Hakutulokset

1. L

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Moikka taas pitkästäaikaa. Mä käyn kanssa parin päivän välein lukemassa, mut oon niin saamaton, et en saa kirjoitettua vaik olis kyl aikausein jotai asiaakin tai kommentoitavaa. Kiva idea oli laittaa syntyneet tollee heti alkuun, saa heti tehtyä tilannekatsauksen :) Onnea kuuttis ihan...
  2. L

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

Hyppy Ihan järkyttävän epäammatillinen lääkäri on teillä ollut. Oon pahoillani teidän puolesta, enkä voi käsittää kuin tommonen ääliö saa toimia lääkärinä!!!!! Neiti Sulla oli hyvä esimerkki tosta pullosyömisestä. Ihanan empaattinen kätilö. Ei kai kokeilemisesta mitään haittaa ole ja teidän...
  3. L

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Blanco :hug: Todella kurjaa, että olet joutunut osastolle makaamaan ja niin pitkäksi aikaa. Vaikka mitäpä sitä ei tekisi pienen hyvinvoinnin takia. Vaikutat kyllä mahtavan positiiviseltä :) Ja sun vauva on jo hyvän kokoinen onneksi. Kamalan paljon jaksamista makoiluun ja toivotaan, että vauva...
  4. L

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Hauskaa vappua kaikille :) Ajatella, että on jo toukokuu! Enää 3kk meidän kuuhun. Tai musta kyllä aika usein tuntuu, että se on vielä 3kk ku maha on nyt jo niin valtava, että tuntemattomat ihmisetkin kyselee millon tää syntyy ja on ihan hämmästyneitä ku sanon, että elokuussa :D huikkis ja...
  5. L

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Vauva 10: Meillä taas ei ole sanottu mitään siitä pitääkö rakon olla tyhjä vai täynnä. Mutta ei sen ainakaan tyhjä ole tarvinnut olla, sillä molemmilla kerroilla mulla siellä on kyllä ollu tavaraa :) eikä mitään ole haitannut. Totinen torvensoittaja Aika tylyä kohtelua sun esimiehen taholta...
  6. L

Odottajat Turku + lähialueet!

Hei vaan..mä ilmottautuisin kanssa mukaan..oon vähän kaipaillutkin tänne tämmöistä oman alueen ketjua. Olis kiva joskus vaikka nähdä muita äitejä ja suht samanikäisiä lapsia ku omat sit on. Oon nyt reilut kaksi vuotta asunut Turussa. Miehen perässä minäkin tänne oon muuttanu ja sit täällä on...
  7. L

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

moikkamoi en muista kerroinko omasta rakenneultrasta..en varmaan..Oli siis jo pari viikkoa sitten. Alko olla niin samoja oireita ku esikoisestakin joka siis on poika, että mun vahva tyttöolo oli jo alkanu vähän muuttua. Mut tyttöä meille kyllä luvattiin. Oli sit pakko hankkia tietty muutamia...
  8. L

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Heipähei.. Lähinnä tulin Miuskille kommentoimaan...ainakin minä olisin ihan innostunut tapaamisesta jossain vaiheessa. Noi kutsut kuulosti kivalta idealta, oot vissiin tosi puuhakas ku tuntuu, että sulla on aika paljon noita projekteja. Itse olen muuttanut Turkuun itä-suomesta joten en sieltä...
  9. L

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Heippa pitkästä aikaa.. Aika menee ihan älytöntä vauhtia..ajatella että on jo maaliskuu! Meneeköhän raskaudet aina toinen toistaan nopeemmin? Musta ainakin tuntuu että tää raskaus on mennyt ihan hurjaa vauhtia. Liikunnasta Mä käyn edelleen samoissa jumpissa (paitsi yhdessä kaikkein...
  10. L

Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Heips..Itse olen näillä näkymin tulossa vasta lauantaina messuille, joten silloin kävis parhaiten. Ajalla ei kyllä ole väliä. Se aamupäivä on ihan hyvä ajankohta. Toivottavasti löydtään päivä joka sopii mahdollisimman monelle :)
  11. L

