Ihana mies löytyi, mutta...

No näin tässä TAAS kävi. Eli 1.5 viikkoa sitten tapasin ihanan miehen baarissa. Ilmeisesti mies olis voinut vaikka odottaa... tai antoi ainakin sellaisen kuvan, mutta itse en halunnut.

No siitä alkoikin sitten kiihkeä suhde. No nyt sitten onkin selvinnyt, että mies on naimisissa ja lapsia on kaksi jne...

Ai, miten selvisi ? No peräti niinkin vaikeasti kuin Facebookista. Sanoi, ettei ite ole siellä. Pyysin sitten kaveriksi. Ei tullut vastausta. Laitoin sitten erään kaverini pyytämään häntä kaveriksi. Suostui heti vaikkei ees tuntenut. Kavereita paljon ja vaimokin siellä. Jee jee...

Ite oon 22v ja mies 32v. Yleensä hiukan vanhemmat (mutta nuorekkaat kiinnostaa). Taitaa vaan kaikki olla varattuja - mutta eipä se tunnu paljoa painavan. Ainakaan sänkyhommissa.

No nyt en sitten tiiä. Toi ukko saa mennä, ei mitään asiaa mun sänkyyn enää. Mut onko se sitten pakko metsästää varattua kun ei oo vapaita ja fiksuja miehiä juuri lainkaan.

"hmm"
No etköhän sinäkin jossain vaiheessa löydä sen ihanan ja SINKUN miehen =) Ällöttäviä tollaset pettäjäukot (ja -akat)! Ite olisin varmaan niin ärsyyntynyt että käräyttäisin tuollaset miehet aina saman tien ;) (enkä kokis huonoa omaatuntoa perheen hajottamista jos joku tulee sitä väittämään, mieshän sen perheen hajoamisen riskin on ottanut pettämällä) Kokisin tekeväni hyvän työn pelastamalla vaimon tuommoiselta sialta =)

"hmm"
Ja nyt kun sun kaveri on sen miehen kaverina facebookissa niin eikö se vois käydä kirjottamassa sen seinälle kiitokset puolesta toista viikosta ja vähän tarkkoja aikoja niin ehkä vaimokin hoksaa? Tai ei ehkä kivaa tolleen julkisesti sen vaimon kannalta.. hmm.. mutta jos se kaveris laittas viestiä sille vaimolle suoraan?

23 vuotias
Jep, jotenkin noita 30-40v miehiä kiinnostaa nuoret naiset niin paljon että kuvittelee että saa pitää "kaiken" samaan aikaan. Vaimon, lapset ja minut :x Yöks. Kokemusta on tollasista jonkun verran...

"henniz"
Näitä on niin paljon... Mä en ymmärrä miks täytyy pettää. Tulee tosi surullinen olo. Miksei voi erota ensin, jos tosiaan toista kuin omaansa haluaa :( Toista ei kunnioiteta ollenkaan. Ja vastuuta teoista ei oteta ku ne tehdään selän takana, halutaan tosiaan kaikki. Kyllähän tässä vähemmästäkin kyynistyy.. Pöh!

Yhteistyössä