Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

mä just yritin googletella tota greippimehuhommaa, ilmeisesti sitä on tarkoitus juoda nimenomaan ennen ovulaatiota, mut onks siitä sit jotenki haittaa sen jälkeen?
  2. M

Haaveena vauva 2023

mä en nyt vielä testannut, katotaan jos maltan oikeesti sinne perjantaihin. Tänään heräsin myös silleen perusmasentuneena, että eihän tässä mitään oireitakaan näköjään ole, varmaan pari viimeistä päivää vaan kuvitellut. Mut käyn silti kurkkimassa lokakuisten ryhmää, jos tää nyt ois raskaus, ni...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Mäkin alunperin aattelin, et testailen perjantaina aikaisintaan, mutta nyt tekis mieli testata jo huomenna. Ois parhaimmillaan DPO 8, hmmm... on vaan mielestäni semmoset oireet iskeny päälle, ettei tässä muuta voi olla ku raskaus alkamassa.
  4. M

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä, hurja on ollut matka!
  5. M

Haaveena vauva 2023

oiiii, hyvältä kuulostaa! <3
  6. M

Keskenmenon jälkeinen palautuminen/uusi raskaus

Muakin kiinnostaa mitä kokemuksia ihmisillä on keskenmenon jälkeisestä raskautumisesta ja palautumisesta. Mulla ekoihin kuukautisiin meni vajaa kaksi kuukautta keskenmenon jälkeen (suurimman osan aikaa oli sitä keskenmenon jälkivuotoa, jota jo jossain vaiheessa luulin alkaneiksi kuukautisiksi)...
  7. M

Keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys

Mulla keskenmeno viime syksynä jotain viikon kymmenen paikkeilla. Munkin kokemus sairaalapuolesta positiivinen, pyysivät osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen, hommasivat oman huoneen ja meitä hoitanut sairaanhoitaja jäi ylitöihinkin, kun tyhjennys alkoi samoihin aikoihin kun hänellä olisi...
  8. M

Haaveena vauva 2023

Mä hypin tänne nyt takaisin pienen tauon jälkeen. Ja seuraa ihan rehellisen tyhmä kysymys: oon kuullut hirveesti juttuja, miten raskautuminen ei onnistu, kun sitä oikein toivoo ja yrittää ja sitten kuin taikaiskusta heti kun yrittäminen lopetetaan, raskaudutaan. Kertokaa mulle tarinoita siitä...
  9. M

Äidin kunto ja raskaus

Kiitos tästä kysymyksestä ja yllä olevasta vastauksesta! Mä olen miettinyt samaa. Ensimmäisen lapsen kohdalla olin nuorempi, freesimpi ja kohtuullisen hyväkuntoinen. Ekassa synnytyksessä ponnistelin kyykkyyn ylös kahdeksan tuntia ja päättelin siitä, että pakko olla teräskunnossa, jos lapsia...
  10. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Mä tuun osallistumaan tähän keskusteluketjuun. 41 v nyt, ja uuden puolison kanssa keskenmeno koettu 10 + -viikoilla tänä syksynä. Muistan ekan kohdalla sen paineen, kun joka tuutista tuli miten naisten munasarjat tyyliin mätänee 33-vuotiaasta eteenpäin. Kiire, kiire, kiire! Sitten mä vähän sen...
  11. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

mä hyppään nyt tähän ketjuun noista muista. Täytin juuri 41, ja mulla on aiemmasta suhteesta 7-vuotias lapsi. Uuden puolison kanssa päätettiin yrittää raskautua kesän alussa, ja parin kierron päästä onnistikin. Se vaan meni nyt n. rv 10 kesken. Neuvolassa ja myöhemmin ultrassa huomattiin, ettei...
  12. M

Toukokuiset 2023

Mä luulen, että mulla alkaa nyt pahoinvointi taittumaan. Viime viikot jotenkin häilyi niin, että välillä tuntui, että nyt alkaa helpottaa ja seuraavana päivänä iski kahta pahempana takaisin. Piti olla tarkkana syömisen ja nukkumisten kanssa, heti jos riehui liikaa, se kostautui. Mutta nyt viikot...
  13. M

Huhtikuiset 2023

hei, onpa hyvä kun otitte puheeksi koronan, mä oon unohtanut sen jo täysin. Jotenkin tuudittautunut, että kolme rokotetta ja yksi sairastettu riittää mulle tällä erää, mutta siis onko noin, että meidän pitäisi ottaa vielä se neljäs raskaana? En itse tajunnut yhtään kysyä asiasta neuvolasta.
  14. M

Huhtikuiset 2023

Hei, Facebook-ryhmään kyllä käsittääkseni mahtuu vielä, muistaakseni @NiNNi10 ylläpitää, joten laittakaa hänelle viestiä, jos haluatte mukaan?
  15. M

Toukokuiset 2023

onnea työpaikasta! Mä olin edellisessä raskaudessa HUS:lla toimistotöissä, ja vaikka työ tietysti muuten oli alipalkattua ja siiinä oli ongelmansa, niin raskauden kanssa kaikki sujui älyttömän hyvin. Jouduin toki kertomaan esimiehelle aika varhaisessa vaiheessa juuri noiden neuvolakäyntien...
  16. M

Toukokuiset 2023

tsemppiä, mullakin varhaisultra huomenna, jännitetään yhdessä <3
  17. M

Huhtikuiset 2023

voi ei! Osanottoni.
  18. M

Toukokuiset 2023

no eläimet on kyllä jänniä. Mulla esikoisen aikaan kävi niin, et kun olin yksinäni istuskelemassa puistossa, jonkun koira karkas hihnasta ihan vaan tullakseen istumaan rauhassa siihen mun viereen. Olin ihan varma, et se johtui mun raskaudesta, omistajakin ihmetteli sen koiran käytöstä sen verran.
  19. M

Toukokuiset 2023

joo, aivan sama. vaik väsyttää, ni uni on jotain ihme aaltoilua valveen ja unen välillä. En muista tämmöstä ekasta raskaudesta.
  20. M

Toukokuiset 2023

kolme, mä täytän nyt syksyllä 41 :) toinen lapsi mulle tulossa.

Yhteistyössä