Hakutulokset

1. FridaHelmi

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiva kuulla @paulanna tuplaonnestanne! Se rohkaisee meitä muita. @Larus Hyvä että klinikka tuli vastaan ja että saitte päätettyä hoitojen jatkosta. Mun kokemus viiden vuoden hoitojen jälkeen on, että klinikoilla tehdään usein virheitä ja virhearvioita, toi koko ala on niin subjektiivinen ja...
  2. FridaHelmi

Voi miten harmittava tilanne, Larus! Mä oon hoidossa Virossa, siellä käytäntönä on että jos yhtään alkiota ei saada, niin rahat palautetaan. Ultria ja muita käyntejä ei kuitenkaan palauteta. Nää hedelmöityshoidot on varsinainen villi länsi. Kysy klinikalta mikä niiden käytäntö on ja...
  3. FridaHelmi

Todella hyvä artikkeli lapsen alkuperän kertomisen ja kertomatta jättämisen syistä ja seurauksista: https://www.elle.com/life-love/sex-relationships/news/a29904/whose-life-is-it-anyway/
  4. FridaHelmi

Ps. Kaikki aktiivit; mietin et vois perustaa suljetun ryhmän, jossa voisi keskustella nimimerkein. Mitenköhän se onnistuisi, tai siis millä alustalla?
  5. FridaHelmi

Miten ultrassa meni, @neppari7? Itselläni siirto pian edessä jos kaikki menee suunnitellusti. Jännittää.
  6. FridaHelmi

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos @Tupsuli vastauksesta! Hyvä kuulla! Tää mun vuoto oli aluksi vähäistä, mut on nyt kolmisen päivää ollut reipasta ja menkkamaista kipuineen, on pitänyt vetää särkylääkkeitäkin. Meen heti huomenna ultraan mut oon jo valmistautunut aloittamaan koko rumban alusta :-(. Kiinnostaisi että mistä...
  7. FridaHelmi

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei! Kuikuilen tuolta toisesta ketjusta: onko kellekään käynyt niin, että pas:iin valmistautuessa kuukautisvuoto alkaakin jo ennen siirtopäivää? Näin on nyt ilmeisesti käynyt itselleni ja suunniteltu siirto peruuntunee. Söin progynovaa 3Xpäivässä ja ultrassa limakalvo näytti vielä hyvältä. Olen...
  8. FridaHelmi

Mahtavaa, @zammakko ! Onnea! Tule sitten kertomaan mikä on tunnelma nyt kun raskaus on takana ja poika maailmassa.
  9. FridaHelmi

Mahtava kuulla @neppari7, että raskaus etenee. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Itse odottelen nyt hoitoa. Hiljaista on tosiaan, olisi kiva kuulla kuulumisia. Löysin tällaisen hyvän artikkelin lahjamunasoluhoidoista: https://www.harpersbazaar.com/culture/features/a15943359/egg-donor-infertility-ivf/

Yhteistyössä