Hakutulokset

1. V

.

@Wintersun , mulla se arvo oli 4,16 ja viitearvon yläraja oli 4,0. Mutta äsken kun kävin katsomassa onko papakokeen tulos jo tullut, tsekkasin nuo muut tutkimukset uudelleen ja hämmästyin todella kun yhtäkkiä sen TSH:n viitearvon yläraja olikin 4,2. Miksihän se oli vuorokaudessa muuttunut? Että...
  2. V

.

Onnittelut työsopparista @Alinah92! Ihan huippujuttu. Pahoittelut @Tillukkainen! Ja tsempit uuteen kiertoon. @Wintersun , kävin omakannassa ja ainakin 10 eri tulosta oli tullut verikokeista. Oli hb, kilpirauhanen, leukosyytit, prolaktiini yms. en ees kaikkia ymmärtäny. @chili_ oon niin paljon...
  3. V

.

@Tuutikki89 , kyllä siinä selvästi näkyy kaksi punaista viivaa. Viivanpaikka olisi väritön. Eli jotain viitettä ainakin on raskautta kohtaan, varovaiset onnittelut! @chili_ Prolaktiini on aivolisäkkeen etulohkon tuottama peptidihormoni. Se vaikuttaa rintarauhasten kehittymiseen ja maidon...
  4. V

.

@RUSKA82 , todella kurja kuulla uutisesi. Voimia ja tsemppiä jatkoon! Tervetuloa kaikille uusille! Kävin tänään siellä lääkärissä. Tutki rinnat ja kilpirauhasen, teki sisätutkimuksen ja otti papan. Määräsi useisiin verikokeisiin. Sanoi, että syy raskautumattomuuteen voi olla joko...
  5. V

.

Onnea @Tillukkainen ! Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Pahoittelut @Tiutau13, tsemppiä uuteen kiertoon! @chili_ , minulla oli keskenmenon jälkeen seuraavat kolme kiertoa normaalia lyhyempiä ja niissä tuli välivuotoja kesken kierron. Sitten neljäs kierto oli normaali.
  6. V

.

@Wintersun , täällä myös hirmuinen vauvan kaipuu! Onneks kaikki parhaimmat ystävät ovat luultavasti jo kaikki lapsensa saaneet, mutta tutuille kyllä tulossa useammalle vauvoja. Olen haaveillut siitä, kun tuntee vauvan liikkeet mahassa, näkee sen ultrassa, miettinyt vähän kauhulla synnytystä...
  7. V

.

Paljon onnea @Janet88 ja @kolava! :love: Onpas kummallista, vain kahtena päivänä menkkavuotoja, tänään, kolmantena (la ehti vuotaa niin vähän illalla, etten laske sitä),ei enää tipan tippaa verta edes pyyhkiessä. Tosi paljon on vuodot niukentuneet, öisin tulee nykyään paljon vähemmän kuin ennen.
  8. V

.

@RUSKA82 , iso tsemppihalaus sinulle. Ihan hirveää.:cry: @Naturamama , onnittelut hienosta plussasta! @Toiveikas92 , pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! (n) Kiitos kaikille tsempeistä! Se eka päivä on aina pahin, tällä kertaa tuli ihan itkukin. Mutta nyt taas hyvillä mielin...
  9. V

.

:cry::cry::cry: Selvästi äsken tunsin, että verta rupes valuttamaan yhtäkkiä, ihan puskista. Ja niinhän se oli. :cry::cry::cry: Dpo vasta max.11 ja kp24. En ymmärrä. Ei varmaan ehdi tänään kunnolla käynnistyä, joten huomenna kp1. Nyt alkaa jo ainakin yk16. :( Tervetuloa @Tillukkainen...
  10. V

.

