Hakutulokset

1. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa uusille!:) toivottavasti kaikki pysyy matkas. Tääl tuli ny sit 3+ digiin!:LOL::LOL::LOL::giggle::love::love: ihana fiilis:giggle:
  2. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Kysyisin kuinka peittojen heiluttelu näin plussan jälkeen sujuu? Ku tosiaan ekaa kertaa tai no toista ku eka meni kasi viikol kesken. Eli ongelma on se ku on toodella runsasta valkovuodon tuotantoa. Mitenkä tän kans pystyy elään tai siis harrastaan, en oikein piittaa et mies katsoo tai oikee...
  3. Lilja<3

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Voi ei @Lallastiina oon niin pahoillani:(:cry:
  4. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@donatel tervetuloa mukaan. Toivottavasti pieni pysyy matkassa:love::love: Kiitos tsempeistä:)
  5. Lilja<3

Kiitos tsempistä(y):love:
  6. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tein @Alia aamupissasta. Noo täytyy kattoa teenko viä uuden digin ens viikol. Ei olla kerrottu muille, eikä kerrota. Viimeks kerrottiin porukoille:unsure:
  7. Lilja<3

@Appelsiiniomena kyl tikutin oviksen 7.päivä aamul tasavahva viiva, illal vahvempi. Aamul ja illal talletukset. 8.päivä aamul tasavahva viiva. Seuraavat talletukset 9. Ja 10. Päivä
  8. Lilja<3

Kannattaako huolestua jos dpo 22 ja tulee digiin 2-3??(n):confused:
  9. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Ihanaa ku tulee lisää väkeä, tervetuloa:) En oo ajatellu käydä varhaisultrassa. Meil ultrataan ku menee ekaan neuvolaan(y) Tein digin tänään. Tuli 2-3. Vaiks perjaattees olis pitäny jo olla 3+ eilen. Kandeeko huolestua? Eihän ny nuo oo mitää 100% varmoja:cautious: maanantaina soitan ny joka...
  10. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa mukaan @Mixeli :love: Mimmosia olotiloja, oireita teil on ny ollu? Täälä väsyttää, on nälkä, rinnat arat, kylmä, äklö olo ei ny aivan joka päivä mut kummiski. Jotakin flunssan oirettaki ollu. Mul yks digi viä kaapis, kattoo jos vkl sais 3+:whistle:
  11. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Mulla kans vain puhelin käytös. Enkä oikein oo perehtynyt listan tekoon:LOL: vois siihen laittaa sairaaloiden lyhenteet myös(y) Oon tänä vuonna 23v, esikoista odotan ja sairaala tais olla lyhenteeltään sekso_O Katoin mm helmikuisten keskustelua. Ne muokkaa aivan ensimmäiseen viestiin kaikkien...
  12. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Ihanaa, odotellukkin koska joku tekee maaliskuisille keskustelun:ROFLMAO: en itse kehdannu:LOL::whistle: Mul siis tilanne et oli keskenmeno viimeks.. mut nyt jos oviksesta laskee nii olis 1.3 LA Ens viikol varaan ekan neuvolan. Nyt olis 5+0:love: Tehäänkö joku lista johon tulee LA ja jotai...
  13. Lilja<3

.

Hei mulla alkoi tuhruvuoto dpo 8 ja aattelin et jospa olis kiinnittymis vuotoa, se vaan jatkui dpo 11 tuli kirkkaan punaista, aattelin noni ny se oli sit tässä. Muuttui taas rusehtavaksi, dpo 13 tein ekan haaleen plussan. Ja tuhru vuoto loppui joskus dpo 15-17 kokonaan., Mielestäni siis toivoa...
  14. Lilja<3

Kääk mun testit tuli tänään!!:eek: Kauheen hankalaa olla testaamatta:whistle: toisen jätän lauantaille.:love: Perjaattees perjantaina pitäis jo näyttää 3+ mut jos ei näytäkkää nii sit pitäis taas ostaa uus testi:confused::cautious:
  15. Lilja<3

Helou. Täshän tää päivä kerrallansa. Ny oviksesta laskettuna 4+5 menos. Pelko persiis melkee koko ajan. Rinnat alko olla arat eilen. Turvonnu olo alko toissapäivänä ja äklö olo viikonloppuna. Testaan täl viikkoo digillä et näkyy 3+ ja ens viikol soitan neuvolaan(y) Muoks. Nälkä ja kaatoväsy...
  16. Lilja<3

.

Voi ei @Keppihevonen4 :cry::cry::cry: Ennenkö vuotoa ei ole nii toivoa ei oo menetetty(y)
  17. Lilja<3

Vähän on kummat fiilikseo_O Tänään on ollu äklö olo:sick: kiva kiva Mies ei oikee jaksa uskoa et vois raskautua näin äkkiä km jälkeen. Vähä on fiilikset et koskahan vuoto taas alkaa:(:unsure:(n)
  18. Lilja<3

.

Mulle edellises plussa kierros tuli muutama päivä ennen menkkojen alkua mikkä ei sit alkanukkaa, eli tsemppii(y)(y)(y):love::love:
  19. Lilja<3

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mut voi siirtää plussanneisiin, palailen sit maitojunalla takaisin. Plussatuulia:love::love:
  20. Lilja<3

Ryhmä esikoista odottaville

Voisin kans kiinnostua. Plussattu ihan just vasta. Mahollinen LA 1.3?:X3:

Yhteistyössä