Hakutulokset

1. 1

Syyskuiset 2023

Joo ei turhaan kutsuta odotusajaksi. 🤣 vajaa 2 viikkoa ultraan ja tuntuu ettei aika juurikaan etene. Tänään 10+2 ja viimeinen viikko on vaan madellut!
  2. 1

Syyskuiset 2023

En oo päässyt sinne asti, mutta kauhukuvia löytyy kyllä 🤣
  3. 1

Syyskuiset 2023

En ole ainoa joka herää keskellä yötä? 🤣 vai onko teillä vain niin aikainen herätys. 😊 Mua vähän huvitti kun vähän ennen klo 2 heräsin ja olin puolitoista tuntia hereillä. Onneksi sain vielä unta, mutta ei naurata enää 🤣
  4. 1

Syyskuiset 2023

Ihan tuo sama aikataulu kuin sielläkin, kerran käytiin omalla rahalla varhaisultrassa (edellinen raskaus). Ajateltiin, että tiedetään sit onko ketään ja jos niin onko oikeassa paikasssa. Oli, syke löytyi, mutta ei vastannut viikkoja ja meidän tapauksessa tiesin tarkan ovispöivän, joten huoletti...
  5. 1

Syyskuiset 2023

Mä oon jostain syystä ihan aina ajatellut, että jos joskus saan lapsen, on se tyttö. Mutta ei voi tietää, hauska se on sit nähdä menikö vihkoon vai ei. 😃
  6. 1

Syyskuiset 2023

Juu täällä on keskustelu aikalailla hiipunut, mikä oli toki ihan odotettavissakin kun sinne faceen tyypit siirtyy. 😊 jännä tuo ettei lähetä seuloihin, siellähän se la sitten tarkentuisi. Ja toisaalla sit taas saa lähetteet ilman mitään käyntiäkin, kuten minä esimerkiksi. 🤔
  7. 1

Syyskuiset 2023

Nooh, toivotaan, että alkoi jo helpottaa olot, johan se alkaa kohta eka kolmannes olla sulla taputeltu. Jossain lukikin, että rv 10 alkaen voi alkaa olo helpottaa. 😊 täällä 9+5 ja on oloja, uusimpana kanan haju alkanut ällöttää 🤣 tuollasia ihan ihmeellisiä juttuja. Toinen hauska oli tuoreen...
  8. 1

Syyskuiset 2023

Tuttu tunne, kunnes joku oire on pompannut jostain takas. 🤣 onko ollut pitkään poissa?
  9. 1

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa ja toivotaan, että tärppää nopeasti. 😊 Jos ei se liikaa stressaa niin ovulaatiotestit voisi olla hyvä olla olemassa, niin ajoitus menisi ainakin oikein. Itse oon käyttänyt clear bluen tuplahormonitestejä jotka näyttävät jo päiviä ennen ovista vilkkunaamaa ja sitten ovisplussaa pysyvä...
  10. 1

Syyskuiset 2023

Joillain on joo 😊
  11. 1

Syyskuiset 2023

Mietin kans, että kuvittelenkohan. 😅 Nyt vasta 9+ ja luin, että ne yleensä ilmaantuu myöhemmin.
  12. 1

Syyskuiset 2023

Päivän polttava kysymys: onko kellään alkanut ilmestyä linea negra? Mä suihkusta tullessa kiinnitin huomiota, että on alkanut ilmaantumaan. 😃
  13. 1

Syyskuiset 2023

Voi hui! Toivotaan, että menee tällä kertaa hyvin. 😊
  14. 1

Syyskuiset 2023

Mä juttelin vaan neuvolan kanssa puhelimessa ehkä 10 minuuttia ja sanoin et varaan aikaa jos tarviin. 😊
  15. 1

Syyskuiset 2023

Okei aivan joo 😊 mä kans just varasin np ultran reilun muutaman viikon päästä ja sitten nähdään a) onko ketään kyydissä, b) onko oikeassa paikassa ja c) onko elossa. 😊
  16. 1

Syyskuiset 2023

Hyvä kun sait sen kuuluville, niin ei möröt kummittele mielessä. 😊
  17. 1

Syyskuiset 2023

Hienoja uutisia! 🥰 Oliko varhaisultra? Kohtahan on sitten jo kunnallinen tiedossa.
  18. 1

Syyskuiset 2023

Sit vaan syöt sitä mikä menee alas, niin mä oon tehnyt kun on tehnyt tiukkaa. 😊 sitä ei kuitenkaan kestä loputtomiin. Voihan toki olla, että oot tulossa kipeäksikin. 🤷🏻‍♀️
  19. 1

Syyskuiset 2023

Mutta se on jännä miten niihin oireisiin tukeutuu! 😃 teen samaa. Tosin yleensä huono olo ennen ruokaa. Mä oon huomannut, että pahaan oloon auttaa parhaiten suolainen ruoka, ongelma vaan on se, että suolainen ei oikein maistu kun tekis mieli syödä vain makeaa!
  20. 1

Syyskuiset 2023

Kiva kun saitte hyviä uutisia! 😊 mä varasin tänään np ultran ja meinaa paniikki iskeä kun osaan odottaa sieltä vain huonoja uutisia. 🙈

Yhteistyössä