Esitelkääs itsenne!

Mä olisin voinut vähän lainailla kuvaukseeni Lodelta ja pypylleröiseltä. :)
Eli 25 v. yhden tyttölapsen äiti (kohta 2 v.). Ei miestä, mutta koiruus (porokoira-lapukkasekoitus) löytyy. Rakastan vaatteita ja kenkiä (shoppailua!!) plus kaikenlaisia käsitöitä (neulonta, ompelu, remppahommat, entisöinti jne.). Olen työskennellyt ravintola-alalla monessa paikassa (ympär ämpär mualimaakin), mutta tuntuu siltä että alanvaihdos olisi ihan kohdillaan. Tykkään urheilusta (itse lenkkeilen, tanssin, jumppaan jne. ja katson 'miehisiä' lajeja: futis, lätkä, mäkihyppy yms.) ja muutenkin menemisestä. Ehdottomasti rakastan myös musiikkia (lattarit saa mun jalat ja lanteet vatkaamaan, mutta kuuntelen myös melko monipuolisesti kaikenlaista muutakin). Olen siis tällainen huithapeli ja sanon asiat suoraan, pahemmin miettimäti (vaikka pitäisi), huumorilla toimeentuleva ja rakastava. Yksi asia mitä inhoan suuresti on ihmisten turha valittaminen joka asiasta (esim. sää ja Suomen vuodenajat) ja liika katteellisuus siitä mitä muilla on. Elämä on sitä miksi sen tekee!

Muoks. ja käytän hirveästi sulkuja kirjoittaessani. :LOL:

Viimeksi muokattu:
Tuitui :wave: tääl huhuilee 38v kolme lapsen äiti Turuus....löytyy meilt pari koiraakin. Lapset on 16v 10v ja 2v ja tyttökoita on tipsu ja poika on staffin puolikas....Olemme uskossa, mieheni on kristitty ja minä juutalainen.
Harrastan karnevaalisambaa ja ompelua. Niin ja bloggailen. Olen sairaslomalla ollut vuodesta 2006.

Viimeksi muokattu:
Mä oon 26-v yhden 2-vuotiaan tytön äiti Turusta, ja on mulla aviomieskin. Meillä on 3-vuotias amerikancockeri-uros, jonka kanssa harrastan jäljestystä. Intohimoni on urheilu ja harrastan nyrkkeilyä, punttista ja metikössä kävelyä. Työkseni teen mm.levysepän, sähköasentajan, robottioperaattorin ja nosturikuskin hommia- hyvin monipuolista :) Mielekästä on myös leipominen ja kokkaaminen sekä ipanan kanssa puuhastelu. Vapaa-aikanani myös maalaan/piirrän, sekä ompelen tytölle mekkoja :D

Syöpäläinen
Heipsan
Minäkin suhkoht uusi palstalla. Olen 30 vuotias ja kolmen lapsen yh. Oman ajan puutteen takia ei tule harrastettua mitään liikuntaa vaikka mieli tekisi joten tällä hetkellä keskityn (sen vähän) vapaa aikani viettämään neulomisen parissa

ai niin ja lapset ovat 2 poikaa ja 1 tyttö, iältään 8,6 ja 3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
28-vuotias kahden tytön äiti Kainuusta. Tylleröt ovat syntyneet -07 ja -08. Aviomies löytyy, kuten myös kaksi kissaa. Toinen killeistä tosin livahti ulos jo monta viikkoa sitten, eikä aio ilmeisesti tulla takaisin ainakaan pian. :( Se on villikissapentueesta ja reissuviettinen, sisäkissaksi sittemmin koulittu, mutta pääsi omaa tyhmyyttäni livahtamaan ulos. Ikävä on kova. Koirasta haaveilemme. Rotukin on kuta kuinkin selvillä. Odotellaan, että tyttäret vähän vielä kasvaa. Mies on duunari ja itse työskentelen meidän perheyrityksessä. Ala on erittäin miehinen, joten sen vastapainoksi tykkään kaikesta supernaisellisesta ja tyttömäisestä vapaa-ajalla.

Moikka! Täällä kohta 28 vuotias pian 4 vuotiaan pojan äityli etelä-pohjanmaalta. Mieskin löytyy joukkueesta.
Harrastan pelaamista, lukemista ja leffoja, laitan ruokaa rakkaudella ja leivon intohimoisesti :) Koulutukseltani olen kokki ja hieroja, mutta tällä hetkellä sairastan ihan työkseni.

