2018

Charleene: Olet kyllä ihan oikeassa. Jotenkin on vaan pakkomielle nähdä että ne viivat on yhtä vahvat sitten lopetan heti!:eek: Onhan tää kieltämättä vähän noloa
  10. U

Heinäkuiset 2018

Oho onpas tosiaan iso vaihtelu!

Yhteistyössä