Kp 6-10

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On, muttei kp 6-10 :D

Ovulaation oireet ovat tulee päivää ennen ovulaatiota. Nippailua ja juoksevampaa valkovuotoa. Ovispäivänä n. Tunnin kestävä kipu ja enemmän valkovuotoa.

Mulla on oireita just noilla päivillä. Eli selkeästi kropan valmistautumista ovulaatioon. Välivuotoa tai sellaista limaista verta tulee lievien menkkamaisten kipujen saattelemana melkein joka kierrossa suunnilleen kp 8-10 ja monta päivää sen jälkeen saan aina ovisplussan testiin. Ikään kuin limatulppa ennen ovista irtoaisi ja verta tulee mukana, oon kyllä vähän ollut ihmeissäni että noin aikaisessa vaiheessa kiertoa/ovista.

vierailija
Mulla on oireita just noilla päivillä. Eli selkeästi kropan valmistautumista ovulaatioon. Välivuotoa tai sellaista limaista verta tulee lievien menkkamaisten kipujen saattelemana melkein joka kierrossa suunnilleen kp 8-10 ja monta päivää sen jälkeen saan aina ovisplussan testiin. Ikään kuin limatulppa ennen ovista irtoaisi ja verta tulee mukana, oon kyllä vähän ollut ihmeissäni että noin aikaisessa vaiheessa kiertoa/ovista.
Ettei olis vaan menkkojen loppua eikä liity ovikseen mitenkään?

• Tykkää
Reactions: Mozart
Ettei olis vaan menkkojen loppua eikä liity ovikseen mitenkään?
En usko, menkat on yleensä kp1-kp3 ja kp 4 saattaa vielä vikat tiputtelut tulla. Ja muutaman kerran ovis on ollut muutaman päivän myöhässä ja tuolloin tuo välivuotokin tuli myöhemmin. Mutta mistäpä sen tietää, iän myötä tällainen ihmeellisyys kiertoon tullut.

Olikohan alkuperäisellä jotain menkkojen ja oviksen välisiä oireita myös, vai mistä tällainen kysymys? :)

vierailija
Itse seuraan luonnollista kuukautiskiertoa eri oireiden perusteella. Siis sitä, missä mennään ja mitä odotettavissa. Esim. kp 5-8 on vatsa löysällä ja ruoansulatusongelmia. Oviksen jälkeen ummetusta jne. Myös tietynlaiset lihaskivut menevät hormonien mukaan.

Yhteistyössä