Hakutulokset

1. S

Kesäkuiset 2021

Silleen mainintana dopplerista, että sitä ei suositella käytettäväksi jatkuvasti ennen vkoa 14. Tai näin ainakin mua varoitteli yksityisen neuvola kätilö. Löysin yhden suomalaisen artikkelin aiheesta Säteilyturvakeskukselta. (Huom. Itsekin siis kuuntelin ääniä, mutta ehkä lyhyemmän aikaa ja...
  2. S

Toukokuiset 2021

Meillä on 3.11, jolloin 13+2, Neuvolan täti varasi ja halusi mahdollisimman pitkälle, että näkee paremmin. 12 päivää siis vielä jännitetään. Mullakin on paha olo tehny vähän comebackin varsinki aamuisin. Ja silloin kun ei oo paha olo niin vaikea on silti löytää ruokia mitkä maistuis. Kaikista...
  3. S

Toukokuiset 2021

Voi helekkari! Kuulostaa kyllä kauhealta. Auttaisikohan jos annat miehelle vähän aikaa? Eikö ollutkin niin, että olitte vasta palanneet yhteen? Toki on kyllä kohtuutonta mieheltä, ei riitä selitykset!
  4. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jotain näkyy! Testaa huomenna aamulla uudelleen :)
  5. S

Toukokuiset 2021

@Ehkä sitttenkin? Jospa se alkais sullaki helpottaa jo! Voin vaan kuvitella miten voimia vievää tuo on.. Mää en oo huomannu yhtään että mikään housu puristas muutako sillon ku jäätävästi turvottaa. Puän toki tosi joustavia vaatteita normaalistikin. Tunnetteko vielä kohtua ku painelette mahaa...
  6. S

Toukokuiset 2021

Mua ei taas kiinnosta pätkääkään vaikka ei olo mitenkään erityisen huono oo ollu. Oikeen ärsyttää miten vähä kiinostelee koko aihe. Ehkä se tästä ku väsymys helpottaa.
  7. S

Toukokuiset 2021

Laitoin sulle yksäriä. :)
  8. S

Toukokuiset 2021

Piu! Täällä pyörähti rv 10 käyntiin, eli tänään 9+0. Ihan hassu ajatus tämäkin, kun sillon 3+5 viikollä tähän viikkoon tuntu olevan IKUISUUS! Appi kertoi, että tänään alkiovaihe on ohi ja kutsumme tästä lähtien lasta sikiöksi tai vauvaksi. Ihana ajatus! Luulin jotenkin, että masu näkyis enemmän...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Paljon paljon paljon onnea <3
  10. S

Toukokuiset 2021

Me aateltiin tuo rahasto niin, että me kustannetaan sieltä lapselle/lapsille autokoulut ja omat autot, sekä mahdollisesti jotain opiskelujuttuja. 18-vuotiaana luovutetaan varmaan jonkun arvoinen rahasto lapselle, jota saa itse kasvatella ja käyttää vaikka omaan ensiasuntoonsa tms. Tuo asunnon...
  11. S

Toukokuiset 2021

Ensinnäki, kovasti voimia kaikille pahoinvoiville. Vaikka itellä etoo, niin en voi edes kuvitella mikä teidän vointi on! Parin päivän spontaani palstatauko. Laitettiin yksi minun sijoitusosakkeista myyntiin tulevaa varten niin saan olla hetken pidempään kotona mikäli kaikki menee hyvin. Saadaan...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla sama, mutta se dpo 9 ei vielä jääny kameraan, mieskin näki silti. Tsemppia ja vahvistumisia <3
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Minä nään tuon ylemmän kuvan alemmassa! Mikä dpo sulla on nyt menossa? Just kaitoin omia testejäni dpo9 ja dpo 10 ja kyllä sai olla hyvä mielikuvitus, että sieltä viiva näky. Ja niin se vaan vahvistu. Eli VAHVISTUMISIA, viiva siellä on! <3
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Mää söin plussaan saakka ja pari päivää yli. Sit lopetin nyt 8+0 :)
  15. S

Toukokuiset 2021

Ultrassa käyty! Siellä oli viikkojaan vastaava vauvveli. Tai oikeastaan 2 päivää suurempi eli 7+3 ja sydän sykki vimmatusti <3
  16. S

Toukokuiset 2021

Pakko kysyä, onko teiillä välillä sellanen kuumeinen olo.? Muuten ei mitään, mutta viluttaa niiku ois kuumetta ja väsyttää.
  17. S

Toukokuiset 2021

En määköän löytäny noitten ultrin hintoja ku muutamista paikoista. Ärsyttävää kun ei saa hintoja ennen käyntiä. Meillä kävi sellanen hassu homma, että mies päätti kosia ennen varhaisultraan, joka on siis huomenna. Hällä oli ajatus, että oli mitä ja oli ja meni tämä miten meni nii me ollaan...
  18. S

Toukokuiset 2021

Mää kyselin tuosta ku Varasin Mehiläiseen ajan lauantaiksi (jonka peruin). Oli hintahaarukka 180-350€ väliin kun mehilöisessä määrittää lääkärit itse palkkionsa, eikä ajanvarauksesta saa hintatietoa ellei ko. lääkäri ole sitä eritellyt tietoihinsa. Meillä ois siis ollu normi palkkio lääkärillä...
  19. S

Toukokuiset 2021

Mulla on kans ylipainoa varmaan se 10-15kg..ehkä enemmänkin. Riippuu keneltä kysyy. 15kg sitte oli kivaa.. Sanotaan vaikka näin. Mikä teillä on tilanne? Oliko jo se kontrolli? Oot kyllä ollu mielessä. Huomenna ultra ja tuo ois pahinta mitä keksin että käy.
  20. S

Toukokuiset 2021

Joo, ei näillä kilolla kyllä tartte huudella yhtään edes miehelle. Päätin että tämä painon nousu riittää. Syön niin terveellisesti ku pystyn ja voin. Synnytyksen jälkeen sitte ruokavalio kuntoon ja paino pois!

Yhteistyössä