Hakutulokset

1. H

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Koskas noi kelan paprut oikeen pitikään viimeistään lähettää? Oon ihan unohtanu koko paprut...missähän nekin on. Vauvan vaatteista, kyllähän niitä jonkin verran kuluu, mutta luulenpa että usein niitä on ennemminkin liian paljon kuin vähän. Meillä esikko oli kova puklailemaan, eli vaatetta sai...
  2. H

Korallille ja perheelle isot tsempitykset :hug: Tovotaan et kaikki on kuitenkin hyvin. Ja mikä lääkäri sulla on ollu! Vihaksi pistää tommonen :kieh: Mun mielestä kaikille lääkäreiksi valmistuville pitäis tehdä jotkut sosiaalisien taitojen testit. lyyli kiva kuulla että teillä voidaan jo...
  3. H

Voi Blanco, paljon voimia sinne makailuun! Tosi kurjaa, että nyt jo joku meistä joutuu makailemaan :( Pääasia kuitenkin että vauvalla on kaikki hyvin ja oot nyt hyvissä käsissä. Parempi se on siellä olla jos vauva vaikka päättääkin syntyä paljon etuajassa. Halit vielä :hug: Siiruska mitä...
  4. H

neljäskölle onnittelut uudesta raskaudesta :) (.) neuvolalääkäri takana. vauva perätilassa paineet 104/67 (mut syke 92!! mulla normisti joku 55 leposyke) protskut plussalla (taas) painoa 350/viikko (nyt 6kg lähtöpainoon lisää) vauvan syke 145 liikkeet ++ niin ja kohdunsuu oli vähän...
  5. H

Kiitos uudesta pinosta! Ja kiitos kyselystä, täällä meni päivä samaa rataa ku eilen. Aamulla oli tosin vaan 37,5 kuumetta, mut sit päivällä nousi taas yli 39 eikä sieltä laskenu vaikka kuinka lääkitsin :( Iho on edelleen harmaa ja illalla oksensi vielä mahan tyhjäksi just yskänlääkkeen...
  6. H

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Raitis kyllä mä sit ihan oikeen määrän oon antanu. 2ml 2 kertaa vuorokaudessa. Tuo tytsy painaa sen 10kg, vähän alle. Täytyy huomenna antaa sit paracetamolia lisäksi. Miuski mäkään en oo huolissani nesteensaannista, kun pitkin päivää saan vaihtaa housuja ku ei mikään vaippa pidä (pitkään...
  7. H

Raitis joo, pronaxenia. Saatiin se lääkäristä kun tytsy oli vuoden ikänen, ja nyt siis 1,5 ja mietin et onkohan tossa annostuksessa jotain vikaa kun koko päivänä kuume ei laskenu alle 39,2:n :( Mut hei hyvä tietää et voin sen lisäks antaa paraetamolia! Sitä mietinkin et voiko niitä yhdistää, mut...
  8. H

Hyvää vappua kaikille! Meidän vappu menee suunnitelmista poiketen kotona, kun esikoisella nousi eilen ekaa kertaa elämänsä aikana kuume ja heti oli 39,5 astetta. Tänään aamulämpö oli 38,2. Annoin lääkettä, ja nyt kun mittasin puoli tuntia sitten niin oli 39,3 :( Enkä voi antaa lääkettä kun...
  9. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Jahas, taitaa vappusuunnitelmat mennä uusiksi. Esikolle nousi ekaa kertaa elämänsä aikana kuume, ja heti mittari näytti komeat 39,5 astetta. Eli ei huomenna kylpylään. Höh. Tytsy olis niin tykänny. Kotioleilua siis.
  10. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Huh, painoa on tännekin kertyny! äsken kävin vaa'alla (kylläkin heti ruokailun jälkeen ja maha ei oo toiminu pariin päivään :kieh:) ja näytti et olis tullu jo 6,8kg :O ! Jaiks! Kyllä taitaa 70kg mennä rikki tällä kertaa...tuntuu niin isolta. Vois tietty nyt vähän ruveta kattoo mitä suusta alas...

Yhteistyössä