Hakutulokset

1. H

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

ai niin ja kirppistelyä harrastetaan täällä tosi ahkeraan :) Esikoisenkin vaatteet on varmaan 90% kirpparilta. Nyt alkaa olla vaikeeta löytää yli 80cm vaatteita, jotka olis täysin ehjiä ja puhtaita. Mut noita pieniä löytää hyvin. Ja on ihanaa kierrellä kirppiksiä ja tehdä löytöjä :)
  2. H

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

kiitos uudesta pinosta :) Kesäkuu jo... näin se aika menee. afi-lukemasta en ole kuulutkaan. miimii10 mulla on just tota ollu jo viikolta 16 asti. Kävin lääkärissäkin sen takia. Tosi inhottavan tuntusta, tuntuu kuin koko alapää putoisi. Lääkäri sanoi että johtuu siitä kun kudokset antaa...
  3. H

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Hyppy vihaksi pistää tommonen lääkäri :stick: Palautetta menemään vaan. Kestoja täällä käytetään esikoisella ja myös tulevalla sitten. En ole fanaatikko, joskus käytän myös kertiksiä. Ja esikolla ainakin ihan aluksi meni kertiksiä kun oli niin pikkuruinen että reidestä tuli aina kakat pihalle...
  4. H

Koralli meillä noissa cobrissa on antennit, eli on ihan kuin vanhanajan puhelimien näköiset. Taitaa siis olla vähän eri malli kyseessä. Mut siis toimii niin, että kun nyt tuo tytsy herää ja sanoo vaikka "äiti", niin kuulen sen kun linja menee päälle ja kuuluu "ti" :) Eli siis ehkä puolen...
  5. H

majj kiitos rohkaisusta :) Tytsy on nyt kohta 1v8kk, eli n. 1v10kk kun kakkonen syntyy. En oikein tiedä mikä tohon pottailuun nyt on tullu. Niin hyvin sujui puolen vuoden ajan, mut nyt totaali lakko yhtäkkiä. Ja peppu on sen näköinenkin... Kun ei tosiaan moneen moneen kuukauteen kakannu...
  6. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Kätilöistä on puhuttu, en mäkään muista että kätilö olis tullu puhumaan synnytyksestä jälkikäteen. Ehkä jossain välissä joku kysyi että onko jotain kysyttävää, mut ei kyllä mitään sen ihmeempää. Ja aika huonot laput sain mukaani synnäriltä, puutteelliset tiedot niissä oli vähän kaikesta. No, ei...
  7. H

Kirppiina meillä on itkuhälyttiminä Cobran radiopuhelimet ja oon kyllä tykänny tosi paljon. Katseltiin aika paljon itkuhälyttimiä sillon kun esikoista odotettiin ja huomasin, että tosi monet ns. tavalliset hälyttimet on sellasia mitä ei voi viedä pakkaseen. Haluttiin johdottomat jokasään...
  8. H

synnytystä en ole kauheasti miettinyt. Esikoinen syntyi aika nopeasti (7h45min) ja vähän jännittää millä vauhdilla tää toinen tulee että ehtiikö mun vanhemmat tulemaan esikoisen hoitajiksi Turusta Helsinkiin. Toisaalta toivon et olis yhtä nopee synnytys :) Neuvolassa käyty tänään. paino...
  9. H

majj tännekin iltapahoinvointi tullu takasin... oon nyt sit ottanu tavaksi syödä jotain pientä vielä tuntia paria ennen iltapalaa, niin pahoinvointi pysyy kurissa. Niin ja närästys on täälläkin jokapäiväistä. Mua ei kans ikinä närästä, raskausaikana vaan. perhevalmennus täällä tarjotaan...
  10. H

painoa on tänne tullu n.7 kg, pikkusen on turvotusta mukana. Lähtö bmi tasan 20. maitoa tulee täälläkin jo. Hassua, et esikosta tuli raskausaikana vain sitä keltaista esimaitoa, mut nyt tulee välillä ihan oikeaa valkoistakin! Ei siis mitenkään valumalla tule, mut tippoja joskus suihkussa...
  11. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Talvicci maha on tällä kertaa levinny kyllä myös vähän sivulle, mut ei niin paljon että näkyis takaa. Eli ei näy takaa, niinku ei esikostakaan :) Muuten tää maha on ihan jättiläinen verrattuna esikkoon ja paljon myös ylempänä. Sf-mitta menee nyt keskikäyrän yläpuolella, kun esikosta meni just ja...
  12. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Voi Talvicci tota sun mahaa :) Aivan ihana! Ja oli muuten saman mallinen esikoisesta, suoraan eteenpäin :) Tässä omani tältä päivältä eli 30+0 hemari ja helmiäinen 30+0
  13. H

Täältäkin pakko tulla poksumaan :) Ja kuvan kera. Pikaisesti vaan, kun esikoinen taas kipeenä... hemari ja helmiäinen 30+0 POKS :)
  14. H

Ai niin toi kohdunsuun tilanne unohtu eilen, eli kolmisen viikkoa sitten rv 27+3 oli vähän pehmennyt, mut pisti korttiin et kiinteä, ulkosuu auki ja pituus <2cm. Kuulemma ihan hyvä toissynnyttäjälle. Kiitos raitis :) En mä nyt tosiasiassa usko että ulkopuolisille näytänkään ihan...
  15. H

Kateutta on täällä vähän sellaisia kohtaan, jotka saa kokea sitä raskauden ihanuutta. Siis saa olla ilman isompia vaivoja jne. Mulla esikoisen odotus oli just sitä, ihanaa kukoistavaa aika, enkä ikinä olis uskonu että raskausaika voi olla näin raskasta. Hävettää olla näin rapakunnossa...
  16. H

Talvicci istukan paikkahan voi muuttua np-ultrasta vielä :) Eli voi hyvin olla että on ollu takaseinässä sillon ja nyt onki etuseinässä. Mullakin etuseinässä istukka, ja on tosi hassua kuinka paljon se vaikuttaa noihin liikkeisiin. Siis verrattuna esikkoon liikkeet on aivan eri tuntuisia...
  17. H

Onpas tekstiä taas tullu parissa päivässä :) Mulla oli pääsykokeet eilen ja kyllä oli vaikeaa istua paikallaan pari tuntia... Hiki siinä tuli ja koko ajan jouduin vaihtamaan asentoa. Sain onneks pitää tyynyn selän takana :) Valvoja vilkas mun mahaa ja anto luvan. Siellä kun ei saa olla...
  18. H

G: Olettamuksia odotusajasta, synnytyksestä ja imetyksestä, jotka eivät SINUN kohdallasi pitäneet paikkaansa?

Epiduraalin laitto sattuu - ei tuntunu kyllä missään, en huomannut mitään kun se laitettiin Nuorella äidillä on vähemmän raskausvaivoja - ekassa raskaudessa näin oli, juoksin lenkkiä vielä 40+0, mut tää toka raskaus... en edes jaksa enää valittaa. Kaikki päin mäntyä. Raskausarpia tulee...
  19. H

onnea viiva ja wau mikä tytsy =) 50cm vaatteet suoraan kiertoon ;)
  20. H

ai niin ja hyppy ihana masu :heart:

Yhteistyössä