Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

voi ei, kamalia uutisia! Lämpimät ajatukset täältä teille.
  2. M

Huhtikuiset 2023

onpa ihana kun ootte noin samoissa siskon kanssa!
  3. M

Huhtikuiset 2023

Kyllä mä mietin raskautta ihan sinne loppuun asti, vaikka ymmärrän, ettei asiat ehkä mene just niin. Mut se on sitä semmosta kivaa haaveilua, mille annoin tilaa jo ennen kuin raskauduin. Varsinkin synnyttäminen kiehtoo - ja samalla myös vähän pelottaa miten erilainen siitä ehkä tulee kuin ekasta...
  4. M

Huhtikuiset 2023

Mua jännittää kans painonnousu tän raskauden aikana. Edellisessä raskaudessa lähtötaso oli jo sen kymmenisen kiloa vähemmän kuin mitä olen viime aikoina painanut ja vaikka en ole käynyt mittaamassa painoa nyt taas pitkiin aikoihin, olettaisin, et ihan tässä alkuraskaudessa on jo tullut painoa...
  5. M

Toukokuiset 2023

🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS Malanen, toinen lapsi, Mikkeli. 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS Minni35, kolmas, KSKS Nova 4.5...
  6. M

Toukokuiset 2023

äh, sekin vielä. mä oon jotenkin ihan sekaisin näistä kaikista ohjeista.
  7. M

Toukokuiset 2023

eikö rooibostakaan sais juoda?
  8. M

Huhtikuiset 2023

mähän ekan lapseni kohdalla pidin huolta siitä, ettei sukupuolesta ole arvailuja ennen kuin lapsi syntyy. Jostain syystä se oli mulle tosi tärkeää. Lapsen isä ois ehkä halunnutkin tietää, ja sanoin, että mulle käy, jos kuiskuttelevat keskenään ultrassa hoitajan kanssa, kohan eivät mulle kerro...
  9. M

Toukokuiset 2023

haa, mäkin ilmoittaudun 4+6/5+0 -sarjaan. Neuvola ei vielä laskenut mitään, kohan ite sekoilen noiden laskureiden kanssa, mutta jotain niitä main nyt joka tapauksessa.
  10. M

Toukokuiset 2023

Moi, mä nyt pompin vähän tässä huhtikuisten ja toukokuisten välillä, kärsimättömänä menin jo huhtikuisiin keskustelemaan kun la siinä kuun vaihteessa, ilmeisesti kuitenkin hinesti toukokuun puolella. Meillä tosiaan julkiselta ohjattiin varhaisultraan, joka syyskuun loppupuolella, eli sitäkin saa...

Yhteistyössä