Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea plussista @Danio ja @Gisella! Ja myös @Suikku1 :n puolesta olen toiveikas. Erityisesti Gisellan plussaus tuo toivoa itsellekin kun about yhtä kauan yritetty (meilläkin marraskuussa eka kierto). Sulla oli ollut aiemmin huono ferritiini, ehkä rautakuuri auttoi raskutumiseen...
  2. M

Haaveena vauva 2022

Onpa monta nyt joutunut uuteen kiertoon, isot pahoittelut! Ikää olen miettinyt itsekin 39-vuotiaana,mutta olen päättänyt, että se on vain hidaste, ei este. Tuollaisessa labrapaketissa voisi olla hyvä käydä, jossa @kiuske oli käynyt! Oon miettinyt jo pitkään mutten saanut aikaiseksi. Mutta jos...
  3. M

Haaveena vauva 2022

Joo pahoin pelkään, että jää ovuloimattomaksi tämä kierto, ihan kuin olisi kova yritys ovuloida mutta ei vaan onnistu :sneaky:
  4. M

Haaveena vauva 2022

Noo sellanen niagara oli tossa pari viikkoa sitten että en ihan heti näkis että sitä olis, mutta ehdottomasti ton ovistestipaketin jälkeen vaihtuu kyllä lennosta raskaustesteihin jos ei ovisplussaa näy :D
  5. M

Haaveena vauva 2022

Mä suosittelen pregcheckin liuskatestejä, ne ei kaupassakaan maksa paljon. Itselleni näytti viime raskauden vahvoilla viivoilla neljä päivää ennen menkkoja, ja nyt taas yritysaikana kun en ole raskaaksi tullut, on näyttänyt ihan blankoa ilman mitään viivanpaikkahässäköitä. Tuolta...
  6. M

Haaveena vauva 2022

Sitten ON: Täällä kp 13 ja liityn epätoivoisten ovisbongailijoiden joukkoon. Moni tosin olikin jo päässyt piinailemaan joten toivottavasti perässä tullaan. Mutta joo viime kierrossa ovis yllätti jo kp 11 ja nyt oon tikuttanut kp8 lähtien selkeetä mutta negatiivistä viivaa pc:llä. Tänään kp 13...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Oi miten hienoja uutisia täällä on! Paljon onnea @Alinna86! Kertakaikkisen hieno juttu ja luo kaikille pidempään yrittäneille uskoa tulevaan!
  8. M

Haaveena vauva 2022

Onnea ja voimia! Kyllä on pienillä viikoilla poika syntynyt, todellinen pieni ihme <3 Kovasti voimia sairaalataipaleelle, ja muista huolehtia myös omasta toipumisestasi. Kannattaa myös jossain vaiheessa tutustua Keskosvanhempien Kevyt-yhdistykseen. Paljon onnea pojasta! :love: Minulla on myös...
  9. M

Haaveena vauva 2022

Tuhannesti onnea plussasta! Niin hyvä mieli puolestasi, ja täytyy sanoa että tällaiset uutiset hieman pidempään yrittäneiden onnistumisista tuo myös itselle luottoa ja tsemppiä tähän kuukaudesta toiseen yrittämiseen. :) Oliko sulla käytössä nyt jotain erityistä apua/kikkoja raskautumiseen vai...
  10. M

Haaveena vauva 2022

@Meemuli no nyt näkyy hienosti viivat! Kyllä siellä jotain nyt tapahtuu. Paljon onnea! :love:Mitäs dpo:t noissa testeissä on? Ja onko nuo pc:n testejä? Ne on kyllä hyviä kun ei selvästikään näytä turhia haamuja, kun noin vahvistuu.
  11. M

Haaveena vauva 2022

Tuossa keskimmäisessä näen haamun!
  12. M

Haaveena vauva 2022

Voisin oikeastaan tulla mukaan kiertolistalle, jos joku ehtii tänään päivittää niin Mozart kp6/25-29 tai huomiselle kp 7/25-29. Pari kertaa nyt lähiaikoina jäänyt kierron pituus 25:een mutta yleensä aina 29, joten en ole varma miten olisi parasta merkitä. :unsure:
  13. M

Haaveena vauva 2022

Pidän niin peukkuja @Mamtobe , @possu1 ja @saaga86! (miksiköhän ei tägää kaikkia?) Ja toivotaan @Coguine kumminkin että jospa ei jäiskään kemialliseksi. Jostain se Predictor Earlyn viiva joka tapauksessa kertoo, se on mun luotto varhainen testi ja ei oo yhtään mitään tulkinnan varaa tullut...
  14. M

Haaveena vauva 2022

@Andune pahoittelut negasta! Mutta tuo on hyvin sanottu, että oppii vähitellen tuntemaan kierron loppuvaiheen oireita (jotka on kyllä ärsyttävän samankaltaisia kuin raskausoireet). Ja menkkojen alkaessa kannattaa myös miettiä minkälaisia oireita oli pari viikkoa aikasemmin, jolloin on siis ollut...
  15. M

Haaveena vauva 2022

@Selis ja @Toiveikas1992 kiitos kun kerroitte noista pitkään yrittäneiden luomuraskautumisista :) @Eimy ihan mahtava, suuret onnittelut plussasta! @Minnix tsemppiä kovasti. Täällä ollaan samassa jamassa, menkkoja odotellessa... @Andune tee testi vaan! :giggle:
  16. M

Haaveena vauva 2022

Mulla pahin (ehkä myös älyttömin) pelko on, että saisi raskaana koronan ja jouduttaisiin taas teholle. Edit! Poistin tästä välistä henk. koht. kokemuksia ja terveystietoja. Tuli ihan fyysinen hyperventiloinnin tunne kun luin toissapäivänä uutisista että samassa sairaalassa on ollut 50 koronaan...
  17. M

Haaveena vauva 2022

Minut voi myös poistaa piinalistalta. Tänään dpo 12 tikutetusta oviksesta ja negan taas tein, ja aiemmissa raskauksissa jo melkein tasavahvat viivat näillä tullut viikoilla. Ei muuta kun kohti kiertoa 11. Nyt olisi kiva kuulla jos kellään olisi onnistumistarinoita, että näin monen kierron...
  18. M

Haaveena vauva 2022

Haha, tuo meemi on niin osuva :LOL:
  19. M

Kp 6-10

En usko, menkat on yleensä kp1-kp3 ja kp 4 saattaa vielä vikat tiputtelut tulla. Ja muutaman kerran ovis on ollut muutaman päivän myöhässä ja tuolloin tuo välivuotokin tuli myöhemmin. Mutta mistäpä sen tietää, iän myötä tällainen ihmeellisyys kiertoon tullut. Olikohan alkuperäisellä jotain...
  20. M

Kp 6-10

Mulla on oireita just noilla päivillä. Eli selkeästi kropan valmistautumista ovulaatioon. Välivuotoa tai sellaista limaista verta tulee lievien menkkamaisten kipujen saattelemana melkein joka kierrossa suunnilleen kp 8-10 ja monta päivää sen jälkeen saan aina ovisplussan testiin. Ikään kuin...

Yhteistyössä