Hakutulokset

1. Essi81

Osaako teidän 5 vuotiaat pyyhkiä

Me ollaan alettu nyt harjottelemaan eskarilaisen kanssa. Eilen juuri opastin että pyyhit niin monta kertaa että paperiin ei jää enää mitään. Pakko se on alkaa vaan treenaa ennen kouluun menoa. On pyyhkinyt eskarissa itse, mutta kotona se on vaan kiva huutaa "pyyhkimään" :D
  2. Essi81

Millä hinnalla myisit nämä yhdistelmävaunut

Tuo malli ei sano mulle mitään... Mutta jos ne vastais niitä tarpeita mitkä esim. Mondialista löytyi mun valintaan niin voisin hyvin maksaa sen 600e koska se on melkein 300e vähemmäin kuin mitä itse meidän vaunuista maksoin.
  3. Essi81

Millä hinnalla myisit nämä yhdistelmävaunut

Riippuen vuosimallista. Mutta semmonen 400e luulisin maksavani. Ja kiva kuulla että ei likaannu, koska mun tuliterät Mondialit odottaa käyttäjäänsä vielä :)
  4. Essi81

isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

Koitan muistaa ainakin osan... Tutti, tuttipullo, vauvalle peitto, kylpylelu ja kylpyöljy, pyllypyyhe, vauvanhoito-opas (humoristinen), sikareita (töihin vietäväksi kun vauva on syntynyt) ,konjakkia, korvatulppia, Gifu-pastilleja, vauvalle pehmeä kirja. Vielä uupuu pienet vaipat, isämuki...
  5. Essi81

isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

Mä olen kasannu isyyspaketin "tulevalle" isälle :)
  6. Essi81

Turkki,kusadasi!

Loistava hotelli valinta :)
  7. Essi81

Kirppislöytö tältä päivältä...

Toi pussi on vaan max.9kg asti. Täytyy sit miettii uusiks tarviiko sen jälkeen muunlaista vielä.
  8. Essi81

Ja täysin uudenveroinen :)
  9. Essi81

On kyllä. Se on tuommonen http://www.detroitmommies.com/wp-content/uploads/2010/03/infantino-slingrider.jpg
  10. Essi81

Tänään oli :) Itsekkin olin äimistyny tuosta takin hinnasta sekä kantopussin. Kantopussia olen ettiny mutta en ole raaskinu, mutta tuon kyllä raaskin :D
  11. Essi81

Kantopussii 2,50e , tulokkaalle myös 56cm Lindexin fleecetakki 1e, lindexin 62cm body 0,25e, vaaleanpunaiset retropotkarit 1e. Kaverin poikavauvalle 62cm lindexin käyttämätön tähti sarjan ulkotakki 0,25e. Neidille Jasmin dvd 2e ja Tarzan ja Tarzan 2 dvdt yhteensä 4e Noi siis tänään :)
  12. Essi81

Oijoi, teinpä hyvät kirppislöydöt tänä aamuna :)

Mä taas tarttisin neidille 128cm vaatteita ja niitä ei kyllä löydy kirveelläkään. Lisään vielä tämän päivän ostoihin 3DVDtä 6e
  13. Essi81

Oijoi, teinpä hyvät kirppislöydöt tänä aamuna :)

Tulokkaalle kantopussin 2,50e ja aivan uudenveroinen. Tulokkaalle lindexin fleecetakin 56cm 1e ja vaaleanpunaiset hyväkuntoiset retropotkarit 1e. Kaverin poikavauvalle 62cm uuden lindexin tähtimalliston takin 0,25e. Ihan huippua :) Ootteko löytäneet nyt lähipäivinä itse mitä?
  14. Essi81

Kokemuksia sunwing resort & spa side beach hotellista turkista?

Me oltiin viime toukokuussa Royal wings:ssä, se oli tosi hyvä. Ollaan oltu myös lapsen kanssa Pegasos Resortissa ja sinne mennään varmaan nyt kesäkuussa uudestaan. Molemmat on tosi hyviä. Niissä on eroja, mutta molemmat loistavia!!
  15. Essi81

Me ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä. Olemme kolme kertaa olleet nyt Nazarilla ja neljäs tulee kesäkuussa. Ihan älyttömän hyvä :) Oletteko jo kaavailleet jotain hotellia mihin olisitte menossa?
  16. Essi81

Kyseisistä hotelleista ei tietoa. Itse matkustamme ainoastaan Nazarin hotelleissa. Mutta Turkista pelkkää plussaa. Me ei muualla matkusteta. Olemme itsekkin lähdössä taas kesäkuussa.
  17. Essi81

Millonka se tallinnan joulutori taas alkaa?

Kiitän. Selvisi tuosta että tori muuttaa tänä vuonna.
  18. Essi81

Just olin alkaas googlaa kun en saanu vastausta :) Kiitän.
  19. Essi81

Ei oikeen lohduta :)
  20. Essi81

Parina vuotena ollaan joulutorilla käyty eckerön päiväreissulla. Nyt en kuitenkaan löydä sivuilta mainosta joulutorista ja sen alkamis ajankohdasta... Tietäskö joku? Tai muistasko miten edellisinä vuosina on ollut?

Yhteistyössä