Hakutulokset

1. V

Letrozol & ovulaatio

@Anzeliina , meillekin sanottiin että se n. kolme letrokiertoa katsotaan ja sitten jo inseminaatio. Täällä alkaa olla ovulaatio käsillä. En ole tikuttanut, en ottanut testejä ollenkaan mukaan kun ollaan reissussa, mutta paikat alkaa olla niin kosteat.. Ehkä huomenna tai perjantaina ovis. Ollaan...
  2. V

Letrozol & ovulaatio

@henttis , onpa kurjaa ettei letroista ollut mitään hyötyä. On pitkä aika odottaa aina seuraavaan kiertoon. :poop: Minä näen joka puolella raskaana olevia tai vaunujen kanssa liikkuvia ja se ahdistaa välillä. Tutuissa ei (onneksi) nyt ole raskaana olevia, mutta tiedän kyllä työn kautta monia...
  3. V

Letrozol & ovulaatio

Hyvä @Anustiini , upeaa tahtia olet saanut painoa pois! Mitä olet tehnyt? Minä olen yrittänyt nyt vähentää herkkujen syöntiä ja lisätä liikuntaa. Kasviksia olen myös lisännyt entisestään ruokavalioon ja hedelmiä olen syönyt enemmän. Toivotaan, et pitkässäjuoksussa rupeais sitten näkymään...
  4. V

Letrozol & ovulaatio

Heippa! Lueskelin tämän ketjun läpi viime viikolla, kun etsin tukea omaan tilanteeseen. Silloin en vielä kirjoitellut, mutta nyt ajattelin kun ketju on virkistynyt uudelleen! :D Minulla nyt toinen letro-kierto menossa. Kolmas lapsi toiveissa ja ensimmäistä kertaa ongelmia. Ylipainoa on ja...
  5. V

.

Onnea @Appelsiiniomena!
  6. V

.

@Wintersun , en löydä sanoja tilanteeseesi. :poop::cry: Hurjasti tsemppiä, peukut pystyssä paranemisen puolesta! Onnea @Marlen ja @kindermaxi. Mulle voi päivittää huomiselle kp 3. Kyllä tuli toissailtana iso itku. Oli niin kovat odotukset kun letrojen ansiosta oli niin hyvä ovis. Luteaalivaihe...
  7. V

.

@Sarianne81 , paljon onnea plussasta! @W.we , kyllä näen jotain, vaikken omista viivalaseja. @StellaMom , minä sain keskenmenon vuosi sitten marraskuussa. Olin just ehtinyt varaamaan neuvolan ja jouduin sen perumaan. Sanoin, että toivottavasti voin soittaa sinulle pian uudelleen ja varata uuden...
  8. V

.

@Maya123 , valtava tsemppihali sinne. Epäreilua.:cry: @Marlen , onnea odotukseesi! :love: Viimeset piinapäivät menossa, keskiviikkona pitäisi hanojen aueta. On ollu nippailuja ja dpo8-9 hirveet ilmavaivat, dpo9 lähtien ummetusta, tänään dpo 11 tuli lenkillä närästys ja se on jatkunu koko...
  9. V

.

Olipa ihana lukea heti aamusta plussauutisia. Onnea @Lllariel!
  10. V

.

Wau mitkä viivat @pillipöllö ! Onnea niin sulle kuin muillekin plussanneille! @Wintersun , sitä varten täällä ollaan, että tänne voi purkaa niin ilot kuin surut. Ja sinä olet kyllä todella paljon levittänyt täällä positiivista tsemppihenkeä! Plaah, piinaviikko sujuu toooooosi hitaasti. On...
  11. V

.

@Sarianne81 , kyyneleet tuli silmiin kuin luin sinun jäähyväisistä. Vaikka oman isän kuolemasta on jo 4 vuotta, niin edelleen se nostaa tunteet pintaan ja tuli kyllä elävästi mieleen meidän viimeinen kohtaaminen. On sinulla ollut kyllä rankka päivä! :(Tsemppiä! @Nelly31 , kyllä näyttäis olevan...
  12. V

.

@Siltsu, synttärionnea ja mukavia juhlia! :) Minäkin olen jo monessa kierrossa päättänyt testata vasta kun menkat myöhässä, mutta sitten kun koittaa dpo10, niin oon aina sortunu. No kun muutkin! :LOL: Ja kun tuo aikakin kuluu niin hitaasti.. @Alinah92, mikä siellä tilanne? Eihän oo menkat alkanu?
  13. V

.

Onnea @pillipöllö !!
  14. V

.

@Wintersun, toivottavasti et joudu samaan toimenpiteeseen enää koskaan! Nyt erityistsempit @Wintersun teille, kuten myös teille @W.we. Olette joutuneet odottamaan jo kohtuuttoman kauan. @Ilonetsijä ja @StellaMom , ihanat miehet teillä! :LOL: Toivottavasti ovat vauvakuiskaajia. Letroista...
  15. V

.

@Miina- Olipas kurja kuulla, että teillä on noin pahoin keskusteluyhteys katkennut. Muistanko väärin vai eikös ollut niin, ettei ne teidän tulokset ihan toivottomat olleet kuitenkaan? Onko teille tulossa vielä jatkokäyntejä tai seurataanko tilannetta jotenkin? On niin monia joilla suunnilleen...
  16. V

.

:LOL: Havahduin viime yönä unesta johonkin vatsassa tuntuneeseen tuntemukseen ja ajattelin "no nyt se tapahtui". :LOL: En sitten tiedä kuvittelinko tunteneeni oviksen vai hedelmöittymisen. Harmi vaan ettei ollu kumpikaan. Tänään kuitenkin huimaa vauhtia tummeni viivat ovistestissä. Ylin on klo...
  17. V

.

@iK lupaavalta vaikuttaa! (y) Naistenpolilla käyty. Mä en kestä, kun se gyne ja kätilö on niin ihania (oli nyt samat kuin viimeksi). Hyvä etten itkemään ruennu, kun ne on niin lämpimiä ja tsemppaavia, nytkin gyne toivotti onnea matkaan! Molemmista munasarjoista löytyi 15-17mm kokoinen munasolu...
  18. V

.

@Wintersun, tsemppiä! Täällä peukut pystyssä, että tämä olisi nyt viimeinen operaatio sulle tuon asian takia. Koita kestää! Tervetuloa uusille ja onnea yritykseen! Piinailijoita onkin tosiaan nyt paljon, pitkää pinnaa teille ja tsemppiä! Perästä tullaan.. Muutamalla alkanut uusi kiertokin...
  19. V

.

@kathii , :cry: olen todella pahoillani puolestasi. Voimia! @poreilevalimu , paljon onnea! Toivottavasti sinun raskaus sujuu hyvin. Pahoittelut teille uuteen kiertoon joutuneille! @Persikka123 , minun kutsussa luki että aika on varattu sinulle ja puolisollesi. Luultiin, että vain minua...
  20. V

.

@Sarianne81 , valtavan suuri halaus, osanotto ja voimia! <3 Tiedän miten pahalta tuntuu, minun isä kuoli 10pv kuopuksen syntymän jälkeen ja olin aina ollut isin tyttöjä. Tsemppiä! @Miina- , voimia myös sinulle. Kp3 ja letrot aloitettu sekä syysloma. Jeah.

Yhteistyössä