Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Joo tokihan Google on jo laulanut :D. Vähän kyllä löytyy asiaa muusta kuin luteaalivaiheen tiputtelusta, mutta vähäiseen estrogeeniin saattaisi googlen mukaan liittyä. Toisaalta sitä tulee yleensä vaan kertaluontoisesti ja sit oviksen yhteydessä uudestaan, ja limikset ja munikset näytti gynen...
  2. M

Haaveena vauva 2022

Täällähän alkaa olla plussa-aalto käynnistynyt! Paljon onnea @Jonna_83 ja @Keksi82! Nämä oman ikäluokan plussat antaa kummasti lisätsemppiä ja uskoa omaankin yritykseen ja osoittaa että tärppäysnopeus on yksilöllistä. Isot pahoittelut myös uuteen kiertoon tai kokonaan uuteen yritykseen...
  3. M

Haaveena vauva 2022

Mulla ei oikeestaan yritys vaikuta alkoholinkäyttöön. Mutta kun en koskaan muutenkaan juo humalaan vaan oon sellanen satunnainen siemailija ja nautiskelija niin tällä linjalla mennään plussaan asti. Tärkeintä on kai kuitenkin että on terveellinen ja tasapainoinen ruokavalio ja mahdollisimman...
  4. M

Haaveena vauva 2022

@Eimy ootko maca-jauhetta kokeillut? Sen uskotaan tasapainottavan hormonitoimintaa, ja niinhän monet sanoo että on käynytkin. Mä pari kiertoa kokeilin, raskaaksi en tullut mutta uskon sillä olleen jotain vaikutuksia kuitenkin, kun ovis aikaistui useammalla päivällä aiempiin kiertoihin...
  5. M

Haaveena vauva 2022

@Suikku1 eikä, voi kurjuus! Pahoittelut täältä. Ei siinä muuta voi kun kieriä hetken pettymyksessä ja sitten ajatukset luottavaisena tulevaan. Muakin lohduttaa tuollaiset tulevat kaveri-illat, jolloin voi rauhassa pitää hauskaa sitten.
  6. M

Haaveena vauva 2022

Johan nyt kun ei ole plussia saatu tähän porukkaan nyt hetkiseen. Uusia palstalaisia kuitenkin tullut mukaan, se on kiva! @Elsa96 kuulostaa lupaavalta mahdollinen kiinnittymisvuoto. Jännään täällä mukana samoilla dpo:illa! Nyt en muista oliko sulla testiä suunnitteilla? @Toiveikas1992 myös...
  7. M

Haaveena vauva 2022

@chili_ mulla ei ole noista hormonitesteistä kokemusta, mutta myös noita labrojen myymiä terveystarkastuspaketteja voisi olla kiinnostava kokeilla. Ainakin Terveystalolla ja Synlabilla ja Puhdin kautta saisi noita raskautta yrittävän labrapaketteja tai naisten laajoja terveystarkastuspaketteja...
  8. M

Haaveena vauva 2022

Täällä oli nyt paljon huonoja uutisia tullut, tsemppiä kovasti haastaviin tilanteisiin! @minttuni lla onneksi ihania uutisia ja @Krippis nyt on peukut ja varpaat pystyssä. Täällä koitetaan keskittää ajatuksia muualle vauvakuumeesta, mutta hieman haastavaa kun kunnon oviskivut päällänsä. :X3:
  9. M

Haaveena vauva 2022

@Charrypie - 86 paljon onnea! @Alinna86 kyllä nyt niin paljon plussalta näyttää, että onnea toivotan sinullekin ja kiinnostuneena jään odottamaan sitä kikkaa! Suhveli: mä sain viikonloppuna rokotteen ja nyt näinä päivinä on ovis. Ei ehkäistä tai jätetä yrittämättä sen takia, toisaalta kesä...
  10. M

Haaveena vauva 2022

Raskaus-/pms-oireista: Mulla myös alkaa yleensä viikkoa ennen menkkoja pms-oireet, jotka on yleensä jotain juurikin noista Petronellan listaamista. Iän myötä nämä on pahentuneet, nuorempana pystyi jo ennen menkkoja raskausoireita bongailemaan, mutta tosiaan nyt en voi pahoinvoinnista, rintojen...
  11. M

Haaveena vauva 2022

Tähtipölyä tää on kuin mun kynästä. Just sain rokotteen ja alkuviikosta ovis. Eikä pitänyt testailla tai edes tähdätä oikeille päiville, mutta tuli just haettua apteekin tilaus ja mites siellä olikin myös ovistikkuja... :unsure:
  12. M

Haaveena vauva 2022

@chili_ jos ei tosiaan lähde vahvistumaan niin kyllä uskoisin että tuo ainakin kiinnittymisyritys on selvästi, jonka ehti näyttää. On niin varhaiset viikot ja herkkä testi. Toivotaan että vielä lähtis tummumaan, kyllä vielä on toivoa.
  13. M

Haaveena vauva 2022

Lisään vielä, että meillä on justiin periaatteessa taukokuukausi meneillään, kun en haluisi kesälomaa pilata negatestiharmituksilla ja rokoteaika oviksen aikoihin, mutta nyt on taas kyllä pettymykset unohtuneet ja kp 8 täällä mietin, että testaisko ja hyödyntäiskö kumminkin oviksen :cool:
  14. M

Haaveena vauva 2022

@Leonida paljon onnea! Nyt on kyllä selkeä plussa! En muista nyt, olikos sulla jotain apuja/kikkakolmosia käytössä jota voit meille suositella? @chili_ First response/Predictor early on mulla luottotesti ja siihen ei koskaan ole tullut mitään tuollaista! Ihan on blankkoja negat. Kyllä ihan...
  15. M

Haaveena vauva 2022

@Elsa96 kyllä uskaltaa, testi kehiin ehdottomasti! @Hulda91 isot pahoittelut, toivottavasti pian tärppää. Mut voi ottaa pois piinailijoista ja kiertolistalta. Eli täällä dpo13 ja nega odotetusti testattu, menkat alkaa kalenterin ja luteaalin pituuden mukaan torstaina ja sitten meidän yritys...
  16. M

Haaveena vauva 2022

Minä luotan töysin tuohon pregcheckiin ja sehän on plussa! Onnea! :love:
  17. M

Haaveena vauva 2022

Viime raskaudessa sain vahvat viivat halvalla perusliuskatestillä dpo 11, joten melko varma oon että nyt tämä oli tässä. Mutta joo toisaalta esikoisesta ja keskimmäisestä testasin vasta kun menkat oli myöhässä ja viiva oli haalea. Tosi kiinnostavaa kyllä kuulla miten muilla on eri raskauksissa...
  18. M

Haaveena vauva 2022

Aurinkoista huomenta ja kiitos listan päivityksestä! Täällä päivä alkoi odotetusti vitivalkoisella pc-negalla. Eipä ollut mitään oloja tai odotuksia, mutta kyllä sitä aina niin toivoisi edes häivähdyksen toista viivaa näkevänsä. Nyt DPO 10 (yk8) , ja melko varma, että jotain olisi jo näkynyt...
  19. M

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä kovasti täältäkin, surettaa sun puolesta mutta olen varma, että se tärppi vielä teille tulee. Meilläkin kuopus samanikäinen ja sylissä olisi tilaa.
  20. M

Haaveena vauva 2022

Ai niin ja siis siinä Bonusapteekin mainoksessa mainostettiin, että niillä on kaikki raskaustestit alessa. Ja sieltä on aina tullut päivässä tai max. parissa kun olen sieltä lääkkeitä ja vitskuja tilaillut.

Yhteistyössä