Hakutulokset

1. V

.

Voi ei @Lilja<3! :cautious: @janskusdff sulla on yk3 menossa, käytitkö ehkäisyä ennen kun aloititte yrityksen ja onko ekat 2 kiertoa olleet normaalit? Minulla oli keskenmenon jälkeen just tuommosia kiertoja kun sulla nyt, että vuoti kesken kierron ja seksin jälkeen. Eli hormoonitoiminta oli...
  2. V

.

@Wintersun , kuullostipa ihan hirveälle! Ja kurjaa kun nyt vielä kamalan pitkä piina-aika tuloksia odotellessa. Toivottavasti olis hyvälaatuisia. Tsemppiä ja voimia sinulle, älä tosiaan murehdi listan päivityksestä! Nauti kesästä! Tervetuloa @Watchdog! Onnea @jemppu123! @Keppihevonen4 , siellä...
  3. V

.

Tervetuloa @maloon ,toivottavasti mies näyttää pian vihreää valoa! Minä ainakin ajattelisin niin, että merkittävämpää on alkoholin määrä/käyttö plussan jälkeen kuin piinaviikoilla. Itse ainakin muutan tottumuksiani vasta plussan jälkeen, tosin käytänkin esim. alkoholia todella harvoin ja...
  4. V

.

Ihania plussaviivoja täällä, toivotaan että teillä sujuu kaikki hyvin! Pahoittelut @MannaL ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Onnittelut @paupiu! @Wintersun , hurjasti tsemppiä ja voimia!! Tulihan ne oviskivut viimein, kolme päivää megalimoista. Vieraista huolimatta saatiin talletettua kp9 ja...
  5. V

.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, etenkin teille jotka jo plussaa ehditte saamaan! Jos bongaatte kunnon ovislimat, niin kauanko teillä kestää siitä yleensä ovikseen? Mulla oli ne jo toissapäivänä, mutta oviskipu loistaa edelleen poissaolollaan. En oo tikuttanu, kun meillä on ollut jo 5...
  6. V

.

Paljon @Scoc ja @rust! Ja uskaltaisiko jo @lilia88 sinuakin onnitella, selvästi näkyy toinenkin punainen viiva. Ihan huippua! Pahoittelut @Appelsiiniomena sinulle. :cry: @Wintersun, hyvä kun saitte ajan! Jospa sieltä saisitte avun. Ja toivottavasti sinun toimenpide sujuu hyvin, eikä sen...
  7. V

.

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussanneille, jos joku jäänyt mainitsematta! @Wintersun mulle voi laittaa huomiselle kp4 ja yk:n muuttaa ya 2/2017.
  8. V

.

Alkuillasta alko mahaan kertyä ilmaa ja tuli tukala olo ja nyt jo tuhruttaa, eli huomenna kp1, kuten arvelinkin. Mieskin tokaisi jo, että pitäiskö meidän mennä lääkäriin. Ya 2/2017. Mutta ehkä me vielä hetki ootetaan, sain viime kuussa jo reilun 3 kiloa painoa pudotettua ja yritän jatkaa samaan...
  9. V

.

Jee, mahtavaa @Alinah92! Hyvä että pistohoidoista oli apua.
  10. V

.

Voi @Wintersun, ei löydy sanoja tähän tilanteeseen. (n) Tsemppiä hirveästi, täällä peukut pystyssä että asialle on jotain tehtävissä!! @Kumiankka1, olipa kurjia uutisia. Pahoittelut ja tsemppiä! @RUSKA82, paljon onnea! Minua rupes polttelemaan kaapissa oleva testi ja tein sen aamulla dpo10...

Yhteistyössä