Hakutulokset

1. M

Helmikuiset 2019

Ootteko ultraan menijät menossa yksityiselle vai tarjoaako jossain kunta varhaisultran? Toivottavasti lilia88 oli jotakin normaalia vuotoa ja raskaus jatkuu <3
  2. M

Helmikuiset 2019

Voimia, succubus <3 Toivottavasti tää vaihe on ohimenevä. Mulla on sellainen olo, että kaikki on merkityksetöntä enkä ole varma, haluanko mä nyt oikeasti äidiksikään (esikoinen siis tulossa). Näitä keloja on vaikea sanoa ääneen, mutta toisaalta turha niistä on vaietakaan. Lapsen isä on kyllä...
  3. M

Helmikuiset 2019

Miten teillä muilla menee mielialojen kanssa? Mulla on ihan hirveeä vuoristorataa. Enemmän kuitenkin ahdistusta ja masentunutta oloa, en tiedä pitäiskö tästä olla miten huolissaan. Kerroin kyllä neuvolan ekaa aikaa varatessani, että on masennustaustaa. Ei kuitenkaan ohjattu lääkäriin tai mitään...
  4. M

Helmikuiset 2019

Tervetuloa ja onnea uusille! Mulla on jotenkin ollut tosi huono olo, ehkä enemmän henkisesti kuin fyysisesti. Kai tääkin kuuluu asiaan, mut tuntuu et koko asia pelottaa niin paljon että olo on vaan levoton. Migreeni on tehnyt paluun, oli siis pari viikkoa päänsärky poissa. Lääkärilltä sain...
  5. M

Helmikuiset 2019

Onnea Rosa! Tänään onkin sitten tosi karsea olo. Ei varsinaisesti okseta, mutta joka paikkaa kolottaa ja voimat poissa. Tekis mieli vaan painua takas nukkumaan. Mulla on loma nyt ja ajattelin et saan tehtyä kunnon raivaussiivouksen ja harrastaa liikuntaa, mut mitään en jaksa.
  6. M

Helmikuiset 2019

Ihmisillä on lääkityksiä, dieettejä, vakaumuksia, tipattomia ja kaikenlaisia tilanteita, miksi ei halua tai voi juoda. Mun mielestä tilanteessa saa hävetä ne, jotka eivät kykene olemaan utelematta tai piikittelemättä juomattomuudesta. Ite oon sanonut vaan, että pidän taukoa juomisesta (oon usein...
  7. M

Helmikuiset 2019

Vieläkään ei ole pahoinvointia, menossa rv 5+2. Uni maistuu ja olo on kuin tankilla, vaikka paino on itse asiassa hiukan pudonnut. Nukun tosi mielelläni vatsallaan, mut siitä tavasta pitäis nyt varmaan päästä eroon.
  8. M

Ryhmä esikoista odottaville

Mulla myös esikoinen ja LA 4.2.2019. Salainen ryhmä voisi kiinnostaa.
  9. M

Helmikuiset 2019

Mun on tehnyt mieli suolaista, mut voi johtua myös lämmöstä. Outoja mielihaluja ei vielä ole. Jännittyksellä odotan, mitä tuleman pitää. En ole kertonut tästä edes parhaille ystäville vielä, ja hirveä haloo tuli viikonloppuna, kun nähtiin pitkästä aikaa porukalla ja kieltäydyin alkoholista...
  10. M

Helmikuiset 2019

Heippa! Minulla plussasi viime viikolla, ja raskauslaskurin mukaan 4.2.2019 olisi laskettu aika. Tämä on mun eka raskaus ja jännittää aivan hulluna! Rinnat ovat kipeät ja paisuneet, ja iltaisin nukahtelen sohvalle. Pahoinvointia ei ole vielä ollut ollenkaan. Sain neuvolan vasta 5.7., tuntuu et...

Yhteistyössä