Hakutulokset

1. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@eppishoo oon kyl samaa mieltä alian kans. Josko olis ovis ollu myöhemmin(y)
  2. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Peikkuja kauheesti @eppishoo (y)(y)(y) Minkä merkkisen dopplerin hommasit? Oliko kallis
  3. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa ja tarrasukkia uusille:love: Ookko @eppishoo tehny digiä uudestaan? Täälä juilii alavatsaa. Ja kauhee väsy. Viikko viä neuvolaan. Jännittää. Kokoajan yrittää lukee kaikkii oireita.:sleep:
  4. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Hei @Mamaiski mietin ku laitoit et sul olis 5+5 ja LA 2.3. mun mielestä ei mee oikein. Ku mul tänää 5+5 ja La 1.3:) Joten sul joko 5+4 TAI LA 1.3?o_O
  5. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa uudet mukaan(y) kivasti rupee olee jo porukkaa:) Tääl ei oo ollu hetkee ällöö oloo. Mut väsyttää, on kuumu välil ja toises välis on kylmä. Rinnat painaa ja on arat. Ummettaa. Limakalvot vähä arat sekä tuola että suus:cautious::LOL: mielenkiintoista, vissii kyl normaaliq mut vähä...
  6. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Voihan se näyttää parin päivän päästä. Niinku mullaki(y) ooks laskenu menkoista vai oviksesta?
  7. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tarrasukkia uusille:love: En tiä onko kukaa tehny viä face ryhmää. En oo ajatellu liittyä moiseen näin pienillä viikoilla, enkä halua törmätä tuttuihin ennen ku voi huokaista helpotuksesta:cautious: ku ei oo tarkotus kertoa oikeestaan kellekkään
  8. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Varasin neuvolan 12.7:love: Kyl on paljo huojentuneempi olo tuon 3+ jälkeen:)
  9. Lilja<3

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Sori ku luikin täältä taas. Mut oon vaan niin fiiliksis:love::love::love::love:

Yhteistyössä