**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

syysmyrsky :'( Olen ihan hirveän pahoillani. Ihan sydän jätti pari lyöntiä välistä, oli niin järkyttäviä uutisia. Iso halaus sinulle. Toivon oikein paljon voimia, että jaksat vaikeana aikana. Olen tosi surullinen teidän puolestanne. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan mitään noin kamalaa! :'(
  12. L

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Heipähei taas. wiiwuska jännää..varmaan kivaa päästä hommiin odottelun jälkeen ja kohtapian nyytti sylissä. SARIE Esikoinen synty 16.9 ja siellä odotteluosastolla olin 5 päivää ennen ku tyyppi suostui tulemaan ulos. Ei hän suvainnut syntyä monen päivän käynnistyksestä huolimatta...
  13. L

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

voi Manzu parka...kurjaa kun joudut päiväkausia kärvistelemään tuollaisten mystisten kipujen kanssa eikä kukaan tiedä mistä johtuu. Eikä voi ottaa kun panadolia..mites panacod ootko sitä kokeillu? Vaikka joillekkin se ei sovi kai yhtään, menee pää ihan pökerryksiin. Toivottavasti syy selviää ja...
  14. L

Surullisia uutisia tullut tänne.... Ensinnäkin todella suuret osanottoni; johnu, toiveilija ja neljäskö Ei löydy sanoja millä voisin lohduttaa, eikä se varmasti auta, mutta iso halaus kuitenkin. Olen todella pahoillani puolestanne :'( Pahoittelut myös vauva-10 niin surullista. Paljon...
  15. L

Heips taas.. Raitis: Katoin kanssa sen trailerin ja haluaisin tosi kovasti nähdä koko pätkän. Piti kaivaa se vauva-lehti esiin missä olitte sillon kesällä. Upeaa, että haluatte jakaa noin henkilökohtaisen asian kaikkien kanssa. Tiedän, että monet eivät halua. Silti annatte monia koskettavalle...
  16. L

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Onnittelemaan tulin: DD mahtavaa ja salainen toive ja mirage! Onnea hirveästi. Teillä on tullu nyt paljon plussia tänne :) Aina välillä käyn täällä kattomassa ja toivon kovasti, että odotuspuolelle pian pääsisitte. lyyli 11+3
  17. L

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Heips..mäkin ängen tänne ku täällä on tuttuja. Toinen olis tulossa La 11.08 esikoinen on 09/09 ja tyksiin pitäs mennä synnyttämään.. Tosi nopeesti menny aika ku esikoisen odotukseen vertaa. Ei kai sitä niin tarkkaa ehdi joka asiaa pohtia ku jatkuvasti pitäis olla touhuamassa taaperoikäisen...
  18. L

Raitapaitainen; Tosi ihailtava asenne sulla kyllä. Se laulu mitä kuuntelit on tosi liikuttava. Tulee kyllä usein tippa linssiin ku sen kuulen. Paljon voimia suruun ja aurinkoista ja helppoa raskautta sulle. leppis Suuri halaus sinne. Oon pahoillani teidän puolesta. Kamalaa tuollainen. Kaikkea...
  19. L

Moi taas pitkästä aikaa..Te ootte kyllä niin ahkeria kirjottelijoita, että ei millään ite pysy perässä. Oon kyllä käyny melkee jokapäivä lukemassa. eveliina todella iso halaus sulle. Varmasti ihan kamala huoli ja epätietoisuus. Mutta voihan se olla, että olis vaan katkennu joku verisuoni...
  20. L

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Hei pitkästä aikaa taas.. en ole saanut aikaiseksi kirjottaa aikoihin. Mut suurinpiirtein kaiken oon ehtiny lukea. Elokuussa näköjään olis tulossa paljon vauvoja. Hemari mulle voi pistää tiedot; 26v, toinen tulossa ja TYKS olis sairaala. totinen torvensoittaja Housut kyllä inhottavasti...

Yhteistyössä