Hakutulokset

1. L

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Kultakimpale; kamalan surullista...oon tosi pahoillani puolestasi. Kunpa kenenkään ei tarvitsisi kokea tuollaista:'( Voimia! Mun on kanssa ollu pakko testata että viiva on vahvistunut testissä. Tänään oli jo vahvempi kun kontrolliviiva ja tuli siihen samantien ku testi kastui, että kai se...
  2. L

Kultakimpale: toivottavasti se olis ihan harmitonta vuotoa, jotkut vuotaa kuulemma paljonkin ja silti syntyy terve vauva. Sydän alkaa lyömään kai vasta rv 6 muistan jostain lukeneeni. Muille epätietoisuuden kanssa eläville myös iso halaus ja voimia. Toivon sydämestäni, että saatte hyviä uutisia...
  3. L

Heippa kaikille :wave: Ilmottautuisin myös mukaan ketjuun. Täällä näyttääkin olevan jo hirmuinen määrä porukkaa ja vielä on varmaan paljon tulijoita. Plussasin itseasiassa jo viikko sitten kaupan halpistestillä ja sen jälkeen on viiva vielä vahvistunut. En vaan uskaltanut mukaan vielä tulla...
  4. L

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Ai niin, meinas ihan unohtua.. Tervetuloa kuuttis :wave:
  5. L

Tää on ihana palsta, oon jääny ihan koukkuun tänne ku täältä saa aina kannustusta ja rohkaisua. Ja tänne voi vuodattaa ja hehkuttaa heti kaikki sellaset asiat mitä ei kehtaa missään muualla ääneen huudella :) kiitos siitä teille. salainen toive oon kuullu et ovistesti vois näyttää raskauden...
  6. L

onnenkipuna kiitos..toivotaan, että on todellinen plussa ja jatkaa vahvistumista. Testaa ihmeessä ku sulla on jo noin hyvät päivätkin :D mä yllytän täällä! Jännät päivät monella nyt menossa...puhallan hurjat loppukuun plussapuhurit tänne :whistle:
  7. L

Jimii kiitos :) Juu mulla on ollu muistaakseni kaikki aikaisemmat kierrot sellasia, että oon löytäny kaikki mahdolliset oireet; väsymystä, etovaa oloa yms. Nyt ei kyllä ole kumpaakaan edellämainittua. Kai sitä kuvittelee samoja oireita itselleen ku esikoisesta, vaikka sillon väsymys ja...
  8. L

Huomenia.. Kiitos hemari ja salainen toive kannustuksesta. Itseasiassa mä muistin, että sulla hemari oli kanssa ovistesti plussa ennen r-testi plussaa ja siks eilen pikkasen toiveet heräs :) Mä tosiaan en sit mahtanut itselleni mitään ja siitä eilisestä ovistestin plussasta hämmentyneenä tein...
  9. L

Voi ei Jerenah :hug: oon todella pahoillani sun puolesta... surullista tuollainen. Täällä ei edelleenkään imeempiä oireita ole. Jotain pientä niinku aina jännäillessä. Tosin tein hetken mielijohteesta ovistestin joka oli positiivinen, testiviiva vahvempi ku kontroliviiva, outoa! No kiva...
  10. L

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Hei taas kaikille :wave: Täällä kans menossa tää piiiiitkänpitkä viikko ennen menkkoja joita toivottavasti ei tulisi! Eipä juuri mitään oireita ole ilmaantunut. Tähän asti aina niitä itselleni olen taidokkaasti kehitellyt, mutta nyt oon onnistunut olemaan tosi rauhallinen, vähänkö oon ylpeä...

Yhteistyössä