Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan! :giggle: Monta negaa nyt tullut, pahoittelut negan saaneille. Minä liityn kerhoon, tänään dpo 10 tein aamupissasta selkeän negan pregcheckillä. Yk 11:sta odotellessa siis... Ja kun luteaali on pitkä kuin nälkävuosi, saa uuutta kertoakin odotella ainakin...
  2. M

Haaveena vauva 2022

@twix paljon onnea!! @Suikku1 , pahoittelut negasta. Ehkö kuitenkin toivoa vielä on ja menkat pysyisi poissa. Kysyit koska me muut testaillaan, täällä tänään dpo 9 ja huomenna dpo 10 ajattelin uittaa pc:n. Oireita on uusia ja vanhoja kuten joka kierrossa, eli perus pms:ää: kiukuttaa...
  3. M

Haaveena vauva 2022

Mahtaisko nyt värit toimia.. Pyytäisin lisäämään mut mukaan piinalistalle huomiselle: Mozart DPO 6. Ja vielä, isot pahoittelut uuten kiertoon joutuneille!
  4. M

Haaveena vauva 2022

Ymmärrän täysin, ja meillä on siinä mielessä sama tilanne, että julkiselle ei tietenkään päästä kun lapsia jo on ja tuntuu hyvin kaukaiselta että lähtisi vielä kalliilla yksityiselle. Tietysti olisi kiinnostavaa tietää missä on vika jos tässä ei tosiaan enää vauvaa saada aikaiseksi ja oma kierto...
  5. M

Haaveena vauva 2022

Hyviä pointteja jo kommentoitiinkin, ja haluaisin lisätä vielä sen, että silläkin on tarkoituksensa, että raskaus kestää sen yhdeksän kuukautta. Se on hyvä aika henkiseen valmistautumiseen, ja vaikka aluksi hirvittää, synnytyksen lähentyessä sitä on jo siinä pisteessö että millään muulla...
  6. M

Haaveena vauva 2022

Isot pahoittelut menkoista @Eeva650 . En mä usko että kirvestä pystyy enää koskaan heittämään kokonaan kaivoonkaan. Olikos teillä hoitoja/apuja kokeiltuna? Täällä dpo4 ja siis kerta kaikkiaan aika matelee! Tai saattaa olla päivä enemmänkin kun tosiaan myöhästyin vähän ovistestailuista. Ei...
  7. M

Haaveena vauva 2022

@Charrypie - 86 isot pahoittelut ja paljon voimia! Huomattiinko tämä siis varhaisultrassa? Paljon jaksamisia :cry:
  8. M

Haaveena vauva 2022

Mulla on yleensä mennyt niin, että ennen ovulaatiota on pari päivää tosi kovat menkkakivut alaselässä ja tässä vaiheessa tummuu ovistestin viivat. Tämän olen tulkinnut, että munarakkula on puhkeamassa ja turvottelee ja se aiheuttais sitä menkkakipua. Sitten vaan yhtäkkiä huomaan että...
  9. M

Haaveena vauva 2022

Joo tuo on hyvä pointti ja muistutus itsellekin, että tuo just for fun on kyllä parasta! Siis kun tässä meinaa itsellä ajatus jumittua nyt testeihin ja optimaalisin ajoituksiin jne. Meillä nyt lomalla kyllä pitäisi riittää ihan sellainen hauskin fiiliksen mukaan -seksi myös vauvahommiin, mutta...
  10. M

Haaveena vauva 2022

Täälläkin nyt ovis&testaus mietityttänyt kovasti. Tultiin toissapäivänä kp 11 illalla reissusta ja alotin heti tikutuksen kun yleensä ovis ollut aina kp14/kp15. Odottelin siis vahvistuvaa viivaa ja lähestyvää ovista, joten yllätyin kyllä kun tulikin heti eli kp 11 ihan todella räikeä...

Yhteistyössä