Hakutulokset

1. U

Haaveena vauva 2024

Kiitos kaikille onnitteluista 😊 Varovaisin mielin suhtaudun plussaan, viimeksi kun oli tuo km niin en vielä hypi ilosta. Tää on ollut mitä parhain vertaistukiryhmä ❤️
  2. U

Haaveena vauva 2024

Testasin dpo 10 ja oli täysin nega ei mitään nähtävissä. Vielä on toivoa 🙂
  3. U

Haaveena vauva 2024

Tein nyt testin dpo 12 ja kyllä mä tässä näen viivan. (Rfsu herkkä testi) https://aijaa.com/Ke7RdB
  4. U

Haaveena vauva 2024

Olen yrittänyt ajatella jotakin muuta ja keskittänyt energiaa esim liikuntaan. Ja jotakin hyvää yrittämisestä on seurannut. Eli meillä oli miehen kanssa parisuhdekriisi ennen kuin aloimme yrittämään (mies ei halunnut enää lapsia) Nyt tämä yrittäminen ja kärsitty km on lujittanut parisuhdetta ja...
  5. U

Haaveena vauva 2024

Nyt on olo että olisi tärpännyt. Olosuhteet oli huonot kun mies oli ovulaation aikaan reissussa ja talletettiin vaan kerran ennen ovista. Kyllä putoan korkealta jos negan testaan. Kivempi aina ajatella pessimissisesti niin pettymys ei ole silloin ohan niin paha. Testaan vasta paljon myöhemmin...
  6. U

Haaveena vauva 2024

Dpo 11 sain ekan haamun
  7. U

Haaveena vauva 2024

Dpo 8 menossa ja järkyttävä megaturvotus jatkuu. Turvotus on niin paha, että alkaa jo vähän huolestuttaa. Eli jos en nyt plussais niin tulee mieleen onko joku laktoosi intoleranssi tai jokin muu herkistyminen puhjennut.
  8. U

Haaveena vauva 2024

Oi paljon onnea ❤️ Ja mikä mielen lujuus että testasit vasta nyt 😃
  9. U

Haaveena vauva 2024

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Tsemppiä ihan hirveesti on varmasti raskasta elää epätietoisuudessa.
  10. U

Haaveena vauva 2024

Poikkeuksellinen ja paha turvotus ollut dpo 3 lähtien. En usko tärppiin eikä ole yhtään tärppi olo, mutta tietenkin kaikki poikkeava nostaa toiveita. Saispa pienen nyytin joskus kotiin.
  11. U

Haaveena vauva 2024

Mä oon ostanut ihan prismasta/k-supermarketista god morgon nimistä verigreippi täysmehua. Löytyy kylmähyllystä.
  12. U

Haaveena vauva 2024

Ihanan selkeä viiva ja vielä noin paljon ennen menkkoja 😍 Ja kaikki tunteet on salittuja 😊
  13. U

Haaveena vauva 2024

Perjantai iltana ovistesti oli plussa ja vielä lauantai aamusta edelleen plussa, mutta lauantai iltana haalistunut. Niin mietin tässä miten lasken dpot. Eli onko sunnuntai silloin dpo 0?
  14. U

Haaveena vauva 2024

Kahdesta lapsestani oli vain tunne että nyt tässä ollaan paksuna. Sama tunne oli myös raskaudesta joka päättyi keskenmenoon. Nämä tuntemukset on tulleet paljon ennen kuin on voinnut mitään testiä ajatellakkaan. Lisäksi olen nähnyt kaikista raskauksistani unta jossa teen plussa testestin ja...
  15. U

Haaveena vauva 2024

Ihan kuin olisit kirjoittanut mun ajatukset 😮😃
  16. U

Haaveena vauva 2024

Kaikkea mahdollista ja mahdotonta tulee mietittyä. Keskenmenon jälkeen vaikka olikin varhainen olin ihan paskana jälkeenpäin. En halua että yrittäminen alkaa haittaamaan normaalia elämistä ja stressaamaan liikaa, mutta toisaalta en halua turhia riskejäkään.
  17. U

Haaveena vauva 2024

Käyn paljon uimassa ja olen alkanut miettimään voiko siitä olla haittaa yritykselle. Muuttaako uimahalllin vesi emättimen ph:ta epäsuotuisaksi tai voiko uiminen aiheuttaa varhaisessa vaiheessa keskenmenon? Viimeksi kun olin raskaana kävin uimassa ja se raskaus päättyi varhaiseen keskenmenoon...
  18. U

Haaveena vauva 2024

Kyllä sitä plussaa toivoo niin kovasti että vaikka kuinka yrittää suojella omaa mieltään niin negatiivinen tulos satuttaa aina. Varsinkin jos on saannut yhtään väriä testiin niin pettymys on vieläkin karvaampi. Toivottavasti kyseessä oli nyt vaan liian laimea pissa ja menkat pysyy poissa. Ja...
  19. U

Haaveena vauva 2024

Kyllä mäkin näen tossa haamujen haamun 👀 Nyt sormet ristiin, että lähtee tummumaan 😊
  20. U

Haaveena vauva 2024

Eilen talletettiin ennen kuin mies lähti matkalle. Tein äsken ovulaatiotestin kun ajattelin pitää kirjaa seuraavaa yrityskertaa varten. Testiin lävähti heti vahvat viivat. Niin turhauttavaa miksi miehen reissun pitää olla kaikista kuukauden päivistä juuri nyt🤯 https://aijaa.com/I049D2

Yhteistyössä