Hakutulokset

1. 1

Syyskuiset 2023

No hyvä kun rupesi juniori liikkumaan taas! Ootko sä käynyt jo neuvolalääkärissä? Mitä siellä tapahtui? 😃
  2. 1

Syyskuiset 2023

Oonko ainoa jota jännittää aika paljon kuuluuko syke neuvolassa? 😃 meillä torstaina neuvolalääkäri ja kauhukuvat piirtyy taas, entä jos ei kuulukaan sykettä.
  3. 1

Syyskuiset 2023

Mäkään en tiedä liikkeistä mitään kun esikoinen kyseessä ja istukka edessä niin en odotakaan tuntevani mitään vielä ainakaan kuukauteen 😊
  4. 1

Syyskuiset 2023

Ei haittaa 😊 kieltämättä mäkin sitä mietin mut en jaksanut laskea. Kyllä sä täällä mahdut olemaan!
  5. 1

Syyskuiset 2023

Oon käsittänyt, että tuo nälkä koko ajan on ihan normaalia! Mulla ei sitä ole eikä liiemmin heikotusta jos en syö tai mitään muuta jos syön. Olo täysin normaali, mitä nyt housut alkaa kiristää. 😃 Eiköhän se kohta helpota se olo! 15+5
  6. 1

Syyskuiset 2023

Varmasti onkin, mulla on vaan sellainen mielikuva, että sormet ihan ruvella siitä pistelystä 🤣 Se on varmasti ihan hölmö ajatus!
  7. 1

Syyskuiset 2023

Joo eihän siinä mitään, pahinta siinä varmaan ois ollut se verensokerin mittailu. 😃 Muuten sinänsä näkisin sen juuri noin, ”pakkona” syödä järkevästi!
  8. 1

Syyskuiset 2023

Ei ole vielä sukupuolesta tietoa, sitä saadaan vielä kuukauden verran odotella. 😊 Sokerirasituksessa oli kaikki kunnossa, sitten vaan uudelleen myöhemmässä vaiheessa. 👍🏼 En uskaltaisi vielä käyttää nimeä kun sitten helposti lipsauttaisin sen ja halutaan pitää salassa ristiäisiin saakka. 😅
  9. 1

Syyskuiset 2023

Mulla vatsa joko toimii vähän liiankin hyvin tai sitten ei meinaa toimia 🤣 tästä varmaan saan kiittää joka toinen päivä otettavaa rautalisää. Mekin mietittiin jo nimiä ja tässä vaiheessa jopa päästiin yhteisymmärrykseen. Mutta voihan ne vielä muuttua toki. 😊 Eilen se sokerirasitus, tuloksia...
  10. 1

Syyskuiset 2023

Huomaan minäkin vähän jo mahaa, mutta oon aivan varma ettei kukaan muu huomaa vielä hetkeen mitään. Sopii hyvin kun haluaisin pitää tämän salassa esim töissä vielä rakenneultraan asti. 😊 Eka sokerirasitus tiistaina, jännä nähdä tuleeko radidiagnoosi!
  11. 1

Syyskuiset 2023

Kiva kun alkaa ruoka maistua! Mulla edelleen aika valikoivasti, ja ei tee tiukkaakaan olla illalla syömättä. Tosin syön normaalistikin aika aamupainotteisesti kun herään aikaisin ja nukkumaan mennään 20-21. 😊 Aamupala jos jää väliin niin tulee karmiva nälkä kyllä!
  12. 1

Syyskuiset 2023

Moikka, ehkä joku täällä vielä päivystää. 😃 Onko muilla kenelläkään kaikki oireet kadonneet ja vatsakaan ei vielä kasva, sitten nousee huoli onko kaikki hyvin? 🙈 Vaikka oireettomuus toisella kolmanneksella taitaa olla tosi normaalia. On tää kyllä odottelua! 14+6
  13. 1

Syyskuiset 2023

Oho, aika aikaisessa näkyy 🙈😃 Musta ei huomaa mitään ja 14+2. Tosin en oo koskaan näin pitkälle päässyt, eikä ekasta usein kasva maha niin nopeasti. Lisäksi on tota ylipainoa ja kun en oo syönyt kunnolla niin oon varmasti laihtunut ja pyöristynyt samaan aikaan, +-0. 🤷🏻‍♀️😃
  14. 1

Syyskuiset 2023

Tuottava 🤣 tarkoitin tuttava.
  15. 1

Syyskuiset 2023

Tuo on totta! Mä oon kans jo hetken ollut juomatta, en oo tehnyt mitään päätöstä ja meinaan juoda sit kun siltä tuntuu. Mutta kyllä alkuun sai toden teolla painokkaasti sanoa ei kiitos ellen ollut autolla (ja ”aina sä yhden voit ottaa”). Mutta toisaalta jos yksikin mun tuottavista ei jossain...
  16. 1

Syyskuiset 2023

On joo! Tai oon tosi tarkkaan joutunut koko ajan miettimään mikä menisi alas, ensin oli ihan pahoinvointia joka aiheutti ja nyt muuten vaan ei meinaa ruoka maistua. Sit kun löydän jotain mikä maistuu niin ruokahalu on loputon! 😅 Mulla kans koko ajan ollut niin, että liha ei meinaa upota, mutta...
  17. 1

Syyskuiset 2023

Tosta ruokailusta lisää. Mulla on edelleen ihan taistelun takana keksiä mitään syötävää ja sanoin neuvolassakin siitä. Tuntuu ettei mitään syötäväksi kelpaavaa pilkahda mieleen ja sit lopulta löydän itseni syömässä jotain hedelmää tai dippikasviksia. Vähän turhauttavaa, mutta ruokahaluttomuus...
  18. 1

Syyskuiset 2023

Me käytiin tänään neuvolassa ja jännitin hirmu paljon löytyykö syke, mutta siellä se oli kuten kuuluukin. Sikiö vaan paineli karkuun sitä mukaa kun neuvolatäti dopplerilla etsi. 😃 Tänään ehkä ensimmäistä kertaa alkanut uskoa siihen, että kaikki saattaakin mennä ihan hyvin. Jännä fiilis! Parin...
  19. 1

Syyskuiset 2023

Moikka! Huomasin kans ettei täällä kovin aktiivista keskustelua ole, mutta mä en ennen rakenneultraa meinaa liittyä mihinkään ryhmiin tai tehdä mitään hankintojakaan toisaalta. 😊 Hauskaa kun laiyoit Mä en huomaa mitään pyöristymistä, toki olen aika lihava muutenkin ja ruokahalu on ollut aika...
  20. 1

Syyskuiset 2023

Ahaa 😂 kiitos! Mulla on ollut parina päivänä kunnon päänsärky ja nyt kun se helpottaa, luin, että ibuprofeenia voi satunnaisesti käyttää jos parasetamoli ei auta. Olisinpa tiennyt ton eilen! 😃

Yhteistyössä