Hakutulokset

1. S

Toukokuiset 2021

Ihan heti kerrot ekassa neuvolassa mikä tilanne, uskoisin että pääset käymään aika-ajoin jutteleen aiheesta. <3 Tuo on kuitenki tilanne, joka voi eskaloitua ikävästi mikäli sattuu töksäyttelevä neuvolatäti.
  2. S

Toukokuiset 2021

Haluatko multa muutaman extrakilon? Meinaan täältä näköjään tämän aamun perusteella löytyy! :D Ei vaan, on tuokin ihan hirveetä. Se että mulla etoo aina sillon tällön kovasti on jo ihan kauhiaa..voin vaan kuvitella jos ois kokoajan. Helpottiko sulla ne kivut jo?
  3. S

Toukokuiset 2021

Saakohan neuvolan kautta ravintoneuvontaa? Täytyy vaan vähentää ruokaa..vaikka on koko ajan nälkä. Ajattelin nyt vaihtaa leivän riisikakkuihin, Viikonlopun suolaiset herkut lämppärileipiin ja makeat herkut protskulättyihin ja marjoihin. Välipalat olkoon hedelmiä, rahkaa ja puuroa. Tätyy...
  4. S

Toukokuiset 2021

Varmaan itellä teki tuo kun heitin 2.8 tupakan polton pois. Nyt tehtiin miehen kanssa selväksi, että ryyhtiliike ainakin seuraavan 8kk. Synnytyksen jälkeen sitte ku on toipunut niin jatkaa valitsemallaan tiellä. Painon ei kyllä enää tarvis raskauden aikana nousta yhtään. Eli viikonlopun...
  5. S

Toukokuiset 2021

Eei helekkari. Onko muuta seurannut painoa. Mulle on tullu 6 kg!!!! Mitääää. Neuvolaan pitäs maanantaina ilmoittaa paino ja en oo koskaan ollu näin painava. Ihan hirviää.
  6. S

Toukokuiset 2021

Isyyspakkaus on kyllä ihana idea! samoilla linjoilla kun @Kasikuus , että vasta kun on vähän varmempaa. Uskoisin että ensvuoden puolella aletaan vasta hommaileen tarvikkeita ja tavaroita enemmälti. Ehkä sieltä täältä jotain ennen sitä. (isä oli jo kunnostellut mun vanhaa pinnasänkyä, jonka...
  7. S

Toukokuiset 2021

Onko muilla sellasta ongelmaa, että etovuuden lisäksi on koko ajan ihan jäätävä nälkä. Siis sellanen alkukantanen, että vois syyä _koko ajan_. Meinaan mulla on. Lihon varmaan 100kg tulevan kk aikan. Söin siis klo 11 ja nyt voisin syyä ihan mitä vaan, kuhan ois ruokaa. Ite järjellä tajuaa, että...
  8. S

Toukokuiset 2021

Aivan! No sen tiesin, en vaan tajunnu yhdistää sitä tähän ultraan. Ihan jäätävää. Ois mielenkiintoista tietää selitys tuolle tilanteelle. Että miten ne on oikeen funtsineet tuon...
  9. S

Toukokuiset 2021

Hetkinen, onko mulla mennyt jotakin ohi? Yritin selailla, mutta en löytäny. Oliko sulla jotain probleemaa kun pääset julkiselle? Anteeksi ku oon näin pihalla. Syytän hormooneja. Mutta kuulostaa tyypilliseltä. Eikä sekään jos ajat viivästyy jonku akuutinjutun takia, mutta kyllähän siitä pitäis...
  10. S

Toukokuiset 2021

Mää oon kans ihan hermoheikko. Melkeen mieluummin olisin menemättä sinne ultraan, etten saa huonoja uutisia. Kuitankaan en malta olla menemättä, eli menossa ollaan. Vielä pitää pari päivää oottaa. Liian jännää!

Yhteistyössä