Hakutulokset

1. M

Helmikuiset 2019

Tänään jouduin jäämään saikulle. Flunssa, ei kyllä kovin paha, mutta valvoin koko yön ja rankka päivä edessä. Aamulla tuntui ikävää vihlontaa alavatsalla. Ihan luuseriolo ja fiilis, että huijaan kun en mee töihin. Toisaalta yritän sanoa itselleni, että nyt pitää ajatella vauvaa ja itseä eikä...
  2. M

Helmikuiset 2019

Mulla kans oli eilen lääkäri ja yllätyin myös ultrauksesta :) ihan hurjaa aina nähdä se pieni tyyppi siellä! Tällä kertaa taisi olla unessa.
  3. M

Helmikuiset 2019

Kerroin tällä viikolla töissä koska neuvolakäyntejä lähiaikoina. Sen jälkeen oon ollut ilmaa esimiehelle. Aloitin tosiaan kuukausi sitten, mut tää nyt vaan on olosuhde. Ei sitä ihminen voi työttömänäkään kotona maata. Työpaikalla hirvee härdelli ja paljon muutoksia. Oon varmaan valittanut...
  4. M

Helmikuiset 2019

Mulla migreenitausta ja päänsäryt tuttuja mut nää on pirullisia, kun kunnon troppeja ei voi käyttää. Kovasti on sanottu, et helpottaa 2. kolmanneksella, mut on jo 17+0 menossa. En oo hankkinut vielä mitään vauvalle. Ei erityistä pesänrakennusviettiä. Parisuhdekin on niin riekaleina, että...
  5. M

Helmikuiset 2019

Mulla on ollut ihan hirveää päänsärkyä taas viikon ja olen joutunut syömään panadolia, buranaa ja jopa yhden migreenilääkkeen (lääkäri sanoi et sellaisen voi pahassa kohtauksessa ottaa). Ahdistaa noi. Masentaa muutenkin. Puoliso on viikon sisään viidettä iltaa jossain vaikka toivoin että...
  6. M

Helmikuiset 2019

Mulle on painoa tullut 2-3 kg ja neuvolassa sanottiin et hyvä vaan et tulee. Oon normaalipainon ylärajoilla kyllä muutenkin, että rasvaakin kropasta löytyy. Ihan hirveät migreenit on vaivanneet töiden alettua ja oon joutunut syömään panadolia ja buranaa (lääkärin määräys). Tuntuu pahalta, mut...
  7. M

Helmikuiset 2019

Tänään toka neuvola ja yllätyksenä tuli mulle, että siellä kuunneltiin sydänäänet, mikä oli ihanaa! Siellä se sykki kovasti. Eilen kerrottiin perheille ja ystäville, ja nyt jotenkin kaikki tuntuu paljon todellisemmalta. Tänään alkoi työt uudessa paikassa, oon ihan hirveän väsynyt vaan. Vatsa...
  8. M

Helmikuiset 2019

Kiitos rohkaisevista kommenteista! Ekalla neuvolakerralla mies oli mukana ja tulee jatkossakin, koska tosiaan koetaan molemmat, että tää on yhteinen juttu. Eipä häneltä hirveästi asioita kysytty. Ajattelin kyllä laittaa terveydenhuoltoon palautetta, että eikö asiakkuus olisi hyvä olla äidin...
  9. M

Helmikuiset 2019

Siellä se pienokainen köllötteli vatsassa ja heilutteli jalkojaan <3 Olipa huikea nähdä hänet, asiat vihdoin todellistuivat. Mies on edelleen kiukuttelutuulella, yritän antaa asian olla ettei tule riitaa. Harmi, että tästä ei nyt oikein yhdessä voi iloita. Iloitsen itsekseni.
  10. M

Helmikuiset 2019

Me ei käyty varhaisultrassa eli tää huominen on eka. Hullua tosiaan, etten tiedä edes onko siellä vatsassa mitään elävää ja oikeassa paikassa ja montako jne. Huomenna selviää! Olin just kaverien ja heidän 1,5-vuotiaan kanssa ulkona, oli kyl lapsella aika hurja meininki. Siis kova meno päällä...
  11. M

Helmikuiset 2019

Tää odottaminen on tuskastuttavaa! Alunperin piti mennä jo eilen ultraan, mutta miehelle tuli työmatka ja jouduttiin siirtämään. Kerrotaan varmaan tässä lähipäivinä sitten, kun nähdään ultrassa, että siellä toivottavasti on sitä, mitä toivotaankin :) Vähän kyllä jännittää, koska molempien...
  12. M

Helmikuiset 2019

Onpa täällä hiljaista. Oletteko kaikki fb-ryhmissä turisemassa? Katsotaan jos huomenna uskaltaisi itsekin liittyä ultran jälkeen. Ei olla vielä kerrottu kenellekään, jännittää sekin tosi paljon! Onneksi sit ei tarvii enää keksiä syitä, miksi ei syö fetasalaattia tai kilistele skumppamaljoja...
  13. M

Helmikuiset 2019

Onko jollain muuten jo kokemusta, tehdäänkö Helsingissä (Bulevardilla) tuo NP-ultra sisäkautta vai vatsalta? Ilmeisesti molempia tapoja on.
  14. M

Helmikuiset 2019

Rv 12+0 tänään. Eilen sain ihan hirveän raivokohtauksen miehelle. Huusin pää punaisena ja itsekin järkytyin. Onneksi luin illalla netistä, että näitäkin voi olla hormoneista johtuen. Anna mun kaikki kestää Olo alkaa vihdoin olla fyysisesti parempi, henkisesti edelleen kamppailen masentuneen...
  15. M

Helmikuiset 2019

Mulla on veto ihan poissa enkä mitään jaksais. Onneksi oon lomalla. Kuvottaa ihan jatkuvasti ja pyörryttää. Huomenna labrat, selviää sit onko esim. hemoglobiini ja kilpparit ok (sairastan vajaatoimintaa). En millään malttaisi odottaa ekaa ultraa, joka on 2 vkon päästä. Ja sit tänään oltiin...
  16. M

Helmikuiset 2019

No jopas ollaan samoissa, mulla kans ultra 24.7.
  17. M

Helmikuiset 2019

Joo vähän sama juttu, mies tokas et eipä hänellä isoa roolia siellä ollut. Lupas kuitenkin tulla jatkossakin aina kun mahdollista, hänellä on etätyömahdollisuus ja joustoa työajassa. Seuraava neuvola saatiin sovittua niin että molemmilla meillä on lomapäivä. Ultriin tietty tulee mukaan...
  18. M

Helmikuiset 2019

Mites muuten neuvolakäynnit, onko teillä puoliso miten mukana? Nyt ekalla kertaa me oltiin molemmat, mutta mietin, miten jatkossa.
  19. M

Helmikuiset 2019

Heippa taas! Eka neuvola takana ja ens viikolla verikokeeseen. En malttaisi odottaa ultraa, joka on heinäkuun vikalla viikolla. Väsymys on aivan järkyttävää, mitään en jaksais. Paino noussut pari kiloa ja turvottaa, olo siis tosi kömpelö. Hiljalleen alkaa tulla onnellinen olo tästä vauva-asiasta...
  20. M

Helmikuiset 2019

Juuri näin! Facebookissa omalla nimellä ja naamalla esiintyminen on eri asia kuin nimimerkillä. Minulle se on iso kynnys enkä ennen ekaa ultraa halua ns. astua julkisuuteen tän asian kanssa.

Yhteistyössä