Hei, ja tervetuloa vuuti!
Mäkin oon kahlannut netistä läpi kaikki tähän aiheeseen liittyvät keskustelut ja harmitellut kun mistään en ole löytänyt tuoreita keskusteluja. Ihanaa, että saatiin nyt porukalla heräteltyä sellainen
Anzeliina, tosi harmillista, ettei teillä vielä tärpännyt. Mutta tosiaan tärkeintä on saada kierto ja ovulaatio pelaamaan, ja kenties jo tässä kierrossa käy parempi tuuri! Mulla on nyt kp5, joten ihan peräkanaa mennään. Voidaan vertailla tuntemuksia
Henttis, täällä on sormet ristissä, että kontrolliultrassa näkyisi hyvin kasvanut follikkeli! Ihanaa, että teille on sattunut nyt ymmärtäväinen lääkäri.
Vuuti, ihanaa, että sinulla on käynyt parempi tuuri lääkärin kanssa. Kyllä tsemppaava ja kannustava gyne ajaa paljon parempiin tuloksiin kuin tylyttävä ja ilkeä. Sulla on kanssa kierto suunnilleen samassa kohtaa kun mulla ja Anzeliinalla
päästään yhdessä jännäämään!
Itse kyllä kovasti ihmettelin tätä gyneä jolla kävin, sillä kun omaa rahaa lyö pöytään niin luulisi palvelunkin olevan vähän parempaa. Odotin kommenttia painostani sillä tiedän kyllä riskeistä, ja olin valmis juttelemaan asiasta ja kertomaan tilanteestani. Sitä en odottanut, että yksityinen gyne voisi olla niin inhottava.
Jos siitä jotain positiivista haetaan, niin kun olin saanut kasattua itseni itkemisen jälkeen olen saanut laihdutukseen aivan uutta puhtia näyttämisenhalusta. Aiemmin paino putosi suunnilleen puoli kiloa viikossa-tahdilla, nyt kahdessa viikossa on lähtenyt yli 3 kiloa.
Kovasti jännittää tuleeko ovulaatiota, ja toisaalta se kypsyykö follikkeleita älytön määrä. Ultraamatta aion kuitenkin mennä, sillä tuon kauhukokemuksen jälkeen en halua enää tuhlata rahojani yksityiselle