Hakutulokset

1. H

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Onnea vauvautuneille! :heart: Ja tsempit raitis sinne osastolle, tosi tylsä juttu :( Huomenna alkaakin sitten jo elokuu :) Meidän kuu :) Tai no mulla nyt oli perjantaina jo laskettu aika mut kuitenkin :) ).( Eilen vietettiin sitten ristiäisiä ja helmiäisestä tuli nyt sitten Helmi :)...
  2. H

Huh, olipas taas urakka lukea :) Onnea kaikille uusille vauvautuneille!! Ja tsempit vielä masunkasvattajille :) Kalvojen puhkaisusta oli puhetta. Esikoisen synnytyksessä kalvot puhkaistiin kun olin joku 5cm auki, eikä tuntunu ollenkaan. En edes huomannu koko juttua. Tällä kertaa synnytys...
  3. H

Tulin vain pikaisesti ilmoittamaan että eilen päästiin jo kotiin :) Lähtöpaino oli pikkuisella 2755g ja sokerit ja tulehdusarvot kaikki mallillaan :) Tänään maito nousi oikein kunnolla rintoihin ja rinnat on isommat ku pää :D Tänään myös ekat baby blues- oireet :'( No, toivotaan et menee pian...
  4. H

piinappula tervetuloa tänne :) Ihan kohta on teilläkin sitten nyytti sylissä :heart:
  5. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Täällä onkin ollut hetki hiljaista. No, tulin ilmoittamaan että Silja sai eilen pikkusiskon :) Synnytys käynnistettiin rv37+4 raskaushepatoosin takia. Tyttönen oli 2945g ja 47cm. Silja kävi tänään katsomassa siskoaan ja oli aivan ihastunut :) Pussaili ja silitti ja piti sylissä ja kuskas leluja...
  6. H

majj voi hyvin olla limatulppaa :) Mulla kävi aika huvittavasti, että kun kuulin että käynnistetään, niin maha tyhjentyi ja limatulppa irtos :D Hah! Eli kroppa reagoi uutiseen vähän niinkuin käynnistämällä synnytystä jo itse :) Limatulppa tosin voi kai irrota viikkoja ennen synnytystä. Mulla...
  7. H

Tyttö tuli <3 Eli kiitos kaikille tsempeistä :) Eilen illalla klo 21:38 meille syntyi pikkuinen tyttö, 2945g ja 47cm, rv 37+4. Kalvot puhkastiin muistaakseni yhden aikaan ja säännölliset supistukset alko kolmen aikaan. Oksitosiinilla autettiin supistuksia, kun ei itsestään voimistunu...
  8. H

Tämä mamma lähteekin nyt sitten käynnistykseen :wave: Kalvot puhki ja synnyttämään, jes.
  9. H

kirppiina kiitos. Ja multa kyllä just otettiin toi streptokokki b varmuudeks. Oli onneks negatiivinen.
  10. H

Leo Mäkin mietin pitkää et varmaan kutinat johtuu vaan turvotuksesta, kun just jaloissa oli pahin kutina. Ensin mulla siis jalat alko kutista niin että just hinkkasin niitä mattoon. Sit alko kämmenet kutista ja nyt raavin joka paikkaa, myös kasvoja niin että oon ihan ku tappelun jäljiltä. Jos...

Yhteistyössä