Hakutulokset

1. Essi81

Kihla- ja vihkisormuksenne

Kihlana hopea sormus jossa kulta raita menee keskellä ympäri... maksoi varmaan n.40e Vihkisormus taas on hopeinen Löwenmarkin "Vaimo" sormus. Maksoi 320e
  2. Essi81

mitä tänään syötäisiin?

Kana-Pasta salaattia
  3. Essi81

Millä viikolla saa äitiyspakkauksen?? Nyt rv.23

Puoltoista viikkoa meni mulla juuri. Viime viikolla hain postista.
  4. Essi81

Hakekaa ihmiset NYT niitä hyvän mielen lahjakortteja jos koette tarvitsevanne!

Mielenkiinnosta katselin myös... Mutta en löytänyt mitään infoa.
  5. Essi81

Mitä tila-autoja on joissa osan penkeistä saa kumoon?

Peugeot 307 sw . 7 hengen tila-auto jossa saa kaikki 5 takimmaista penkkiä kumoon.
  6. Essi81

Turkki,kusadasi!

En mä huonoja suosittelekkaan :D
  7. Essi81

Taskueläimet

Onko niille jotain isoa taloa myynnissä? Lelulehtiä olen selannu, mutta en löydä. Neidin toive jonka meinasin toteuttaa jouluna.
  8. Essi81

G: ostaisitko tällaisia bodeja vastasyntyneelle vauvalle?! (sis. kuvan)

Ostin tulokkaalle :) Söpöjä ja mami on tietty in :D
  9. Essi81

Mitä voi tehdä 5v:n kanssa Tallinnassa?

En tiedä millon olette menossa,mutta menkää Joulutorille. Meillä neidin kanssa reissu on traditio joko vuosi ja tykkää kamalasti.
  10. Essi81

Cup Caken haalareista kokemuksia?!

Ticketin irroitettava fleecevuori on täysin hanurista!! Meillä oli 5v viime talvena ja toiste ei tule. Päiväkodissa työtä tehneenä myös kyseisen haalarin pukeminen on ihan yhtä syvältä! En suosittele vaikka Ticket muuten tosi hyvä onkin. Cup Cake haalarista ei omalla lapsella kokemusta mutta...
  11. Essi81

Paljonko maksaisit?

Minkä värinen se on?? Haalari meinaa?
  12. Essi81

Paljonko maksaisit?

10-12e
  13. Essi81

Kuka luopuis äp:n 2010 makuupussista ym?

Juuri eilen itse sain pakkaukseni ja on se taas ihana <3 Otin itsekkin sen lähinnä makuupussin takia. Mutta katsoppa huuto.net sieltä niitä ostaa melkein koko ajan. Pari vaatetta mistä en tykänny ja ne varmasti jää meillä käyttämättä.
  14. Essi81

emmaljunga duo edget..onko turha hankinta tuon kopan takia??

Ja kopassahan saa nostettua pohjaa puolistuvaan
  15. Essi81

Jos menisit nyt kutsuille niin mitä haluaisit siellä syödä? :D

Graavilohta, lanttulaatikkoa, kinkkua, sienisalaattia jne :D Mulla alkaa jo jouluruuat maistua suussa :D Mutta siis jotain hyvää suolasta piirakkaa ainakin :)
  16. Essi81

Laittakaas kuvia omista koiraystävistänne!

Nuorempi ... vanhemmasta ei näköjään kuvia koneella ollutkaa.
  17. Essi81

Millä hinnalla myisit nämä yhdistelmävaunut

Olisin ostanut jos olisit ollu pari kuukautta sitten liikkeellä täällä :D Mutta ostin tosiaan jo ne 800e Mondialit ja 85e hoitolaukun :O Mä oon varma että sä ainakin sen 500e saat hoitolaukun kanssa. + jos lisävarusteita muutenkin niin sen 600e helposti myös. Suosittelen kyllä huuto.nettiä...
  18. Essi81

Astmaatikkolasten vanhemmat, kausi-influenssarokotuksesta...

No mä olen ottanu tytölleni jolla alkuun vauvaiän astma ja nyt sitten infektioastma ja lievä atooppinen iho niin neljänä vuonna peräkanaan ja se on kyllä mielestäni ollut hyvä juttu. On sairastanut yhden lievän flunssan vaan aina tänä infektio aikana. Tämän syksyn rokotuskin on jo laitettu...
  19. Essi81

Millä hinnalla myisit nämä yhdistelmävaunut

VOisin maksaa sen 600e Tosin renkaat ei sovellu mun käyttöön, mutta hyvinkin voisit yrittää sitä 600e alkuun.

Yhteistyössä