Hakutulokset

1. V

.

Tervetuloa uusille! Onnittelut @Kumiankka1! Ja pahoittelut teille kaikille uuteen kiertoon joutuneille, teitä onkin taas monta. :( Voi että, edellinen kierto oli täysin oireeton ja nega, nyt tuntu dpo5 hetkellinen nippailu ja pistokipu oikealla alavatsalla ja dpo6 myös jotain pientä. Sitä...
  2. V

.

Minun ihan lähipiiriin ei välttämättä enää vauvoja tule, niin ei tartte tuskailla sen asian kanssa. Toisaalta, jos joku ystävistä vielä saisi, niin olisin kyllä vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Vaikka kovasti mietin, miksi meille ei vauvaa nyt tule (nyt on laihdutustsemppi päällä jos...
  3. V

.

@Lilja<3 Olipa kurja kuulla. Valtavasti voimia ja tsemppiä! @Päppyrä , hienoa että pääsette pian taas yrittämään! Monet ovat raskautuneet pian keskenmenon jälkeen, toivottavasti sinäkin! Mutta kyllä tuohon kropan toipumiseen vaan menee aikaa, mullakin meni km:n jälkeen 3 kiertoa ennen kun...
  4. V

.

Onnea @Yemi! @miniminimini ja @Katie89, toivottavasti teillä viivat vahvistuu ja joku on kyydissä! @Wintersun, tsemppihalit täältä! Kuullostaa inhottavalle. Toivotaan, että tulokset olisivat lohdullisia. Tervetuloa kaikille uusille! Mukava saada lisää jännääjiä. @Mansikka19, tuosta...
  5. V

.

Jee, paljon onnea @Toiveikas89!:love:
  6. V

.

Onpas täällä pirtsakat uudet sivut. (y) Tervetuloa mukaan kuumeilemaan kaikki uudet! @Sennay, minä muistan jännittäneeni yrityksen aloitusta ennen kun aloitin odottamaan esikoistani. Olin 23v kun jätin pillerit ja sen jälkeen ekat kierrot toivoin, että alkaispa menkat sitten kuitenkin ja oli...
  7. V

.

Kp 4, yk 13. :mad:
  8. V

.

@MannaL, kuullostaa tutulle tuo oman olon kuulostelu ja innostuminen. Minäkin olen tässä oikein yrittänyt miettiä, millaisia oireita kahdessa aiemmassa raskaudessa oli ennen plussaa, mutta en muista. Minäkin vaan toisen kohdalla tiesin, että nyt tärppäs. Mutta en muista mitään kipuja tai...
  9. V

.

Oi, onnea @Eppis27!!
  10. V

.

@Ensikatse, totta tuo mitä sanoit miehistä. Täälläkin huomaa sen rankkuuden siitä, että mies on tosi vaisu kun itse spekuloin ja harmittelen kun ei tärppää ja miksi ei. Hän kuvittelee sen johtuvan itsestään, niin ei pysty kyllä yhtään tukemaan tai lohduttamaan, huomaan vaan että hänellä on paha...
  11. V

.

Ihanaa @Nelliida, onnea ja tsemppiä matkaan!! :love:
  12. V

.

@Helmi30, täällä sama tilanne, aamun testi oli niin nega ettei ees viivanpaikkaa näkynyt. Nyt illasta alkoi myös semmoset menkkakivut, että taatusti on huomenna kp1, niin kuin oviksesta laskettuna kuuluiskin. Pöh.
  13. V

.

Niinpä, pidetään peukut pystyssä!! (y) @Noups, hauska uni sulla. Kyllä huomaa, että aika kokonaisvaltaisesti vaikuttaa nämä vauvahaaveet, kun uniinkin tulee ja aamulla on pettymys. Miten sitä saiskin vähän relattua..(n)
  14. V

.

Voi vitsit, mahtava plussa-aalto kyllä menossa!! Onnea @Noups ja @Eppis27! @Helmi30, testasin tänäkin aamuna (mun ei pitäis ostaa testejä..). Nyt ei ollu herkkä, joten en ihmettele puhdasta negaa. Nyt yritän olla testaamatta ainakin huomisen. :whistle: Jos kiertopäivien mukaan miettis, niin...
  15. V

.

@Wintersun ja @Noups, testasin tänään ja niin puhdas nega kun olla vaan voi. :unsure: Mutta en heitä vielä hanskoja tiskiin kun en ees oo varma, onko jo dpo 10. @Toiveikas89, sinä taisit kysellä greippimehusta. Jos en ihan väärin muista, niin siellä toiveryhmässä 2017-2018 joku ei saanut...
  16. V

.

Paljon onnea @Abby87! Ja tervetuloa uusille! Päätin, etten enää tee testejä ennen kun menkat myöhässä, enkä edes hanki niitä ettei tuu kiusausta. Noooooh, lähes oireettoman kuukauden (vain dpo 4 parit veitseniskut jossain tuolöa toosassa) tänään, dpo9, on jännästi useamman kerran kihelmöinyt...
  17. V

.

@Päppyrä, no huhhuh. Tsemppiä sulle sinne! @Lilje, toivotaan että olis kiinnittymisvuodosta kyse! Ehkä keskenmeno ei aiheuta ongelmia uudelleen raskautumisessa, mutta itse huomasin että mulla meni 3 kiertoa ennen kun kaikki palautui ennalleen. Menkat tuli kyllä heti ajallaan, mutta ovista en...
  18. V

.

@Wintersun :( voi ei, toivottavasti pääset pian jatkotutkimuksiin ja tarinalla on onnellinen loppu! Voimia sulle, paljon olet saanut jo kestää!
  19. V

.

Vau @kettuperhe, ihanaa että sulla on testissä 2 viivaa! Tsemppiä! :love: Onnea myös @Kertsi. Nythän täällä rupes plussia satelemaan. (y)
  20. V

.

@Wintersun, mahtavaa että pääsitte nyt tutkimuksissa alkuun! Toivotaan, ettei teidän enää tartte odottaa pitkään, ootte sitä hurjan paljon tehneet. Varovaiset onnittelut teille @Lilja<3 ja @DiiDii, toivotaan että matkalainen pysyy kyydissä.:love: Kp 18 ja alan olla melko varma, että ovis oli...

Yhteistyössä