Hakutulokset

1. U

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti seuraava testi näyttää viivan vahvistumisen 😊
  2. U

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti plussatuuli puhaltaa tai vaihtoehtoisesti kierto hieman muuttuu🤞🏻 Oma mies lähtee viikonloppuna viikoksi reissuun ja ovulaatio tietenkin osuu samalle ajanjaksolle. Voin samaistua tilanteeseesi. Harmittaa todella paljon ettei päästä hyödyntämään tai mahdollisuudet on tosi huonot...
  3. U

Haaveena vauva 2024

Onko teillä käytössä mitään vippaskonsteja yrittämisen aikana? Otin nyt ensimmäistä kertaa käyttöön greippimehun kävin ostamassa upikinonia ja latasin flown. Foolihappoa, rautaa ja d-vitamiinia olen jo ennestään syönnyt. Kofeiinin ja alkoholin olen jättänyt kokonaan pois kuukausia sitten ja...
  4. U

Haaveena vauva 2024

Mulla se on näyttänyt aina oikein. En ole yhtäkään haamua saannut tohon rfsu:n herkkään ellen ole ollut raskaana. Varovaiset onnittelut 😊
  5. U

Haaveena vauva 2024

Nyt sisulla peittoja heiluttelemaan 💪🏻😃
  6. U

Haaveena vauva 2024

Oon ennenkin törmännyt tohon ubikinoniin keskustelupalstoilla ym. Minulle vieras vitamiini/lisäaine mutta täytyypä selvittää nyt tarkemmin alkoi kiinnostamaan 👀
  7. U

Haaveena vauva 2024

Tiedätkö yhtään milloin sinulla oli ovulaatio? Kerkesittekö tallettaa ennen kuin miehesi lähti ulkomaille?
  8. U

Haaveena vauva 2024

Kuullostaa kyllä lupaavalta 👍🏻Vaikka iselläkin joskus ennen menkkoja tissit aristaa ym niin kyllä ne aina liiveihin hyvin mahtuu 😂 Milloin aijot testata vai jäätkö vielä odottelemaan? 👀
  9. U

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti saat plussan 🤞🏻 Ainekin merkit vaikuttaa hyviltä. Negatiivisen testin näkeminen saa kyllä mielen matalaksi, mutta toisaalta menkatkin tuntuu henkiseltä turpiin vedolta.
  10. U

Haaveena vauva 2024

Muistaakseni ensin oli vähän haaleampaa viivaa ja muutamana päivänä sitten tummempaa viivaa, mutta ei lähellekään kontrolliviivan vahvuinen. Tuskailin silloin, että en varmaan ovuloi ollenkaan😃 Viime kierrossa sain ensimmäistä kertaa ikinä kontrolliviivaa vahvemman testiviivan ja odotukset oli...
  11. U

Haaveena vauva 2024

Minulla on entuudestaan kaksi lasta ja molempien yrittämisen aikaan tikutin ovulaation. En koskaan saannut yhtävahvaa viivaa kuin kontrolliviiva, mutta silti raskaudet alkoi.
  12. U

Haaveena vauva 2024

Menkat myöhässä ja testi negatiivinen. Nyt voi haudata viimeisetkin toivon rippeet tämän kierron osalta. Mies matkoilla seuraavan oviksen aikoihin 😩 Jos jotain positiivista täytyy keksiä niin voi huoletta aloittaa dietin. Yritän saada ylipainon (10kg) pois jos sillä olisi positiivinen vaikutus...
  13. U

Haaveena vauva 2024

Mikä dpo sulla on? Kyllä mä näen tuossa toisen viivan.
  14. U

Haaveena vauva 2024

Tein nyt päivällä uuden testin dpo 11-12? Kun kääntelen ja väänten testiä kuvittelen kai näkeväni jotain. Kyseessä frsu herkkä testi niin kyllä tässä vaiheessa pitäisi näkyä jo selvästi erottuva viiva/haamu. Miksi piti mennä testaamaan 😖 Jatkossa yritän testata vasta kun menkat on oikeasti...
  15. U

Haaveena vauva 2024

Toivon vielä että muuttuisi plussaksi, mutta pidän sitä epätodennäköisenä ja valmistuden uuteen kiertoon. Keskenmenon jälkeen uusi yrittäminen on saannut mielen valoisaksi ja tuntuu ihan paskalta kun yksi kierto menee hukkaan.Vähän aikaa tässä vasta on yritetty, mutta km otti yllättävän koville.
  16. U

Haaveena vauva 2024

Hei vaan kaikille 👋🏻 Olen seurannut ketjua taustalta ja ajattelin nyt kirjoitella tänne itsekkin. Taustoista sen verran, että olen 34-vuotias ja haaveissa on kolmas lapsi. Mies oli monta vuotta kolmatta vastaan ja kävimme läpi parisuhdekriisin, nyt myös hän haluaa vielä yhden. Tällä hetkellä...
  17. U

Heinäkuiset 2018

Varhaisultran todellakin varaan! :)
  18. U

Heinäkuiset 2018

Pilkku&papu: Nyt on viikot 4+5. Pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä mutta tää raskaus saa mut taantumaan. Yritän ajatella realistisesti että on oireettomuus ei kerro yhtään mitään.. Mutta silti vauhkoonnun kun ajattelen asiaa :(
  19. U

Heinäkuiset 2018

Onnea uusille plussanneille! Pilkku&papu: Mulla lähes oireetonta ilman testiä en uskoisi olevani raskaana. Oon ihan stressis tästä oireettomuudesta!
  20. U

Heinäkuiset 2018

Haaveilija24: syntynyt ensimmäinen päivä. :) Miiiii: Täällä myös jännittää pieni ikäero. :eek:

Yhteistyössä