Hakutulokset

1. M

Helmikuiset 2019

Mäkään en ole siellä vielä, haluan ens varmistua asiasta, jos ryhmässä vaikka on tuttujakin...
  2. M

Helmikuiset 2019

Kuvotusolo on väistynyt ja mielialakin parempi. Ihanaa. Aloin tietty murehtia painoa: koska oon syönyt silloin kun ruoka on maistunut, en hirveästi ole tarkkaillut kaloreita. Nyt tuntuu et vatsa paisuu ja painoa on tullut 1,5 kg, vaikka ekan kolmanneksen aikana painon ei tarvis nousta. Olen...
  3. M

Helmikuiset 2019

Kuulostaa tutulta! Itekin sitä on ihan paniikissa koko ajan kaikesta. Mut sit yritän ajatella, et ihmiset on raskaana kaikenlaisissa olosuhteissa, tää Suomen hyvinvointivaltio taitaa olla kaikin puolin sieltä turvallisimmasta päästä. Onneks on vertaisryhmä, jonne vuodattaa näitä <3 Miten teillä...
  4. M

Helmikuiset 2019

Pieni tiputtelu on alkuraskaudessa ilmeisesti normaalia. Eilen kun soitin tuonne teratologiseen palveluun, lääkäri kysyi onko ollut vuotoa, sanoin että kerran vähän, ja hän sanoi että sellaiset on täysin normaaleja tässä vaiheessa. En siis olisi kovin huolissani :)
  5. M

Helmikuiset 2019

@syystyttö todella kurjaa, voimia sulle <3 Täällä elellään ilmeisesti aika kovassa hormonimyrskyssä. Yksin ollessa ahdistus hiipii voimakkaaksi, ja nyt on mies ollut paljon reissussa ja vietän paljon aikaa yksin. Tuntuu ristiriitaiselta pyytää kavereita seuraksi, esim. perjantai-iltana olis...
  6. M

Helmikuiset 2019

Ennen kuin tiesin olevani raskaana, söin mm. tartar-pihviä, ilmakuivattua kinkkua, join muutaman lasin viiniä, tuorejuustoja, sushia ja lakuakin tais mennä. Olin muutaman kierron oviksen jälkeisinä päivinä ollut melko tarkka ruuan suhteen, mut tässä kierrossa en jotenkin uskonut, et olis...
  7. M

Helmikuiset 2019

Mulla myös oli tänään tullut ruskeaa vuotoa, mut ehkä se kuuluu asiaan. Nyt 6+3. Taas heräsin migreeniin kuudelta aamulla. Hirvittää, jos tää jatkuu pidempään. Lääkärit on aina lohdutelleet, et sit ku oot raskaana ni migreenit loppuu, mut tuntuu olevan päin vastoin.
  8. M

Helmikuiset 2019

Kiitos tsempistä, Kesän kissa! Tuntuu et just rohkaisevia sanoja ja kokemuksen ääntä tässä kaipaan. Oikeastaan haluaisin tosi paljon kertoa äidilleni tästä, mutta ollaan viime vuosina etäännytty erään välikohtauksen jälkeen. Isälleni en halua kertoa, ja äiti kertoisi hänelle, joten hankala...
  9. M

Helmikuiset 2019

Mulla on olo romahtanut ihan tosissaan. Fyysisesti etoo ja voimat poissa, mut henkisesti pahempaa: masentaa, ahdistaa. En jalsa tehdä yhtään mitään, en laittaa ruokaa, en käydä kaupassa, en pedata sänkyä. Itkettää ihan hulluna. Sellanen olo, et jos oisin tän tiennyt, en olis tähän hommaan...

Yhteistyössä