Hakutulokset

1. V

.

Kp 1 Ei tunnu missään, tähän on nyt jo tottunut, alkoi yk kakskyt ja jotain. Ylihuomenna letrot käyttöön ovista tukemaan ja huomenna soitan naisten polille ja tilaan ultra-ajan n. kp 12.
  2. V

.

@Wintersun , lämpimät ajatukset ovat luonasi. Toivottavasti tämä hoito jäisi viimeiseksi ja saisit sen jälkeen terveen paperit! Voimia! :love: @Naissoturi , meillä oli normaaleja 2% ja gyne sanoi että se on ihan hyvä (muut ovat kenopäitä tai kaksihäntäisiä). Gynen ja netin mukaan tuo arvo on...
  3. V

.

Tsemppiä huomiselle @Alinah92! Onnittelut kosinnasta @Sennay ! Pahoittelut @StellaMom ja @Siltsu , onnea uuteen kiertoon! Täällä finnejä leuassa ja monta päivää ollut arat rinnat. Perjantaina pitäis alkaa menkat, ei oo minkäänlaista tunnetta raskautumisesta.
  4. V

.

Pahoittelut @Bubble92 ! @Siltsu, minäkin näen jotain vaikka mulla ei oo viivalasit! Toivottavasti vahvistuisi. @Rosmariini86 ,tervetuloa! Meillä haaveillaan toisesta yhteisestä, mulle olisi kolmas.
  5. V

.

Voimia @Miina- ja @iK! @Sarianne81 , kyllä siinä punaista näkyy! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. :) @Alinah92 , hyvä että sait vapaapäivän, saat rauhassa aamun valmistautua. Peukut pystyssä, toivon todella että nyt on teidän vuoro ja kaikki menee niin kuin pitää!(y)
  6. V

.

@janskusdff , voimahalaus täältä. Paljon olette joutuneet kestämään. Kunpa seuraava tärppäisi pian ja sujui ongelmitta. Tsemppiä! @Miina- , tosi harmi. Onnea uuteen kiertoon! Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille! Täällä dpo6 ja tuli taas ovisliman tyyppistä kerran pyyhkiessä. Ja...
  7. V

.

Naisten polilla käyty, eikä löytynyt mitään syytä miksi raskaus ei voisi alkaa. Gyne oli ihana ja empaattinen, todella toiveikas oli meidän suhteen, eikä saarnannu ylipainosta vaan totesi että yritä pienillä muutoksilla ha jospa tästä saisit nyt motivaatiota painonpudotukseen. Sain avuksi...
  8. V

.

@Tiinaliina1 , vautsi mitkä viivat! Onnea odotukseen. @iK (muistankohan väärin nimen kun ei tägää), tsemppiä stressin keskelle! Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin. Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Minä en osaa sanoa ovisoireista oikein mitään...
  9. V

.

@Wintersun , kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti päivänvalo löytäisi viimein teidän risukasaan! :love: @Haavejuttu , kun 24-vuotiaana aloitimme esikoisen yrityksen, olin ensimmäisten yrityskiertojen jälkeen todella helpottunut kun menkat alkoikin, olin suorastaan kauhuissaan ne viimeiset...
  10. V

.

@Tiinaliina1 , minäkin näin ihan selvästi punaisen haamun, vaikka yleensä en näe jos on hyvin haalea ja joku sanoo näkevänsä! Toivottavasti vahvistuisi.(y) Onnittelut viime päivinä plussan saaneille, nimimerkkejä en enää muista! @Alinah92 , kiva kuulla sinusta taas. Tsemppiä hoitoihin...

Yhteistyössä