Mä olen naimisissa oleva 30+ 5 lapsen äiti (muksut 13, 10, 9, 4 ja 1v). Meillä on myös kissa ja just pääsiäisenä haettiin koiranpentu.
Oon näillä näkymin hoitovapaalla siihen asti että pieninkin täyttää 3v.
Harrastan lukemista, spinningiä ja bloggailua =)

:wave:

Täällä loppuvuodesta 1981 maailmaan myohässä ponnahtanut pitkän huiskea äiti satakunnasta.
Entisestä liitosta loytyy 5,5v ja 7v lapsoset, ja uuden aviomiehen kanssa odotellaan perheenlisäystä hääpäivälahjaksi:D.
Lemmikin virkoja toimittavat 2 marsua:D
Harrasteena kuntosali ja uinti. Ruuanlaitto on lähellä sydäntä.

Täällä 23 vuotias kahden tytön äiti ( tytöt 1 ja 6 )
Ammatiltani ravintolatyöntekijä,kokki&tarjoilija juonnan myös karaokea satunnaisesti.
Tällä hetkellä olen vielä kotosalla..olisi tarkoitus pikku hiljaa palailla töihin ja vuoden päästä suunnitteilla hakea kouluun,lukemaan sosiaalialaa.
Harrastuksina potkunyrkkeily,kuntosalilla käynti,lenkkeily ja laulaminen.

:wave: 36 -vuotias naimisissa oleva seitsenkuisen tylleröisen, yhden koiran ja kahden mouruajan mamma Helsingistä.

Harrastuksina ulkoilu, kokkaus jne. Kotona olisi tarkoitus pysyä vielä muutaman vuoden, siihen asti kunhan tuleva pikkukakkonen on vähintään vuoden ikäinen

Jos mäkin :)
Eli mä oon kolmekymppinen 4-vuotiaan tytön ja pian 2-vuotiaan poitsun äiti, myös mies löytyy sekä mieheltä pari teini-ikäistä lasta, jotka asustavat meillä joka toinen viikko. Asutaan vanhassa okt:ssa, jonka remppaaminen on ihan loputon suo :D. Palasin just töihin hoitovapailun jälkeen. En oikein kerkee nyt harrastamaan mitään, mutta välillä lenkkeilen ja lasten kanssa pyöräilen ja uin ja muuta tommosta. Mulla on kauhea koirakuume!!! :)

12v, 3v, 5v lapsen ja 2 koiran 30v äityli.Harrastan koirien kanssa ja lisäks punttista 6x viikossa ja tanssit päälle:D
mieskin löytyy ja kummallakin tuo kehonrakenus on lähellä sydäntä:heart:
ammatiltani olen kokki/autokorinkorjaaja mutta työskentelen liikunnan parissa keikkaillen ja muuten olen kotiäitinä.

Viimeksi muokattu:
:wave: Täällä 34v espoolainen neljän lapsen äiti. Lapset tyttö 10,5v, poika 8v ja tytöt 2v 10kk ja 5kk. Mies ja kissakin löytyy. Olen töissä ravintola-alalla, suurtalouspuolella. Duunit tosin saa odotella siihen asti, kunnes pienin täyttää 3v :D

"pypylleröinen"
Mä olisin voinut vähän lainailla kuvaukseeni Lodelta ja pypylleröiseltä. :)

Olen siis tällainen huithapeli ja sanon asiat suoraan, pahemmin miettimäti (vaikka pitäisi), huumorilla toimeentuleva ja rakastava. Yksi asia mitä inhoan suuresti on ihmisten turha valittaminen joka asiasta (esim. sää ja Suomen vuodenajat) ja liika katteellisuus siitä mitä muilla on. Elämä on sitä miksi sen tekee!

Muoks. ja käytän hirveästi sulkuja kirjoittaessani. :LOL:
Mä otan sit nää sulta :D

Olen 45-vuotias suurperheen äiti ruotsinkieliseltä pohjanmaalta.

Perheeseeni kuuluu minun ja (monen palstalaisen mielestä sopimattoman nuoren) puolisoni lisäksi kahdeksan lasta ikähaitarilla 4v-27v, viisi lapsenlasta, kaksi vävyä ja adoptoitu täti.

Kirjoitan työkseni roskaa, harrastan opiskelua ja tavoittelen yksityisyydestä vapautumista.

Pidän myös ruoanlaitosta, sisustamisesta, puutarhanhoidosta, niin kuva- kuin näyttämötaiteestakin ja uskon vahvaan yhteisöllisyyteen.

