Hakutulokset

1. M

Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

Mut ei nää väitteet oikeasti ole hirveän vakuuttavia, vaikka saisinkin kumoavia vastauksia muutamalta. Enemmän henkilöön käymistä kuten yleensäkin täällä.
  2. M

Raiskaukset kasvussa, vika naisissa

Toimit tosi hienosti :) Häpeän noita miehiä... MUTTA onko myös niin, että naisia suojelevat, ritarilliset jne. miehet eivät ole Suomessa aivan sitä tän hetken kuuminta kamaa? Eli ehkä naisen auttaminen olisi yleisempää, jos naiset arvostaisivat auttamistaan näkyvämmin ja toivoisivat...
  3. M

Onko Salkkareiden Sanni mielestäsi kaunis?

Paljon tekee hymy ja nauru, plus suht naisellinen tyyli, vaikkei kasvonpiirteet ole mulle ihan napakymppi. Pidän myös tuollaisesta "kiltistä rock-henkisyydestä" mm. hiuksissaan, niin usein menee liian räväkäksi se. Ei nouse pääosiin överisti.
  4. M

Onko Salkkareiden Sanni mielestäsi kaunis?

On nätti, joskaan ei tyrmäävä.
  5. M

Ketkä uskoo HG:n olevan aito henkilö?

Sellainen tapa olla suomalainen nainen, josta en pidä, on heikentynyt. Tästä on kyse mun nähdäkseni. Edelleen nimittäin olen aika kriittinen naisista. Olen aivan samaa mieltä. En ole mitenkään katkera naisille, kriittisyydestäni huolimatta rakastan heitä, ja näin on aina ollut. Lähinnä en ole...
  6. M

G: Tällaisia me Mitäs nyt-palstan ihmiset olemme!

Älä suotta pyytele anteeksi, olet mitä olet :-) Ja muuten, sulle olis yks tärkeä yksityisviesti odottamassa :) Mä oon.................................... miespuolinen ja asun Etelä-Suomessa. Ja kolmissakymmenissä. Mut musta tuntuu että palstalla on niin sherlock-henkistä porukkaa että en vaan...
  7. M

Soitetaan toisillemme kappaleita artisteilta, joita kuuntelimme teini-ikäisinä

https://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw Sabrinan videon myös tiedostin... ;) Mutta olin silloin liian nuori ymmärtämään sen koko kauneutta :)
  8. M

Soitetaan toisillemme kappaleita artisteilta, joita kuuntelimme teini-ikäisinä

https://www.youtube.com/watch?v=svJvT6ruolA
  9. M

Ystävällismielisiä kysymyksiä mies1:lle

:D Ootte hauskoja! Mut nyt meen nukkumaan.
  10. M

Joo, mä yritän ainakin nähdä tissien taakse... Mutta jos ne on hyvät, niiden liike on houkuttelevaa ja joudun ansaan... :( I accidentally a woman's breasts, is this bad? Mä kuitenkin lupaan tehdä katumusharjoituksia. Echohan voisi ruoskia minut julkisesti? ;)
  11. M

No joo, laadusta voidaan olla montaa mieltä. Mutta leikkinä mukavaa. :) Taidan olla putkiaivoisuuteen tuomittu :-( "Pillupillupillu", kuten entinen työkaverini sanoi naisia tiirailtuaan eräällä kojeella.
  12. M

Enpä tiedä... En jaksa, vielä naisen käskemänä ;) laiskottaa :D Ja meen muutenkin pian nukkumaan. Joudut ehkä vain kärvistelemään ja jatkamaan enigmani parissa.
  13. M

Hämmästelen kyllä tätä saamani kiinnostuksen määrää, ja tottahan se vähän imarteleekin :) Mukavaa myös jos saan ihmiset ajattelemaan hieman. En kuitenkaan voi jakaa liikaa tietoja itsestäni täällä, arvostan niin yksityisyyttä. Mutta eiköhän multa ihan munat löydy ;)
  14. M

Pikaista apua KIITOS!

Eikös mulla ole kuitenkin suhteellisen yksinkertaista viestintää täällä? Pretty please... :-)
  15. M

Pikaista apua KIITOS!

Mutta ei hän sitä ole. Hänellä on esim. paljon hienoja ajatuksia mitä mä oon lukenut. Tulee mieleen eräs nainen yhdestä sarjasta, josta kaikki luulee että on pelkkä bimbo mutta joka onkin aika viisas vaikka on feminiini. Se on mulla tavoiteltua. Tietenkin ehkä raha-asioissa olisi hyvä...
  16. M

Pikaista apua KIITOS!

Musta osa kohtelee HG:ta pelkkänä air headina. Musta hän on silti monimutkaisempi :) Ja mulle vaan henkilökohtaisesti toimii riittävä naisellisuus meiningeissä plus järkevät näkemykset samassa ihmisessä. Tykkään siviilielämässä sellaisista. En kaiken tekemänsä ja sanomansa takana seiso kuten...
  17. M

Pikaista apua KIITOS!

18. M

Pikaista apua KIITOS!

Erikoista, minä en toisena miehenä ole niin epävarma itsestäni että kokisin uhaksi tuon. Musta on mukava saada vaikutteita kaikenikäisiltä. Viisautta on niin vauvoilla kuin vaareilla :) Jokainen ihminen on mahdollisuus oppia uutta.
  19. M

Pikaista apua KIITOS!

Suomessa ei saa hehkuttaa eikä näyttää asioita ja musta se on tosi typerää. En jaksa siitä välittää, en muistaakseni ole koskaan jaksanut. Mutta tosi monella tuo on. Ihmisten pitäis uskaltaa elää kuten itse haluavat tällaisissa asioissa, se on antoisaa ja värikästä kun saa tehdä ja olla mitä...
  20. M

Pikaista apua KIITOS!

Mäkin teen tuota usein :) Kun hallitsee kirjoittamisen niin voi herättää monenlaisia tunteita. Eräänlainen laboratorio tämä :D

Yhteistyössä