Hakutulokset

1. E

Esitelkääs itsenne!

Oon 23v sinkkutypy, kuiteskin perheen perustaminenkin on suunnitelmissa joskus. Ehkä esim. 26-28v. Opiskelen AMK:ssa liiketaloutta ja työskentelen osa-aikaisena asiakaspalvelussa. Jalka on mukavasti jo ovenvälissä ja uskon, että asiakaspalvelusta ja markkinoinnista löytyy alani tulevaisuudessa...
  2. E

Ehkä elän näin

Mä oon nyt miettinyt, että turha pitää kiirettä miesten kanssa. Kantsii ehkä opiskella valmiiks ja saada työuraki kunnol käyntiin. Ei vaan viitti tyytyä mihin tahansa mieheen ihan vaan siksi että olis joku... Mahtavia miehiä tavannut, mutta olleet varattuja pääosin. Nyt oon ajatellu nauttia...
  3. E

Lähes täydellinen mies

No just täyttänyt 23, että sen aina unohtaa :) Kai sitä aina haluis olla vähän nuorempi :) Mutta tottakai olen provo, onhan toi mun tarina IHAN USKOMATON jollaisia ei kellekkään voi tapahtua... Voi hitsi kun täällä aina kaikki provoja...
  4. E

Lähes täydellinen mies

Tässä on se hyvä puoli, että miehellä ei ole lapsia vaimonsa kanssa. Ja mies katuu liittoaan, koska nainen on muuttunut negatiiviseen suuntaan niin paljon. Sanoi myös, ettei ole koskaan kokenut mitään sellaista vaimonsa kanssa niinkuin me... Nyt tarttee harkita, että käykö mieheen kiinni vai...
  5. E

Lähes täydellinen mies

Ihanaa... melkein ihanaa... Löytyi lähes täydellinen mies: - Pitkä ja komea, ei lihaskimppu, mutta miehen kokoinen 186cm/100 kg. Miehellä saa olla vähän ylimääräistä - Fiksu + hyvä työ - Suht. varakas - Todella hyvä sängyssä, mielikuvitusta ja hellyyttä välillä, välillä taas ihanan raju ja...
  6. E

Selventäiskö joku mulle hiukan tätä politiikkaa

No ite tuun aina äänestämään Kokoomusta ja oon ilonen että ne nousi valtaan. Mun mielestä ei oo mitään järkee äänestää noita pieniä kummiskaan koska niillä on aina se 5 tai kuus paikkaa joilla ei tee mitään. Ja isoista sitten Kokoomus, koska se ajaa semmosta Suomee jossa työ on kannattavaa...
  7. E

Must tuntuu, että toi porukka on jotenkin semmosta että aina pitää tehä kaikki jotenkin päinvastoin ettei oltais samanlaisii kuin muut. Aina on puheenaiheet semmosia mistä ei muut puhu ja nää äänestyksetkin menee noin. Mä en oo isorikas mut mä äänestän kokoomusta siksi, että se puolue...
  8. E

Joo olipa taas ilta. Olin kaverin ja hänen "hienon" miehensä kanssa bileissä joissa oli todella paljon tämmöstä ns. hienompaa porukkaa. Ainakin olevinaan. Pääosa porukasta opiskeli esim. Aalto-yliopistossa ja olihan siellä esim. yksi lääkäri, psykologi, toimittaja. Ja jonkun verran...
  9. E

Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon

Mä oon vähän miettinyt, että ehkä jotkut tekee tommosta. Nyt en haluis olla rasisti, mutta pakko sanoo, että mun koulussa on monen maalaista kansalaista. Jotku ulkomaalaiset tytöt ehkä ostaa aika kalliita vaatteita ja muuhunkin käyttää rahaa. Ovat kyllä kauniita. Joskus vaan ajatellut, että...
  10. E

Kysymysiä ?

Niin oliko tietoa tästä. AATELISnimistä siis...
  11. E

Olipa tökeröt treffit

Se on yleensä aika junttia. Tosin hyvä cashiä olla mukana pari sataa jos ei vaiks kortti toimi tms.
  12. E

Kysymysiä ?

Onko aateellisia vain ne joilla on joku liite nimessä niinkuin af tai von. Eli onko esim. Juhan af Grahn aatellinen ? Vai onko siihen joku muu sääntö ? Voiko tommonen nimi olla jos ei oo aatellinen ? Vai voiko olla aatellinen jos ei oo noit liitteitä. Ja mitä liitteitä niitä on ?
  13. E

Olipa tökeröt treffit

Nimenomaan, kortista pystyy päättelemään jos jonkinmoista kun on tarkkana :)
  14. E

Olipa tökeröt treffit

Juu se kyllä mielletään köyhien kortiksi. Siksi kai, että köyhät ei saa luottokorttia :)
  15. E

Olipa tökeröt treffit

No tuo tuli ehkä heitettyä vähän ilman tietoa. Kiinnitin vaan huomioo, että se toimi jotenkin hitaasti. Tuntui ihan kuin ne rahat olis tullut sieltä silleen hitaasti valumalla :) Onneksi olen kokenut treffeillä kävijä. Oli sovittu, että frendi tulee tonne ja että lähen kummiskin. Tietty mies...
  16. E

Olipa tökeröt treffit

Olin tossa treffeillä lauantaina, miehen olin tavannut netissä. Miehen antamat tiedot itsestä olivat suunnilleen: Pituus 185 cm, paino 90 kg, ikä 31v. Tyylitajuiseksi ja fiksuksi itseään kuvaili. Juttujen perusteella ihan ok, hiukan oli epävarmuutta ilmassa, mutta mikäs sitä nyt oli treffeille...
  17. E

Ihana mies löytyi, mutta...

Niin ei olekkaan ihanaa. Tarkoitan sitä, että aluksi vaikutti siltä, mutta kusettaja olikin kyseessä.
  18. E

Ihana mies löytyi, mutta...

No näin tässä TAAS kävi. Eli 1.5 viikkoa sitten tapasin ihanan miehen baarissa. Ilmeisesti mies olis voinut vaikka odottaa... tai antoi ainakin sellaisen kuvan, mutta itse en halunnut. No siitä alkoikin sitten kiihkeä suhde. No nyt sitten onkin selvinnyt, että mies on naimisissa ja lapsia on...

Yhteistyössä