Hakutulokset

1. 1

Syyskuiset 2023

Luulen et tässä käy just niin, että poika tulee vaikka kaikki tyttöä veikkaakin. 😅
  2. 1

Syyskuiset 2023

Jännä nähdä, kumpi tulee! Mikä on nub/ nubi? 🙈
  3. 1

Syyskuiset 2023

Oon kans miettinyt tota sukupuolen paljastamista, mutta ehkä sit kuitenkin haluan kuulla siellä heti. 😊 Täytyy toki miehenkin kanssa asiasta keskustella. Yks tuttu teki hauskasti, pyysivät lapulle, mutta avasivat sen vasta kun lapsi oli jo syntynyt. Oli mahis katsoa, mutta eivät lopulta...
  4. 1

Syyskuiset 2023

Ymmärrän, olisi varmasti kans järkytys kuulla, että kyllä tämä on poika. 🤣 Mutta siitä kun selviää niin kyllähän lastaan rakastaa yhtä paljon sukupuolesta riippumatta. 😊
  5. 1

Syyskuiset 2023

Oho!!! Millä viikoilla kävitte? Mä just mietin, että oiskohan sen voinut jo nähdä, mutta ei kyllä ollut mitään puhetta. 😅 Mulla on vaan todella vahvasti sellainen olo, että tyttö. En todellakaan tiedä mihin perustan tän ajatuksen, mutta yllätyn sitten kovasti jos onkin poika. Toki molemmat yhtä...
  6. 1

Syyskuiset 2023

Jee!!! 🥳🥰 Ihania uutisia teilläkin! Meillä vielä odotellaan verikokeen tuloksia jotka kuulemma odotti tuota ultraa. Eli nyt kun ultrassa kaikki hyvin niin verikokeiden seulat katsotaan tarkemmin ja sitten saadaan tietää onko mitään suurempia riskejä. Me kans kerrottiin yhdelle ystävälle ja...
  7. 1

Syyskuiset 2023

Mä olin ajatellut, että haluan kertoa osalle heti jos np-ultrassa kaikki hyvin. Mutta nyt kun se on ohi ja pelko helpotti niin ei ookaan mikään kiire kertoa. 😂
  8. 1

Syyskuiset 2023

Ultrassa kaikki hyvin, rv 12+1 ja la 11.9. 🥰 olo on lähinnä hämmentynyt kun on pelännyt tuota ultraa niin paljon.
  9. 1

Syyskuiset 2023

Ihania uutisia!! 🥰
  10. 1

Syyskuiset 2023

Joko kävit vu? Mitä siellä sanottiin? 😊🙏🏼

Yhteistyössä