Hakutulokset

1. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tervetuloa @pikkumyy<3 laita mulle yksityisviestii(y)
  2. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tääl käyty ekas neuvolas. Pieni sydämen syke löytyi, päiväl heitti viikot 6+5.:love: Kauhee nälkä mut mitää ei meinaa saada alahan:sick::sick::sick::sick::sick: Abaut 40 henkee täl hetkel fb ryhmäs Rv 6+6
  3. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Kopsattu ylempää: Mulle voi laittaa yksityisviestillä tiedot millä löytää facesta, pyydän kaveriksi ja liitän ryhmään. Poistan kavereista sen jälkeen(y) Ryhmä on täysin salainen ulkopuolinen ei näe jäseniä ei julkaisuja eikä löydä haulla ryhmää tai kenenkään henkilön tiedosta. Ainoastaan ryhmän...
  4. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Seinäjoella neuvolas on terkkarilla ultralaite ja samoin lääkärillä. Tääl joka kerralla vissiin ultrataan ku menee neuvolaan.
  5. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@Jankesof kyselit tuleeko mies mukaa ekaan neuvolaan. Nii meil tulee ku sielä täytetään ne miljoona paperilappusta ja on ultraus. En tiä tuleekö myöhemmin ihan neuvolaan mut noihin ultra juttuihin yms. tulee. Hänen päätös:) Oireista. Mul ei ennen plussaa ollu muutaku rusehtavaa vuotoa dpo 8...
  6. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@SiSi90 pahoillani mitä olet joutunut kokemaan. Ymmärrän että haluaa odottaa sinne ku on varmistunut että kaikki on hyvin. Käyn tosiaan välillä kertomas ryhmän tilanteen täälä(y):love:
  7. Lilja<3

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kyl se mun mielestä voi jo näyttää 2-3(y)
  8. Lilja<3

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Mulla oli 8 viikolla km. Tärppäs uudestaan heti seuraavasta kierrosta. Täl hetkel 7 viikko menos
  9. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@Tehomamma @Emiilie tervetuloa mukaa. Mulle voi laittaa yksityisviestillä tiedot millä löytää facesta, pyydän kaveriksi ja liitän ryhmään. Poistan kavereista sen jälkeen(y) Ryhmä on täysin salainen ulkopuolinen ei näe jäseniä ei julkaisuja eikä löydä haulla ryhmää tai kenenkään henkilön...
  10. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tuon perusteella pitäis ny olla abaut se kuudes viikko menos:LOL:(y)
  11. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Mitä tuohon ny enää sanomaan:ROFLMAO::ROFLMAO: ehkä ne neuvolas tietää:LOL:(y)
  12. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@Jankesof kyl se mun mielestä järkeen käy(y) Saan et la olis 12.3 ja ny olis 4+6
  13. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@yoona juu tottakai voin;)(y)
  14. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Huonovointisuutta ilmassa:censored::sick: Tuosta fb-ryhmästä, ollaan mietitty et laitetaan joku raja jäsenten määrälle. Tarkkaa lukua ei vielä ole mut aivan max on 100 hlö. Tällä hetkellä parikymmentä on liittyneenä(y)
  15. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

@Önnö pikkasen säikähdin:eek: juu se on eri ryhmä:ROFLMAO:
  16. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Tein fb ryhmän joka on salainen eli vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän ja tarkastella julkaisuja(y) eli laittakaa yksityis viestillä mulle jos haluutte liittyä:LOL:
  17. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Täälä huimausta aamul ja sellanem ihana krapulainen olo:censored: ei oikee pahoinvointia mut vatta omituinen. Kauhee väsy:sleep: Taidetaan haluta tietää sukupuoli etukäteen:whistle::LOL: sitä en yhtää tiedä kerrotaanko sitä muille:cautious:(y) voi odotan niin torstaita jo:giggle: 6+3:barefoot:
  18. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Voi ei @eppishoo olen niin pahoillani:cry: jaksamista(y) Iltaisin äklöö oloo, muuten ei mitää kummallista, en tiä miks mut mul jotenki poika fiilis:cautious::D
  19. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Meil mies tekee kyl töitä välil paljoki mutta myös kotona ja kun ensimmäinen vasta tulossa on paha sanoa kuinka on tilanne vuoden päästä. Luulisin että saan ittekseni pyörittää arkea mut taitaa kyl miestäkin kotona näkyä(y) olipahan hienosti selitetty:ROFLMAO:
  20. Lilja<3

Maaliskuiset 2019❤

Lueskellu kyl kaikkien viestit:) Ihanaa ku tulee väkee kokoajan lisää(y):love: Täälä vattan jomotusta, varsinki ku pystys kauemmin, rinnat arat, äklö olo esiintyy joskus, väsyttää eikä oikein jaksa mitää. Tykkään kans tästä päiväkirjamaisesta tyylistä:LOL:(y) kerroin tänään...

Yhteistyössä