Hakutulokset

1. 1

Syyskuiset 2023

Huomenna ultra, oon jotenkin ihan varma, että huonoja uutisia sieltä saadaan tälläkin kertaa. Onneksi oon aika sinut sen kanssa, kai kaikkeen tottuu. 🤷🏻‍♀️ Toivotaan kuitenkin, että kaikki olisi hyvin! Oliko jollain muulla kans np ultra nyt lähipäivinä? 😊
  2. 1

Syyskuiset 2023

Mietin samaa ja varmasti parempi niin jos nyt vielä jatkuu. 😊 Yllättävän pitkään kesti ennen kuin joku löysi tiensä tänne!
  3. 1

Syyskuiset 2023

Pointti nyt olikin varmasti enemmän se, että tässä kaikilla on oikeus täällä keskustella ja olla tulematta syyllistetyiksi. Sinä toimit kuten parhaaksi näet, niin me kaikki muutkin. Sinun syyllistäminen tuskin teki sinun tai kenenkään muunkaan oloa yhtään paremmaksi. Ja mitä siihen kastikkeeseen...
  4. 1

Syyskuiset 2023

Eiköhän riski ole häviävän pieni, ja toisekseen nyt ei oikein voi enää mitään. 😊 en ottaisi paniikkia asiasta, Suomessa liha on tosi hyvin tutkittua eikä listeriaa ole normaalisti raaka-aineissa.
  5. 1

Syyskuiset 2023

Ihana kuulla! 😊 Luulen, että varhaisultra on sun tapauksessa hyvä ajatus niin saa lisätietoa. 😊
  6. 1

Syyskuiset 2023

Miten siellä jaksellaan? 😊
  7. 1

Syyskuiset 2023

Älä kommentoi muiden ajatuksia, vaan keskity omaan hyvinvointiin. Mutta mistä tuo paniikki on ilmaantunut? Tai mietin tapahtuiko jotain mikä sai panikoimaan vai tuliko ihan puskista? 😕Toki kai mielialan vaihtelut on ihan normaaleja raskaana ollessa ettei aina syytä vain löydy.
  8. 1

Syyskuiset 2023

Sama! Oon kauhuissani. 😃
  9. 1

Syyskuiset 2023

Ymmärrän, alun seulojen vuoksi sillä onkin merkitystä, eihän muuten olekaan. Tai kokonaisuudessa viikko sinne tai tänne, oon käsittänyt, että raskausaika tuntuu muutenkin 10 v pitkältä joten 🤷🏻‍♀️
  10. 1

Syyskuiset 2023

Onko niissä kuinka paljon eroa? Jos vain jokunen päivä niin odottaisin np ultraan, toisaalta voihan sitä aina tarvittaessa päivittää uudelleenkin. 😊
  11. 1

Syyskuiset 2023

Ah niin niin joo 😊 Mennään rv 12+0 kun haluan suht ajoissa tietää onko ketään kyydissä/ elossa. Mut kuitenkin niin et pitäisi saada ultrata kaikki tarpeellinen 👍🏼
  12. 1

Syyskuiset 2023

En, koska tiedän ovispäivän tarkalleen. 😊 ja meillä ei tulla vahingossa raskaaksi muulloin. Laskin neuvolaan kierron alkupäivän niin, että ovispäivä olisi kp 14. Eli mun edelliset kuukautiset alkoi muka viikon myöhemmin kuin oikeasti alkoi. 👍🏼
  13. 1

Syyskuiset 2023

Mä ilmoitin neuvolaan sen 28 päivän kierron mukaan, koska ovis oli vasta kp 21. Ois heti heittänyt viikolla…
  14. 1

Syyskuiset 2023

Oon pääpiirteittäin noudattanut, mutta tiedän myös, että suomen elintarviketurvallisuus on tosi kovalla tasolla enkä tuosta patongista olisi huolissani. Aina ajattelen sitä, että jos meetvurstin tai vaikka pästoroimattoman juuston syöminen olisi automaattisesti tuomio, ei meillä tarvittaisi...
  15. 1

Syyskuiset 2023

Taisin pyytää maustevoin triplana!
  16. 1

Syyskuiset 2023

Paitsi tänään keksin, että haluan riistakäristystä ja perunamuusia. Ei kun kauppaan 🤣 Toinen yllättävä oli pari viikkoa sitten: ”mä haluaisin lehtipihviä!”.
  17. 1

Syyskuiset 2023

Me mennään 12+0, toivotaan ettei ole liian aikaisin, toisaalta itselle on tärkeää sinänsä käydä ajoissa, että näkee onko ketään kyydissä. 😊
  18. 1

Syyskuiset 2023

Meillä Maisasta sain varattua, sinne aukesi tietylle aikavälille ajat ja mä sieltä sitten varasin. 😊 sinuna ehkä kyselisin perään varmaan. 🤔
  19. 1

Syyskuiset 2023

Voi kurja, kyllä kai kohta pitäisi helpottaa! 😊 Mietin mikä juttu tuo on kun ei tee mieli lihaa, mulla on sama. Hedelmät menee, mutta kaikista eniten tekee mieli ihan sellasta päätöntä hiilarihöttöä! Kuten vaikka pastaa ja kastiketta, ilman lihaa. Tai jotain paistopisteen valkipulivoipatonkia. 🤣
  20. 1

Syyskuiset 2023

Ensimmäisessä kkm oireet hiipui aikalailla silloin kun alkio oli kuollut. Siitä tajusin, että varmaan ei tule ultrassa hyviä uutisia. Toisen kkm kohdalla oireet jatkui vielä hetken lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Eli ei niistä oireista oikein voi päätellä mitään. Nyt on taas oireet...

Yhteistyössä