Uudenveroinen toppatakki 104cm, 4e. Kaksi käyttämätöntä paitaa 98cm, yht. 4e.
Tämän syksyn aikana pojalle tuli varsinainen kasvupyrähdys ja joutui laittamaan vaatevarastot lähes kerralla uusiksi. Laskeskelin, että olen ostanut kirppikseltä yhteensä n.30 eurolla vaatteita, joihin uutena olis uponnut pyöreesti n. 300e.
Löysin mahtavat, kaksikertaa käytetyt laskettelusukset + monot meidän pojalle (olisi tänä talvena menty kauppaan ne ostamaan ) Olen aivan innoissani kun säästin ainakin 200-400 euroa!!! Ovat vielä huippusukset ja monot!!!Nyt on 5v taas hyvä jatkaa laskujaan! 4v tytölle löysin monot ja sukset jo viime vuonna kirpputorilta myös pilkkahintaan!
Timberlandin tosi siisti toppatakki 12. Ei ollut halpa, mutta kauan etsinyt siistiä talvitakkia pojalle ja halvempi tuo oli kuin kaupassa tai huutiksessa.
Brion musta palikkalaatikko 6 e, FP: lelu (semmonen nalle mikä ei kaadu vaikka kuinka tuuppii) 3 e, FP:n lelut jotka saa magneetilla jääkaapin oveen 3 e ja vauvan leluja 3 kpl 3 eurolla, pieni kirja 0,10 euroa. Tuosta Brion palikkalaatikosta en muista paljon kaupassa maksaa, mutta oli tätä uutta mustaa mallia ja pinnassa ei mitään naarmuja ja kaikki palikat tallessa
[QUOTE="vieras";22338769]Vauvalle teki kyl hyviä löytöjä. Lapsen kasvaessa ne hyvät vaatelöydöt vähentyneet. Kulutus kasvaa eikä niit kai sit niin jää hyviä löydettäväksi. [/QUOTE]
Jännä juttu. Mä taas oon huomannut, että juuri vauvanvaatteet on usein venyneitä ja vanuttuneita, moneen kertaan kiertäneitä. Sen sijaan n. 90-100 senttisiä olen löytänyt ihmeen hyvin, ja juurikin todella uudenveroisia. Sattumaa tietysi, mitä milloinkin bongaa..
pojalle uusi toppahaalari, vedenkestävä ja hintalappu kiinni. alkuperäinen hinta 119 euroa, kirpparihinta 10 euroa. niitä oli kaksi ja kyllä teki mieli ostaa se toinenkin...
samalle pojalle Salama McQueen-saappaat, ihan uuden näköiset 7 euroa.
tytölle uusi juhlamekko, kaupan hintalapussa hinta 35 euroa, kirpparihinta 10 euroa.