Tervetuloa @Uhups ja plussaonnea sinulle, toivottavasti saisitte pian loppuun asti kestävän raskauden! @VauvaHaaveilija89 , kurja kuulla. Tsemppiä! Minustakin tuntuu, että kaikki muut saa vauvan ja me ei. Ja vitsi miten paljon kaupungilla liikkuu raskaana olevia tai pienen vauvan kanssa. o_O...
  11. V

.

Mulla on kaapissa pari rfsu-testiä, joiden herkkyys 25. Kannattaako niitä tehdä ennen kun menkat on myöhässä, voisivatko näyttää raskautta jo esim. dpo10? Mulla nyt neljättä päivää rinnat tuolta sivuilta kipeänä. Se ei tunnu koko ajan, mutta välillä sattuu ihan itsestään ja painaessa ainakin...
  12. V

.

Tervetuloa @muropaketti! @iK ja @Appelsiiniomena , hienoa että teillä papa normaali! Toivottavasti @iK teillä tärppäisi pian uudelleen. Onneksi kohdalle sattui hyvä gyne, että jäi hyvät fiilikset. @Keppihevonen4 , toivottavasti teidän pieni sitkeä jaksaa loppuun asti ja pääsisit pian...
  13. V

.

Tervetuloa @chili_ ! @Miina- toivottavasti saisit pian selvyyttä tilanteeseesi! @Keppihevonen4 , ohhoh, onpa sinulla ollut melkoinen alkuraskaus. Melkoinen sisupussi taitaa siellä masussa oleskella, toivottavasti on sisukas loppuun asti. Onko sinulle selvinnyt, mistä kaikki johtui? Olikohan...
  14. V

.

Kylläpä tämä kesä on ollut hyvä plussaamisten kannalta(kin), taas paljon uusia plussia, paljon onnea!! Huh, meillä on ollut viikon ajan yövieraita ja pidettiin isot juhlatkin. Lukemassa olen jutut käynyt, mutta en ehtinyt kirjoitella. Itse en ole varma, olenko ovuloinut tässä kierrossa vai en...
  15. V

.

@Wintersun , olen todella pahoillani kuulemistasi tuloksista. Sulle olis viimein toivonut jotain hyviä uutisiakin. :cry: Kerrankin aika ja kierto on mennyt nopeasti, kun oltiin melkein viikko reissussa ja oli muuta ajateltavaa. Sillä aikaa tänne oli tullut taas ihan valtavasti plussia. Hurjasti...
  16. V

.

Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille! Täällä kp1.
  17. V

.

@rubikinkuutio , ei löydy sanoja teidän tilanteeseen. Maailma on kyllä todella epäreilu, tämmösessä tilanteessa ei kyllä ymmärrä miksi muka "kaikella on tarkoituksensa". Toivottavasti saatte pian onnistuneen raskauskokemuksen. @hillanella , millä keinoilla olet saanut painoa parhaiten...
  18. V

.

@Keppihevonen4 , voi ei!! Toivottavasti olis vaan joku maanantai-versio se testi ollut. (n) @tylleröinen_21 , onnittelut koulupaikasta! Kannattaa ehdottomasti ottaa paikka vastaan ja aloittaa opinnot, koskaan ei tiedä kauanko raskautumisessa kestää (minä toivoin, ettei enää tänä syksynä tartte...
  19. V

.

Paljon onnea @kuus+1 ja @johannnaa! Ja tervetuloa uusille! Oviksen jälkeen oli pari päivää jomottelua ja nippailua, joten liekö ovis ollutkaan sillon kun luulin. Nyt on pari päivää ollut normaalia useammin pissihätä, viime yönäkin kävin.. Mutta tuskin sentään dpo 6 vielä olis raskausoireita...
  20. V

.

@janskusdff , toivottavasti ei jatku seuraavassa kierrossa enää! Kyllä se melko paljon tosiaan latistaa tunnelmaa.. Tervetuloa @Janet88 , nopsaa plussaonnea! Olet sinäkin saanut jo odotella.

Yhteistyössä