:)

Oon 23v sinkkutypy, kuiteskin perheen perustaminenkin on suunnitelmissa joskus. Ehkä esim. 26-28v. Opiskelen AMK:ssa liiketaloutta ja työskentelen osa-aikaisena asiakaspalvelussa. Jalka on mukavasti jo ovenvälissä ja uskon, että asiakaspalvelusta ja markkinoinnista löytyy alani tulevaisuudessa.

Harrastan monenlaista liikuntaa, haluan olla hyvässä kunnossa. Tanssia, jumppaa, kuntosalia. Oon 168cm ja painan 50 kg. Täytyy sanoaa, että oon tyytyväinen itseeni ulkoisesti. Ja kerään kyllä miesten huomioita, yleensä se on kivaa, mutta joskus saa kärsii myös kaiken maailman ahistavista ihailijoista. Haluisin olla hiukan fiksumpi, koska tuntuu että usein oon aika pihalla kun jotkut ns. viisaat keskustelee esim. politiikasta sun muusta.

Olen ottanut semmosen tavotteen, että luen kesällä kolme "järkevää" kirjaa, jotka ei liity opiskeluun. Jotain semmosta ns. hienoa. Yks "viisas" kaveri saa valkata ne mulle. Ihan vaan siksi, että tulisin ees vähän sivistyneemmäks. Oon toki lukenu kirjoja mut ne ei oo semmosta "hienoo" kirjallisuutta niinkuin vaikka joku Sofi Oksanen.

"Vieras"
Harrastan monenlaista liikuntaa, haluan olla hyvässä kunnossa. Tanssia, jumppaa, kuntosalia. Oon 168cm ja painan 50 kg. Täytyy sanoaa, että oon tyytyväinen itseeni ulkoisesti. Ja kerään kyllä miesten huomioita, yleensä se on kivaa, mutta joskus saa kärsii myös kaiken maailman ahistavista ihailijoista.
Laita kuvas jos kerta oot niin hyvännäkönen, muuten luulen et oot 155cm/105 kg.

torniojokilaaksosta 28vuotias kahen pojan riiviön äiti, pojat on 2.5v ja 5.5v ikäset. perheeseen kuuluu myös mies ja 3 koiraa :) ompelen lastenvaatheita työkseni ja teen extrauskeikkaa kokkina sillointällöin. käsityöt,lukeminen ja ratsastus on harrastuksena ja näin maansulan aikana laitan pihhaa intohimosesti.

kirjotuksita on vaikea saaha selkoa koska kirjotan murteella jonkuverran ja paha luki häiriö :(

Tän nimimerkin takana huutelee kohta 22-vuotias Tampereen tyttö, nykyään pidän majaani Satakunnassa. Ollaan uusperhe, minä, mies (22) ja mun lapset 3- ja 1-vuotta. Lasten isästä olen eronnut jo kohta vuosi sitten, mutta hyvissä väleissä ollaan ja lapset tapaavat isäänsä usein. Oon töissä valtiolla, puolustusvoimien virassa, tällä hetkellä hoitovapaalla. Koulutukseltani oon kuorma-autonkuljettaja, logistiikkaa logistiikkaa. :) Hakupaperit lähetin tän kuun alussa ja toivon pääseväni opiskelemaan koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaajaksi, etänä, tässä hoitovapaan ohella. Mitähän vielä...Rakastan lukemista, liikuntaa erilaisten pallopelien ja pitkien kävelyretkien muodossa, SISUSTAMISTA ja musiikkia. Joo, eipä tässä kai muuta :D

Täällä on elokuussa 26v. täyttävä äiti-ihminen Keski-Suomesta. Uusperhe ollaan, mies täyttää 31, mulla on 5v.(syksyllä 6v.) tyttö ja miehellä 10v. poika, yhteisiä lapsia ei (vielä) ole. Lemmikkejä ei ole, sillä kissa kuoli viime kuussa ja perheessä on allergiaa. Mies on sairaslomalla ja minä töissä Alkossa. Harrastan leipomista, käsitöitä ja lukemista sekä valokuvausta (oottelenkin että saisin uuden kameran).

Yhtä ollaan nykyisen miehen kanssa pidetty pian 2v, hänen poikansa käy meillä joka toinen vkl. Tytön isästä erosin n. 4 vuotta sitten ja meillä on huonot välit. Tyttö ei ole nähnyt isäänsä yli vuoteen, miksi näin, se tarina on pitkä mutta sanotaan, että neiti on käynyt psykologilla isänsä tekojen vuoksi joten mielestäni se selittää paljon.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä