Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Huvitti kun tänään tuli sähköpostimainos Bonusapteekista: Nainen voi päätellä olevansa raskaana monista erilaisista merkeistä kuten väsymyksestä, pahoinvoinnista ja mielialan vaihteluista. Nämä merkit ilmenevät naisilla yksilöllisesti ja voivat vaihdella raskaudesta toiseen. Varhaisin ja...
  2. M

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 mietit oletetun oviksen jälkeisiä kipuja, mulla oli nyt kanssa niin että vielä kolmantena päivänä ovisplussasta tuli selviä menkkamaisia kipuja, eli oviskivut jatkui niin pitkään että aloin pohtia voisko niin myöhään plussan jälkeen olla vasta ovis. Ja harmitti että ei tullut enää...
  3. M

Haaveena vauva 2022

Mites menee piinailijoilla? @Krippis @wbä ? Uskaltaako @minttuni ja @petronella09 jo testailla? Mä ehkä ens launtaina dpo 10 testaan jo jollain joten pitäisi tilata/ostaa testejä. Mitä varhasia testejä suosittelette? Mä oon joka kerta nyt testaillut Predictor Earlyllä/First Responsella. Ei tuu...
  4. M

Haaveena vauva 2022

@Iinanen kiitos listan päivityksestä! Mun pyyntö päästä mukaan piinalistalle oli varmaan jäänyt muiden viestien joukkoon kun on ollut niin aktiivista keskustelua, mutta olisko voinut vielä lisätä tälle päivälle: Mozart DPO4
  5. M

Haaveena vauva 2022

Mikä ihana plussa-aalto täällä on! @sofialiina tuhannesti onnea! ❤ @Ilihc oikein paljon onnea, ja tuohon etiäiseen liittyen, jospa sieltä tuleekin tammikuinen ❤. Mutta älä lähde laivalle, ainakaan silloin tammikuussa enää :D. @Töppönen_ ihanaa että pitkän yrityksen jälkeen plussa! Olikos...
  6. M

Haaveena vauva 2022

Hirveesti viestejä tullut ja pariin nyt ehdin vaan kommentoimaan. @Irtokehys siis ihan mielettömät viivat, onnea tuhannesti!! En tajua miten maltoit näille päiville odottaa (tai no joo tajuan myös sen tyhjän testin pelon), eipä tarvi haamuja tihrustaa! @Keksi82 pakko kommentoida kun mennään...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Harmi että tikut loppui just kriittisellä hetkellä! Oma veikkaus olisi että ovisplussa olisi ihan just vasta hilkulla tulossa, mutta mulla itselläni tuollainen vuoto tuleekin aina pari päivää ennen plussaa ja lh-huippu näkyy liuskatesteissä monta päivää. Mut jos lämmöt on jo noussut niin sit...
  8. M

Haaveena vauva 2022

@milimili toivottavasti kierto pian käynnistyy. Muistan kanssa kun esikoista alettiin yrittään, lopetin pillerit helmikuulla ja toukokuun alussa varasin gynen kun ei menkkoja kuulunut. En kuitenkaan ehtinyt lääkäriin ennen kuin menkat just sitä ennen alkokin (ja tulin muuten sillon heti siitä...
  9. M

Haaveena vauva 2022

Mulla taisi olla vaan huono tuuri, ja muut onneksi näyttäisi saaneen tilauksen nopsempaan, joten pidän peukkuja että tulee sullekin pikaisesti ja päästäiskö porukalla maanantaina tiirailemaan sun viivoja? (huom. monikossa :D) Gisella ja Irtokehys, isot pahoittelut kp1:stä:cry:
  10. M

Haaveena vauva 2022

Mä tilasin viime kuussa su 11.4. ja testit tuli ke 21. 4. Eli mä en oikein usko että ehtii. :(Varsinkin jos siis haluisit jo ennen maanantaita ne saada, eli että tulis jo perjantaina postissa (jakeleeko posti enää perjantaisinkaan?) , tiukille menis vaikka ehtiskin jo huomiseen postitukseen.
  11. M

Haaveena vauva 2022

@Minnix tervetuloa! @minttuni täälläkin jännätään mukana! @Alinna86 toivon että huomenna on kuitenkin parempi päivä, päivä kerrallaan ja se on ihmeellistä mistä se toivo aina jossain vaiheessa puskee taas pintaan. Täällä kp 6 ja tylsä vaihe kiertoa, tosin ovistestit tuollla kaapissa...
  12. M

Haaveena vauva 2022

Kyllähän tuo nyt mitä todennäköisimmin tarkoittaa joko ovulaatiota tai noilla kp:eillä raskautta. Koska oot viimeks testannut raskautta? Jos ei oo sitä niin sitten myöhäinen ovulaatio ja yhen päivän menkat olikin ovulaatiovuoto? Mulla on käynyt niin, että alkoi ihan reipas verenvuoto väärään...
  13. M

Haaveena vauva 2022

@83Keiju Mäkin tykkään PC ovistesteistä, tosi selkeet viivat tulee (jos on tullakseen) verrattuna moniin muihin viivatesteihin. Onnea oviksesta ja hauskaa viikonloppua!:D @Suikku1 tikuta ihmeessä, joka tapauksessa se oman kehon toimimisen tunteminen ihan kiinnostavaa. Joka toinen päivä...
  14. M

Haaveena vauva 2022

@Mansikka_maanantai tsemppiä kovasti, tuttuja ajatuksia. ON: täällä kp 1 ja yk 8 pyörähti tänään käyntiin. Nyt on hyvä fiilis uuteen kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen, ainoo että kalenterin mukaan ovis on odotettavissa vähän hankalille päiville kun olis tätä muutakin elämää tässä pyöritettävä...
  15. M

Haaveena vauva 2022

Mä kyllä näin niissä aiemmissa haamua ja olisko hyvä tehdä uus testi huomenna samaan aikaan kun se tän päivän haamu ja vähintään samalla pidätyksellä? En nyt menis heittää kirvestä kaivoon iltatestin perusteella vielä.(y)
  16. M

Haaveena vauva 2022

Mun tulkinta olisi että testien perusteella ovis olisi ollut 4.5., jolloin teillä olisi myös ollut juuri parhaat ajoitukset. Ovulaatiohan tapahtuu useimmiten seuraavana päivänä testiplussasta eli siitä lh-piikistä ja sullahan se oli 3.5. Periaatteessa olisi voinut olla myös silloin 2.5...
  17. M

Haaveena vauva 2022

Joo voisin tulla tuohon perus listalle, katsotaan onnistunko saamaan punaiseksi: Mozart, 11/20, 4. lapsi En ollut kyllä nyt varma miten ton aloituskuukauden määrittelisi, kun kierukka poistettu lokakuussa mutta marraskuussa päästiin kierron puolesta aloittamaan yritys niin että oli edes...
  18. M

Haaveena vauva 2022

Joo se oli just hyvä kommentti :ROFLMAO: Ja olen pohjimmiltani just samaa mieltä siitä, että ikä ei tässä iässä ole este vaan haaste (vaikka just tässä vaiheessa kiertoa negan tehtyä tulee helposti masistelua). Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, täällä on ihanan lämmin henki tässä...
  19. M

Haaveena vauva 2022

Mahtuisiko mukaan porukkaan? Täällä reilu puoli vuotta yritystä takana ja nyt 7. yrityskierto lopuillaan ja puhdas nega herkällä first responsella jälleen aamulla testattu. Meillä on jo kolme isompaa lasta, joten vähän arastelin lähteä mukaan keskusteluihin kun tavallaan eihän tässä kuumeilussa...
  20. M

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Apua, nyt on pakko kysyä vaikken oo ennen kirjottanu tänne! Hätähousuihin kyllä kuulun, kun tänään maanantaina testasin ja vasta perjantaina pitäis alkaa menkat. Tein tavallisella marketin halvimmalla liuskatestillä, jossa herkkyys 25 ja sain tällaset viivat! Siis 11 päivää tikutetusta oviksesta...

Yhteistyössä